Recover Nordic Oy

Pettynyt 09 lähistöl

Varoituksen sana firmasta Recover Nordic oy!!!!!
Meillä oli vesivahinko tämän vuoden alkupuolella ja vakuutusyhtiö ehdotti tätä firmaa meille, no kartoittaja tuli ja teki työnsä ja saimme raportin joka oli niin puutteellinen, että vakuutusyhtiön oma tarkastaja joutui tulemaan paikalle tarkistamaan asioita!

Tämän jälkeen oli piiiiitkä odotus kun heidän työnjohtajansa eivät saaneet asioita eteenpäin jotta purku ja kuivaus alkaisi, viimein kun miehet saapuivat niin tehtiin töitä 5-6 tuntia ja laskutettiin koko päivistä,
työnjohto ei ottanut tätä kuuleviin korviin vaan kehui että heidän miehiin voi luottaa, no vaihdoimme firmaa ja työt jatkuivat heti seuraavana päivänä mallikkaasti edeten loppuun asti!

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

19

1238

Vastaukset

• Hahhahhahhah,
    Samanlaista olen kuullut, ja kaveri on siellä töissä ja palkatkin ovat kuulemma tällä hetkellä pari viikkoa myöhässä!

Mielestäni se jo kertoo firmasta paljon ja vaihtuvuus kuulemma työntekijöissä kova, kaverinikin kuulemma vaihtaa firmaa heti kun muualta töitä saa että saa edes palkkaa:):):):)

• Jaaha.

Olen ko. yrityksessä töissä, eikä meillä kenelläkään ole ollut palkat myöhässä saatikka saamatta?
      Olisi mukavaa tietää kohteen osoite, niin voisimme pahoitella tapahtunutta ja korjata mahdollisesti tekemämme virhe.
      Vaihtuvuus työntekijöissä meillä ei ole kova, lisää on palkattu ja itse henk.koht. olen potkinut ammattitaidottomat työntekijät pois.

• Pitäisikö just se pomo potkia pois ( joka vastaa kaikesta)?

• Jaaha.

mielenkiintoista seurata tätä keskustelun alkua.
    Näköjään kyseisen firman edustajakin päässyt ääneen, tosin unohti mainita tosiasian että montakos yt-neuvottelua teillä on jo ollut lyhyen olemassaolonne aikana ja tänä aikanako olet ne " ammattitaidottomat " työntekijäsi pois potkinut!!!!!

Jo pelkästään tuo sinun kommentointisi ja tyylisi antaa ainakin minun ääneni ja tukeni ketjun aloittajalle joka taitaa asiassa olla oikeassa!

Äläkä sano että teillä ei yt-neuvotteluja ole ollut koska niitä on ollut useampia, ne eivät ole salaista tietoa mitä ei saisi selville!

• Jaaha ?!

Voi v***u mitä urpoja. Mitä ihmettä YT neuvottelut liittyy aikaisemman kaverin kommenttiin työntekijöiden vaihtuvuudesta ? Mikäli vaihtuvuus on johtunut työntekijöiden omasta halusta vaihtaa firmaa, kuten tämä eräs hihittelijä antaa ymmärtää, niin ei tässä käsittääkseni ole YT neuvoitteluilla mitään tekemistä.

Mikäli minä luen tätä viestiketjua oikein, niin en myöskään ole nähnyt minkäänlaista tarinaa sittä, että ko. firma olisi kieltänuyt YT neuvoittelut.

Vähintäänkin kohtuullisena pitäisin sitä, että mikäli Teillä on moitittavaa, niin moittikaa OIKEISTA asioista, eikä tämän edellisen URPON tavoin pelkästään omiin pikku fiiliksiin pohjautuen, koska muutoin nämä viestit ajautuu väkisinkin väärille urille !

• Jos tämä viimeisimmän kommentin kirjoittanut todellakin työskentelee kyseisessä firmassa niin silloin todellakin itse aion karttaa firmaa koska jos meidän työmaalle tulisitte niin nopealähtö tulisi teille jos tuolla tavalla puolustatte ja jopa hieman vihamieliseen sävyyn kommentoitte!

• Älytöntä lässytystä asian vierestä. Meillä ko. firman miehet töissä ja hyvää työtä tekevät. Älkää aina urpoilko avuttomat jotka ette kuitenkaan osaa muuta kuin valittaa.

• Nämä kuivausliikkeet kaikki samanlaista kuraa.

• Sama juttu, varoitus firmasta.Meillä kanssa vesivahinko,arvioitiin että valmis noin 2 kuukaudessa, kesti 3.5 kk. Samoin mies,miehet tulivat töihin joskus vasta klo 8-9 välillä. Sitten heti kahville klo 11-12 välillä syömään, kahden aikaan kahville ja sen jälkeen tulivat töihin tai eivät, palkka tuli tietysti koko päivästä. Välillä ei miestä näkynyt 1-4 päivään, oli kuulemma kiireellisempää työtä.Pomolle laitoin sähköpostia ja yritin soittaa ei vastattu kumpaankaan.Talon sisällä yhdestä työstä oltiin eri mieltä. Välillä tein itse pienempiä töitä että työ edistyisi. Joiltain osin työ oli tosi huonoa,korjailin niitä itse.Viimeisenä työnä revitytin eteisen ovien peitelistat pois,oli huonosti laitettu ja väri oli toinen mitä piti olla.

