Muistelen kaiholla niitä menneitten aikojen vaunuja, niitä, joissa oli tarpeet radalle tiputtavat vessat. Niissä oli nimittäin pehmeät ja mukavat penkit ja jalkatilaa oli reippaasti. Sitten tulivat Intercityt, ja tila väheni ja penkkien mukavuus heikkeni. Seuraava huononnus oli Pendolinot. En ole matkustanut Allegrolla, mutta olettaisin, että heikompaan suuntaan ollaan taas menty. Vai ollaanko? Mielenkiintoista, mihin kehitys johtaa. Missä vaiheessa istutaan vieri viereen sullotuilla puujakkaroilla?
Penkkien mukavuus
Polvet suussa
1
68
Vastaukset
- Nykyjunallasiitisti
No joo. Sää veistelet noita juttujas. No onhan ne vähän toisenlaiset vaunutkin nykyisin. Shit ei raiteille vaan säiliöön. Entiajan viehätys. Raitella siis shit pitkin kiskoja oushit. Montakohan tomaattia löytyi shitpaikoista kun kiskoja lannoteltiin shit läjällä siellä täällä? Tarkoitan paskaratavaunuja jotka VR veti pois eteläisemmästä Suomesta laittoi tilalle Pendolino - pikajunan sekä sitä ennen jo Intercyti - pikajunan.
Onhan se nyt vähän luotoakin kohtaan siistimpää ettei ne paskaläjät ole siellä raiteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882