Härkä on rehellinen, mutta voi olla hyvin kiero silloin, jos haluaa päämäärän saada itelleen.
Härkä valitsee helpon rahan tai menee perusduuniin.
Älykkyydeltään semitasoa.
Syövät paljon.
Mutta lähtevät kokeileen siipiään myös urheiluun helposti.
Eivät tapa muuten kuin alkoholin vaikutuksen alaisena, sillä härkä on hyvin kiltti.
Hitler joka oli aurinkomerkiltään härkä oli kuitenki muilta merkeiltään skorppioni-kauris ja ne merkit vaikuttivat hänen pahuuteen enemmän kuin härkä.
Härkä on aina oikeassa, todellinen jästipäiden kuningas.
Ovat kuitenki aika laiskoja ja todennäköisesti heijät löytää kotoa löhöämästä ja ovat työttömiä.
Eivät suutu helposti, mut suuttuessaan vihaisia, mut leppyvät heti.
Härkä ei oo niin vaarallinen merkki kuin jotkut luulevat.
ANALYYZIA
Dorkareiska1000
2
193
Vastaukset 2
- Dorkareiska1000
Korjaus hitler oli vaaka, ei kauris kuumerkiltään
Vaaka on henkisesti paha.
Skorppari tappaa herkemmin.
Härkä tappaa jonkun verran alkoholin vaikutuksen alaisena tunteenpuuskas- Dorkareiska1000
Hitlerhän oli myös paha kiusaaja.
TUNTEETON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469