Onnibussi

jari.

Onko kellään kokemuksia onnibussista? Onko ne hinnat oikeasti niin halpoja ja kaikille vai vain nopeimmille?

Onko paljon myöhästymisiä ja pääseekö pois muilla pysäkeillä vai pitääkö mennä aina päätepysäkille?

11

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmniBussixxx

      Kokemusta on. Hinnat muodostuu varauksien mukaan. Mitä aikaisemmin olet liikenteessä, sitä halvempi matka on. Kerran bussi saapui 15 min. myöhässä Kuopioon, mutta kiri matkan aikana viiveen takaisin. Kajaaniin päin menee tavalliset bussit joissa on kehno ilmastointi. Helsinkiin päin menee tämä 2-kerroksinen bussi. Vessa on aika kryptinen kokemus ja pienihän se on. Päätepysäkeillä pääsee ainoastaan pois. Varausjärjestelmä oli alkuun hyvä, mutta uudistuksen jälkeen siitä tuli paljon sekavampi.

    • moNNIsup

      hieno on.upea ja 100 prosenttisesti luotettava.virheetön,kunhan ei ole vessaan tarvista.suosittelen tyhjällä rakolla jos matka ei ole pitkä,muuten kierrä kaukaa...

      • onnikassss

        Ihan ok vessa siellä on, mitä nyt bussilta voi muutenkaan odottaa. Mutta ei tosiaan kannata vessakäynnin takia Onnibus-matkaa odottaa. Kannattaa se rakko tyhjentää etukäteen.


    • jari.

      Nyt on tilattu matka.
      Sain liput puhelimeen tekstiviestillä jossa oli joku koodi tai sellainen, sen kun näyttää kuskille niin pääsee bussiin varmaankin.

      Kiitos teille vastauksista.

    • asiakas.

      Nahkaiset penkit ovat ergonomisesti huonosti suunniteltu. Selkä kipeytyi Kuopio-Helsinki-matkalla.

      • Hikoilijamies

        Joo ja kuumana kesäpäivänä ainakin itsellä liimaantui selkä kiinni penkkiin.


    • Ei ikinä enää Onnibussia

      Jätti kuski eilen Helsinkiin kun en ollut lukenut ehtoja ts. En ollut itse tilannut lippua vaan siskoni. Minulla oli 2kg koiranpentu kuljetuslaatikossa. Kello 20.30, su ilta ja maksettu lippu kourassa. Sinne jäätiin tuuleen seisomaan kun on kuulemma allergiavapaat bussit. Sitä ei mainita missään.

      • 1+13

        Ihan oikein.

        "Sitä ei mainita missään. "
        Lue onnibussin sivuilta UKK, eli usein kysytyt kysymykset, ei se entinen presidentti.


    • onnikasss

      Hyvin on toiminut. Hinnat ovat halpoja varsinkin vähiten suosittuina aikoina eli öisin. Netistähän tämän hetken tilanteen näkee.

      Ovat ne kalleimmillaankin halvempia kuin VR.

      Öisin busseissa on tilaa, päivisin saat todennäköisesti vieruskaverin, mikä tietenkin bussissa vähän epämiellyttävää pitkällä matkalla ahtailla penkeillä.

      Bussit siistejä ja hyviä, aikataulut pitäneet ja kaikki jees. No kerran oli yöllä epämääräistä sakkia sotkemassa, mutta heidät heitettiin pihalle poliisin avulla, eikä Onnibusia siitä voine syyttää.

    • se7j

      Vinkki kaikille matkaajille, paskantakaa housuunne niin ei tule vierustoveria. Eikös ne jotkin viherpiiperot joskus sen tehneetkin, tosin en tiedä oliko onnibussi kyseessä.

    • hyvä juttu

      Olen muutaman kerran matkustanut.

      Hyvät bussit.

      WC:t siistit verrattuna muihin busseihin ja juniin - tosin pienet tilat WC:ssä.

      Kulkee suht koht ajallaan.

      Voisi pysähtyä jossakin kahvipaikassa ja vähän pidempään esimerkiksi Oulun ja Helsingin tai Kuopion ja Helsingin välillä.

      Hinnatkin ovat kohtuulliset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe