Tulevaisuus mietityttää

Mies791

Olen 35-vuotias mies, jolla on vaikeuksia. Ovatko vaikeuteni purkautumassa ja onnistunko siinä mitä pitäisi?

Miltä näyttää tuleva vuoteni? Tiedän etten pääse helpolla mutta onko helpompi kuin viime vuosi? Ei kai muuttoja ole näköpiirissä? Pysyykö parisuhteeni? Malttavatko velkojat odottaa saamisiaan, koska tarkoitukseni on ne kyllä maksaa heti kun voin. Pääsenkö vielä toteuttamaan haaveeni, saanko paperini ulos?

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähdenlento

      En ole ennusta, mutta haluan tsempata sua :)
      Toivon, että asiat järjestyy

    • L..-

      Kyllä tästä nyt tämän tekstin perusteella kysyjälle tulkitsisin, että siellä tekstin takana on oikein harvinaisen hieno mies, joka selvittää vastoinkäymiset rauhallisesti yksi kerrallaan, niin kuin pitääkin.

      Ilman muuta helpottaa vuosi vuodelta, ei mikään vastoinkäymisten tuuli ikuisuuksiin käy vasten ihmisen kasvoja, eivät nämäkään puhurit sinua kaada missään nimessä.

      Kyllä tulkintani mukaan parisuhde pysyy, kuka sitä nyt noin hienon miehen jättäisi.

      Mitään huonoja juttuja tai viboja ei ainakaan minun intuitiollani tästä noussut, toivottelen kauniita syyspäiviä Sinulle ja toivon ettet niitä missaa vaikka kaikenlaista mietittävää ja pähkäiltävää Sinulla paljon piisaakin.

      Sinä pärjäät kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe