Viipuriin nyt pe-la.Lähtiskö joku mun kanssa Viipuriin nyt viikonloppuna. Perjantaina lähtö Helsingistä ja paluu lauataina ( tai sunnuntaina, mulle ihan sama). Mä voin ajaa suomen puolella, mutta venäjän puolella täytyy sun ajaa mun autolla, koska mulla on kortti hävinnyt.
Lähtö olisi tänään Helsingistä "töitten jälkeen". Ja mullehan on sama, mistä tulet matkaan, kunhan olet esim. Vaalimaalta lähtien mulle kuskina.
Mulla on tarkoitus juuva kaljaa ettei se tuu sulle yllätyksenä.
Mä nukun autossa, se on farmari ja mun puolesta siihen mahtuu toinenkin kaveri nukkumaan. Ja mua ei haittaa jos teitä on isompikin remmi matkassa. autoon mahtuu 1 (minä) neljä.
Soittakaa tai laittakaa viestiä 044 3091533 Marko
Kuskia viipuriin tänään
5
362
Vastaukset
- leilukka85kg
Marko!!
.. emmää lähde ku ei passaaa vaikka mieli tekis, mut hauska nähdä, et olet voimissa!
Takavuosien jutustelijat taitavat olla jossain muualla somessa nykyään.
Terveisin vanharouva länsirannikolta- vielä tokassa
No, moni on muuttanut majaa.
Kuka multiin tai joku jopa Espooseenkin.
Turkkuseen ei kukkaan.
Itse viihdyn uunin pankolla.
Joskus tosin käväsen seljankalla. - katjaespoonpamista
vielä tokassa kirjoitti:
No, moni on muuttanut majaa.
Kuka multiin tai joku jopa Espooseenkin.
Turkkuseen ei kukkaan.
Itse viihdyn uunin pankolla.
Joskus tosin käväsen seljankalla.Voiku kiva!!
Meillä on kivaa olgan kaa.
Silli haisee muttei maistu.
Kunnon nakkia pittäis saara
- ukraina naine
Hospoti, hospotii:
Katoha, katoha, gospodin insinjööri Marko K. meinaa kaljotella viipurissa.
Eikö tuota kohtulassa ois parkkipaikkaa vapaana ja liiterissä kaljaa? - Butleri
Juoppokuskiksi Markolle...tjaa...ei oikeastaan, iha hyvä homma, kokemusta on, harmi et huomasin liian myöhään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1151126
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893