Mulla on siis yli 100 litran akvaario. Sanokaas nyt kokeneemmat akvaristit onko liikaa kaloja, jos mulla on... 10 intiansulkaa, noin 20 miljoonakalan poikasta, 3 kuparimonnista,
Ja yksi monni (en tiiä mikä) nopeat vastaukset katsotaan eduksi;)
Onko liikaa?
2
1007
Vastaukset 2
- Eedit
Intiaaninsulkahan mahtuu pienenä parvena jo 40litraiseen, ja miljoonakaloilla on samat suositukset. Parvi monnista menee hyvin tuon kokoiseen akvaan, mutta monnista tulisi olla vähintään 6.
Tällainen kokoonpano olisi hyvä (esimerkiksi)
Intiaaninsulka 10kpl
Miljoonakala 20kpl (tulevat lisääntymään, joten kaloja ei kannata hankkia lisää)
Kuparimonninen 6-10kpl
HUOM! Miljoonakalat eivät sovi intiaaninsulkien kanssa, elleivät ole pehmeän veden milliksiä. Yleensä tarvitsevat kovan veden elääkseen. - Eedit
Olisi hyvä tietää myös akvaariosi veriarvot, niin olisi helpompaa neuvoa. Jos haluat kuitenkin pitää milliksiä, voisit harkita hohtomiljoonakalaa, sillä ne pärjäävät pehmeämmässä vedessä kuin miljoonakalat. Ovat myös komean värisiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716