Rasittava.
Oot kyllä
24
348
Vastaukset
- Kiitos.
samoin! :D mietipä ite omia fiiliksiäs tilanteessani..
- Aijaaa
;D
- Eka olin ihana
sitten kaipuut ei kohdannut niin olen mitä olen eikö niin?
- Just sama
oli mulla mielessä ;o).
Että voikin meidän ajatuksetkin mennä näin yksiin. Onkohan se jotain taikaa, vai mitä ihmettä tämä on? - Halusit sanoa
vist että olin rasittava mut ota iisisti,en ole enää ,hei,hei:)
- nouda!
sä oot koira.
- Ei tätä
Soopaa jaksa erkkikään.Yritä ny olla mies ja laita viestiä.
- 421142
Ei siinä miehessä ollu mitään miestä?
- fefaafe
Alkaako nimesi A-kirjaimella? Jos alkaa, niin voin lähettää viestin.
- A***
fefaafe kirjoitti:
Alkaako nimesi A-kirjaimella? Jos alkaa, niin voin lähettää viestin.
alkaa A:lla----laita viesti :)
- 4+10
A*** kirjoitti:
alkaa A:lla----laita viesti :)
Sano vielä minun nimikirjameni, jotta saan varmistuksen, että oletko se henkilö jota haen.
- A***
4+10 kirjoitti:
Sano vielä minun nimikirjameni, jotta saan varmistuksen, että oletko se henkilö jota haen.
sukunimessä 11 kirjainta :)
- 8+1
A*** kirjoitti:
sukunimessä 11 kirjainta :)
Ei napannut tällä kertaa.
- fefefe
Itse olet!
- Siitä päätellyt
En ole. Olen mukava ja säteilen lämpöä ympäristööni. Ainakin aika moni nainen hymyilee minulle nähdessään.
- Tiedetään
Siksi joudunkin olemaan ilman
- Prrrrrrrrkkkllee
Ja sä olet niinkuin Naantalin aurinko kaiken aikaa? Hieno homma sulle mutta
mulla on pazka päivä takana joten älä vänise siinä. - Sun,
ympärillä pyörii herveeästi ****** ******
- Ettå
ihanko piti tulla siihen silmien eteen melkein alasti pörräämään ;o)
- :((
...
- 122
ei pidä paikkaansa
- Rasittava?
No murrrr murrrr ;)
Rasittava ei ole sama kuin vittumainen.
- vittumainsyyttelijä
mieluumin rasittava kuin vittumaiseksi syyttelijäksi leimattu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438