anoppi ei ymmärrä

muuan miniä

en löytänyt oikeaa palstaa tälle mutta kirjoitan tälle. kehuin miestäni anopilleni jokin aika sitten että on mulla niin mukava ja kiltti mies ja hyvinkasvatettu. ja on tullut äitiinsä. anoppi aikoi haastaa minut oikeuteen solvauksesta ja kunnianloukkauksesta. onko muilla tällaisia kokemuksia. en uskalla anopilleni enää jutellakaan. olikohan sillä huono päivä.

6

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Broovo

      Provo.

      • muuan miniä

        ITE OOT PROVO


    • Kantaa ottaa

      Rakastin meistäni ja siistin häntä leikkaamalla hiuksia, hoitamalla ihoa ja valitsemalla sopivat vaatteet. Hyvältä näyttikin ja kerroin sen avoimesti sekä miehelle että anopille. Anoppi puisteli päätään ja sanoi ettei minun kannattaisi noin tehdä.

      Kohta mies alkoi kertoa kuinka naiset ovat hänen peräänsä. Sitten alkoi vieraissa juoksu ja eroonhan se päättyi. Hän syytti että olen provosoinut hänet toimimaan noin. Olisi kannattanut anoppia kuunnella, kai väkensä tunsi. Mutta tottahan on että niin on paras kuin tapahtuu, kai kuului mennä näin.

      Ei ihan liittynyt aloittajan juttuun, mutta ehkä anopillasi on huono itsetunto ja luulee että piruilet. Ja pisti vielä hullummaksi jutun.

      • muuan miniä

        voi olla että piruilinkin. mut ootko vaerma että oot hoitanu ukkoas, ettei vaan ollu koiras. mä trimmasin k,oirani äsken. mun koira ei vaatteita tarvi. se kulkee alasti.


      • joko taas
        muuan miniä kirjoitti:

        voi olla että piruilinkin. mut ootko vaerma että oot hoitanu ukkoas, ettei vaan ollu koiras. mä trimmasin k,oirani äsken. mun koira ei vaatteita tarvi. se kulkee alasti.

        jaaha. muuan miniä haluaa riidellä. the stage is yours, good luck.


    • turhaa suukopua

      Aloittajan sanat anopille muuttavat merkitystään sen mukaan millä äänensävyllä ja missä tilanteessa ne on sanottu. Vaikuttaa siltä että sanoma on tullut riitatilanteessa ja todellisuudessa tarkoittanut jotain aivan muuta. ei ihme jos anoppi suuttui. Mutta miksi tarvitsee piruilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe