Mulla on siis yli 100 litran akvaario. Sanokaas nyt kokeneemmat akvaristit onko liikaa kaloja, jos mulla on... 10 intiansulkaa, noin 20 miljoonakalan poikasta, 3 kuparimonnista,
Ja yksi monni (en tiiä mikä) nopeat vastaukset katsotaan eduksi;)
Onko liikaa?
2
878
Vastaukset
- Eedit
Intiaaninsulkahan mahtuu pienenä parvena jo 40litraiseen, ja miljoonakaloilla on samat suositukset. Parvi monnista menee hyvin tuon kokoiseen akvaan, mutta monnista tulisi olla vähintään 6.
Tällainen kokoonpano olisi hyvä (esimerkiksi)
Intiaaninsulka 10kpl
Miljoonakala 20kpl (tulevat lisääntymään, joten kaloja ei kannata hankkia lisää)
Kuparimonninen 6-10kpl
HUOM! Miljoonakalat eivät sovi intiaaninsulkien kanssa, elleivät ole pehmeän veden milliksiä. Yleensä tarvitsevat kovan veden elääkseen. - Eedit
Olisi hyvä tietää myös akvaariosi veriarvot, niin olisi helpompaa neuvoa. Jos haluat kuitenkin pitää milliksiä, voisit harkita hohtomiljoonakalaa, sillä ne pärjäävät pehmeämmässä vedessä kuin miljoonakalat. Ovat myös komean värisiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703