• Enemmän haittaa kuin hyötyä. Saavat lisää vahinkoja aikaan..

• Tämä on todellakin perseestä ja syvältä. Älkää ikinä luottako että tulevat ajallaan. Itse olen tässä jo 8 tuntia odotellut

• Miltä paikkakunnalta nuo teidän kokemuksenne ovat?

• Hei, löysin sattumalta keskustelun ja en kyllä itsekään kovin hyvää palautetta voi antaa. Meillä myös vesivahinko ja kohde sijaitsee Rovaniemellä. työmaa käynnistyi toodella hitaasti, työmiehiä ei näkynyt työmaalla, kuivaimet seisoi välillä toimettomana puoltoista viikkoa kunnes siirsivät toiseen huoneeseen kuivaamaan. Pyysin moneen otteeseen työmaasta aikataulua ja vasta viimeisenä kuukautena sain suurmittaista arviointia. Työmaansuojaukset olivat myös surkeat.. Keittiössä oli todettu hometta, silti ovet oli jätetty aina avoimiksi muihin tiloihin (tuulettumaan) eikä aluetta ollut esim. eristetty suojamuoveilla. Itse sitten suljin ovet ja pyysin olemaan tarkempana (josta olin maininnut jo ennen rempan alkua). Loppuajasta suojasivat vasta muiden tilojen ovia ja olohuoneen ja keittiön välisen avotilan..

• Hei. En suosittele , luvataan paljon ja mikään ei pidä paikkaansa , miehet tulee milloin sattuu ja kun soitat ja kysyt miehistä, vastaukset, sairaslomalla ym. selityksiä. Työn jälki tosi huonoa ,aikataulut venyy . Tulee epäilys että onko kosteusmittauskaan tehty niin kuin se kuuluu..

• Tässä on monta pulmaa: 1) vakuutusyhtiöt suosivat tätä yritystä ehkä sen takia, että isona firmana pystyy aloittamaan työn nopeammin kuin joku pikkufirma, jolla kalenteri saattaa olla täynnä? 2) Ison firman kanssa on kuluttajan vaikeampi asioida. 3)Työnjohto ja laskutus ja työntekijät ovat kaukana toisistaan, tiedonkulku ontuu. 4) Iso firma käyttää monia alihankkijoita, joihin kuluttaja ei välttämättä ole ollenkaan tyytyväinen. 5) Iso firma ei välitä alihankkijoiden laskutuksesta. Voi olla miten kallista tahansa. 6) Alihankkijat ahnehtivat näitä annettuja töitä liikaa, koska eivät halua menettää asemaansa ison firman kainalossa. Tulevat sitten milloin sattuvat joutamaan. 7) Ison firman työntekijöillä on tavoitteet ja paineet niskassa koko ajan tuloksen tekemisestä. 8) Isossa firmassa kaikki ovat ylityöllistettyjä ja kiireisiä, esim. puhelimeen ja soittopyyntöihin ei ehditä vastaamaan. Tällaista tuli äkkiseltään mieleeni. Itse aion käyttää kaikissa remonteissa jotakin pientä, mieluummin paikallista perheyritystä, jonka kanssa voi sopia projektin aikataulun , kustannuksen ja suunitelman sellaisten ihmisten kanssa, jotka sen työn tulevat tekemään. Hyvä neuvo: Koska Suomessa saa kuka tahansa, ammattitaidotonkin, perustaa remonttifirman, niin A) KYSYKÄÄ SUOSITUKSIA vaikka facebookissa ystäviltä. Sillä tavoin me saimme hyvät tekijät. Nopeat ja luotettavat. B) KILPAILUTTAKAA.

• Aivan niin, samaa mieltä...

• ÄLKÄÄ HYVÄKSYKÖ RecoverNordicia vaikka vakuutusyhtiö heitä suosittelisi. Meillä on vesivahinko, kartoittaja tuli ja oletti jotain, ei varmistanut oletuksensa todenmukaisuutta. Sitten odoteltiin raporttia noin vikon verran, kunnes aloimme soitella perään, mutta emme koskaan tavoittaneet. Lopulta 2 viikkoa kartoituksesta soitimme vakuutusyhtiöön, että emme ole kuulleet firmasta enää mitään, miksi emme, ja ettemme tavoita kartoittajaa enää ollenkaan. No silloin vaihtui firma ja seuraavan viikon alussa tuli uusi kartoittaja, joka löysi myös syyn ts. ei viemäri vaan wc:n vesisäiliö vuoti hiushalkeamasta, ja säiliö täyttyi aina uudelleen 20 min välein. ts 3 viikon aikana rakenteisiin päässyt noin 7 m3 vettä ihan turhaan. Nyt meillä todella massiivinen vesivahinko 2 kerroksessa ja näyttää että mahdollisesti ylempi kerros lähes kokonaan ts 120-200 m2 vahinkoalue!!!kun se olisi voinut olla vain10-15 m2, jos olisi heti reagoitu oikein ja suljettu wc:n vesihana!

• Missäs tämmönen :o

• Et sitten ite älynny sulkea hanaa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.