Savut ja seksi =
savuseksiä...
7
295
Vastaukset
- KYRBÄTORVI
: mietin faktoja että jos en 18 vuoteen oo seurustellut niin mikä muuttaisi seuraavat 18vuotta olen kokonaisuudessa onnellinen mutta naisen saaminen tuntuu mahdottomalta ja seksi jne. kyllä rahaa on mutta se ei tee onnelliseksi nainen pitää saada
- hurrikaani111
Öh. ..kyllähän nyt naisen saa
- 181
Minä en halua mitään lehmää nurkkiin pyörimään ja ammumaan. Niistä ei oo muuta ku haittaa. Eikä ole olemassa ilmaista p*llua.
- Uudestaan.
Voin sanoa omasta ja muutaman tutun puolesta joilla on kokemusta aiheesta.
Lähes kaikki on sitä mieltä että savuissa panettaa. Sama miehillä ja naisilla.
Niitä joita ei seksi kiinnosta savuissa on vähän.
Kankkuspanetus vahvistettuina savuilla on pahempi juttu. Kokemusta on kolmen naisen osalta eikä yksikään jaksanut tarpeeksi. No mulla on terveet kädet ja vilkas mielikuvitus.- hhggöö
Oooh! Kiva kuulla et löyty ainakin yks joka nauttii samasta ja tykkää siitä! :D
Mun mielestä seksi on silloin ehkä parasta,tuntuu paljon paremmalle
Kyllä tää tyttö ainakin tykkää! :) - kylmät kädet
hhggöö kirjoitti:
Oooh! Kiva kuulla et löyty ainakin yks joka nauttii samasta ja tykkää siitä! :D
Mun mielestä seksi on silloin ehkä parasta,tuntuu paljon paremmalle
Kyllä tää tyttö ainakin tykkää! :)Olen kuullut, että naisilla alkaa alapää haista pahalle jos polttelevat pilveä.
- mrpepp
kylmät kädet kirjoitti:
Olen kuullut, että naisilla alkaa alapää haista pahalle jos polttelevat pilveä.
Ei pidä paikkaansa XD onko toi joku legenda? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875