heippa,olen tutustunut erääseen 51v herraan,vilkas kaveri,mutta taustat epäilyttävät ja hänen nais rintamansa,olenko vain kaveri vai mites näet tähän.....entä kun hän väittää olevansa kiinnostut..epäilen motiiveja hänen naiskokemustensa vuoksi,entä kortit tähän aikaan,yksinäisyyttä
sagamar ,katsotko tänne
korvakoru elina
1
73
Vastaukset
Asia on juuri niinkuin tunnet tai tiedät, mutta valintasi on sinun jos jätät estot, menneisyydet ja tunnet sen sijaan vapauden mikä vallitsee tässä hetkessä jotta voit siitä nauttia. Hän haluaa tutustua sinuun ihan harmoniassa ja oikeassa tahdissa. Tässä ajassa muuten annat asioiden vähän olla itsesi kanssa, elämä on auttanut sinua kuuntelemaan itseäsi ja ymmärtämään syvällisesti. Sinulle ihan eteen tulee sopusointuinen aika jolloin elämästäsi katoaa vaatimukset ja saat nauttia, ehkä tämän miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481