anoppi ei ymmärrä

muuan miniä

en löytänyt oikeaa palstaa tälle mutta kirjoitan tälle. kehuin miestäni anopilleni jokin aika sitten että on mulla niin mukava ja kiltti mies ja hyvinkasvatettu. ja on tullut äitiinsä. anoppi aikoi haastaa minut oikeuteen solvauksesta ja kunnianloukkauksesta. onko muilla tällaisia kokemuksia. en uskalla anopilleni enää jutellakaan. olikohan sillä huono päivä.

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Broovo

Provo.

• muuan miniä

ITE OOT PROVO

• Kantaa ottaa

Rakastin meistäni ja siistin häntä leikkaamalla hiuksia, hoitamalla ihoa ja valitsemalla sopivat vaatteet. Hyvältä näyttikin ja kerroin sen avoimesti sekä miehelle että anopille. Anoppi puisteli päätään ja sanoi ettei minun kannattaisi noin tehdä.

Kohta mies alkoi kertoa kuinka naiset ovat hänen peräänsä. Sitten alkoi vieraissa juoksu ja eroonhan se päättyi. Hän syytti että olen provosoinut hänet toimimaan noin. Olisi kannattanut anoppia kuunnella, kai väkensä tunsi. Mutta tottahan on että niin on paras kuin tapahtuu, kai kuului mennä näin.

Ei ihan liittynyt aloittajan juttuun, mutta ehkä anopillasi on huono itsetunto ja luulee että piruilet. Ja pisti vielä hullummaksi jutun.

• muuan miniä

voi olla että piruilinkin. mut ootko vaerma että oot hoitanu ukkoas, ettei vaan ollu koiras. mä trimmasin k,oirani äsken. mun koira ei vaatteita tarvi. se kulkee alasti.

• joko taas
        muuan miniä kirjoitti:

voi olla että piruilinkin. mut ootko vaerma että oot hoitanu ukkoas, ettei vaan ollu koiras. mä trimmasin k,oirani äsken. mun koira ei vaatteita tarvi. se kulkee alasti.

jaaha. muuan miniä haluaa riidellä. the stage is yours, good luck.

• turhaa suukopua

Aloittajan sanat anopille muuttavat merkitystään sen mukaan millä äänensävyllä ja missä tilanteessa ne on sanottu. Vaikuttaa siltä että sanoma on tullut riitatilanteessa ja todellisuudessa tarkoittanut jotain aivan muuta. ei ihme jos anoppi suuttui. Mutta miksi tarvitsee piruilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe