saatana ;( -.-

...

Oon siis 13v tyttö. Ja mulla on SUURI ongelma nimittäin mulla ei oo omaa huonetta vaan yhteinen huone siskon kanssa. Se on hirveetä. Koko ajan se vaan istuu meien huoneessa ja on koneella siellä. Mä en voi olla siellä koskaan rauhassa. En voi koskaan piirtää siellä, se vaan ilkkuis mun kuville. Enkä viitsi tehä siellä oikeestaan mitään kun se vaan tuijottaa. Jos vaikka käyn hakemassa kameran sieltä niin se nostaa katseensa ja tuijottaa mua koko sen matkan ovelta hyllylle ja takaisin ovelle. Enkä voi oikeen muuallakaan mitään tehdä koska kaks pikkuveljee. Mun mielestä on epäreilua että kaikilla mun kavereilla on omat huoneet.
Vanhemmille oon ehdottanut jo kaikkea mahdollista. Oon ehdottanut väliseinää, sitä että wc:stä tulis mun huone. Mua ei haittaa vaikka se olis niin pieni että sinne mahtuisi vaan sänky. Kunhan sais vaan omaa rauhaa. >; (

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama tilanne

      Mulla on yhteinen huone mun 8 vuotta nuoremman pikkusiskon kanssa. Olen ehdottanut vanhemmilleni muuttamista isompaan asuntoon, mutta se ei käy. Munkin kaikilla kavereilla on oma huone. Onko siskosi sua vanhempi vai nuorempi? Minun kantani on, että lapsilla pitää olla omat huoneet. Jakaako sun pikkuveljet keskenään myös huoneen?

      • ...

        Se on mun isosisko. Ja pikkuveljet jakaa myös huoneensa. Oon samaa mieltä, että lapsilla pitää olla oma huone.
        Jaksamista sulle.


    • voitha

      voitha tehä juttus sängyn alla

    • gjkööoiuutf

      Ongelma on sinussa itsekäs kusipää. Vanhempiesi tulisi nakata sinut pellolle.

    • Hei järkeä päähän!

      Hei mä oon asunu mun isoveljenkaa nyt sen 12 vuotta (muistaakseni ehkä enemmänkin)
      Niin asu ny vaa sen sun siskonkaa.
      Ei sun vanhemmilla oo varaa toteuttaa sitä sun toivetta.
      Deal with it.

    • Tykkäänkiroilla

      Kuka halvetti haluaisi huoneensa wc'seen, ajattele nyt perkele, kaikki putket viemärit, hyi hitto.

    • Memimia

      Ehdota sun vanhemmille jonku verhon tai suihkuverhon hankkimista millä vois laittaa huoneen puoliks :) Niin saisit tavallaan oman huoneen :)

    • ampiainenjo

      Jos huone on tarpeeksi iso niin siihen voi rakentaa väliseinän. Sama brobleemi .

    • 14vTyttö

      Hei, Mä jaoin huoneen puoltoista vuotta mua nuoremman siskon kanssa, se oli tuskaa! Sitten tehtiin remonttia ja saatiin rakennettua väliseinä yläkerran vanhaan olohuoneeseen. ( kaikilla sitten omat huoneet ) Mun ehdotus sulle olis että rupeet keräämään rahaa, ja ostat itte sellasen verhon, sermin, liukuoven, tms. Ehdota kuitenki ennenkun ostat :D Koska jos ite maksaisit, vanhempas saattais suostuu ;) Ja kysy siskoltas jos hää antais rahaa siihen, vetoa vaikka siihen että sekin saisi omaa rauhaa :)

    • iuwtiwoi

      Tuossahan on käytännön hyötyjäkin. Hän voi nuolla sulle orkut aina iltaisin

    • otaopiksi

      Sit kun sä ite oot äiti niin hommaa niin paljon fyrkkaa, et saat jokaiselle mukulalle omat huoneet tai sit et porsi enempää pentuja kun sulla on varaa niin kun sun vanhemmat on tehny.

    • OlenVitutus

      Mulki yhtene huone siskon kans. Yritä ny runkata ku yks tulee sinne melkee aina ku meen sinne.

    • kaikkionsuhteellista

      Oookste jostain pk-seudulta, kun asunnot on tollasii sardiinipurkin kokoisii? Nou hätä heiiii, kyl teidänkin vanhemmat saa raavittua rahat kokoon siihen suurempaan kämppään. About niihin aikoihin kun Te kirjoitatte ylioppilaaksi, ja häippäsette opiskelijasoluun Jyväskylään. Mut siihen Sun huoneeseen voi sit laittaa vaikka biljardipöydän. Tai pitää harrikkaa talvet sisällä. Tai sun äiskä saa jättikokoisen vaatehuoneen...tai....

    • 14v

      Ikävä varmaa itsetyydyttää :D

    • ItsestäKiinni

      Meitä oli kotona aina neljä poikaa samassa huoneessa, siihen ei mahtunut enempää sänkyjä. Opiskeluaikana asuin kolmen pojan kanssa samassa honeessa, ei ongelmia.

      Veljien kanssa kun asuttiin, jos joku tuli yöllä vaikka tansseista, niin minä en ainakaan koskan herännyt siihen, mutta jos talitiainen istahti katonharjalle niin todennäköisesti heräsin siihen. Olen herkkäuninen.

    • wrtwrgt

      eristä oma tilasi vaikka lakanalla .

    • NytONkivaa

      Miten te selviitte ku ei voi vetää käteen on kokemusta mut nykyää mul on pienen talon kokone huone :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe