ANALYYZIA

Dorkareiska1000

Vaaka ei tapa, mutta se on KIUSAAJA varsinki jos se on aurinkomerkiltään vaaka, nousevalta merkiltään vaaka sekä kuumerkiltään vaaka.
Vaaka on tasainen ja siltä puuttuu suuret tunteenpuuskat, eikä se tunteile koska sillä ei oo tunnetta ni paljoa pelissä.
Mut vaaka ei tapa, koska se harvoin tasaisen luonteensa takia ajautuu mihkään tunnepuuskaan, mut pahimmillaan hyvin monet vaaat on työpaikoilla ja kouluissa kiusaajia.

Vaaka on ahkera ja aika älykäs.
Sopii mm virkamieheksi, jossa vaaditaan tasaista luonnetta, joka muistuttaa hieman psykon luonnetta, ettei tunteille oo paljoa sijaa.

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Mitä tämä on???
      Tuskin horoskoopit ainoastaan vaikuttaa ihmiseen vaan muutkin seikat.
      Dorkareiska nyt hieman liioittelee.
      Itse olen aurinkomerkiltäni härkä.
      Tunnen sekä mukavia että tympeitä vaakoja ja sama pätee kaikkiin eri horoskooppien immeisiin.
      Jos pakko sanoa missä merkissä pahimmat tyypit niin ehkä kuitenki oinas.
      Mutta mutta....

    • Zhau

      Ai sinun mielestäsi vaaka on kiusaaja ja psyko..

      Ensinnäkin on väärin jotain merkkiä kuten nyt vaakaa syyttää siitä, että hän on kohdellut sinua ilmeisesti huonosti. Kannattaa muistaa, että jokainen kohtaa elämässään hyviä ja huonoja hetkiä ja kaikilla niillä on tarkoituksensa, niistä tulisi oppia eikä syyttää sitä toista kun ne ikävät hetket kertoo siitä, että sinne peiliin tulisi huomata varmaan silloin katsoa kun siinä kohdataan jotain mitä on itse tehnyt myös.. oppiläksyä ;) Kaikella on tarkoituksensa..

      • MrJuha82outolintu

        AIKA SUURTA FILOSOFIAA NÄISSÄ KOMMENTEISSASI.
        SILTI JOSKUS TUNTUU, ETTÄ ......
        TAI NO KYLLÄ MÄ YMMÄRRÄN SUA.
        =)
        DORKAREISKA VAIN NYT LIIOITTELI MUN MIELESTÄNI.
        MÄ ITE EN OO JUURI KOSKAAN SYYTELLY TAI KEHUNU MITÄÄN MERKKEJÄ.
        EN AINAKAAN KOVIN USEIN OLE TEHNY SITÄ.
        KUKAAN EI OO TÄYDELLINEN.
        VIRHEITÄKI TULEE.
        KIUSAAMINE VÄÄRIN, MUT EI PIDÄ ELÄÄ MENNEISYYDESSÄ.
        PITÄÄ JATKAA ETEENPÄIN.
        SE KAI ONKI SE SUN PÄÄPOINTTISI.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe