Yksinäisenä on vaikea hemmotella itseään

uhkeat utareet

Mun mielestä pahinta yksinäisyydessä on se kun itsensä hemmottelu on niin vaikeaa yksinäisiä sortavan hinnoittelun takia. Esim. matkusteluun ei ole varaa kun yhden hengen hotellihuone maksaa melkein yhtä paljon kuin kahden. Onneksi sentään olut ei maksa yhtään sen enempää kun juojia on vain yksi. Oluesta saa paljon iloa yksinäiseen elämään, mutta pakko myöntää että välillä vaihtelu tekisi terää.

26

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulos seinien sisältä

Mene harrastuksiin pian alkavat kansalai-ja työväenopistojen harrastuspiirit.Oluen juonti ei ole hyvä harrastus ja karkoittaa ystävät.

• uhkeat utareet

Miekkailu on ainoa harrastus joka mua kiinnostaa, mutta lähin harrastuspaikka on liian kaukana. Voisin aloittaa miekkailun jos joku tulisi mukaan ja jakaisi bensakulut, mutta ei mulla ole varaa maksaa bensoja yksin.

• 13+10
        uhkeat utareet kirjoitti:

Miekkailu on ainoa harrastus joka mua kiinnostaa, mutta lähin harrastuspaikka on liian kaukana. Voisin aloittaa miekkailun jos joku tulisi mukaan ja jakaisi bensakulut, mutta ei mulla ole varaa maksaa bensoja yksin.

Kiinnostaako varjomiekkailu? Sitä voi harrastaa vaikka yksin kotona eikä välineitä tarvita.

• hieroin silmiä

Eikö utareiden hieronta ole mukavaa, eikä maksa mitään? Kaksin sekin olisi kyllä mukavampaa, kuten muukin hieronta.

• uhkeat utareet

En harrasta moraalittomuuksia.

• Hippuloikka

En harrasta moraalittomuuksia.

Nimimerkkisi antaa ymmärtää jotain muuta...

• uhkeat utareet
        Hippuloikka kirjoitti:

Nimimerkkisi antaa ymmärtää jotain muuta...

Olen todellinen siveyden sipuli. Irstaat mielikuvat on oman pääsi tuotosta.

• 2+5

Oluen nauttiminen kyllä piristää päivää. Hemmottelen itseäni myös shoppailemalla, esim. tänään aion käydä ostamassa itselleni hienot uudet rintsikat.

• uhkeat utareet

Shoppailu on munkin mielestä kivaa. Lidlissä oli tässä joskus myynnissä ihanat bikinit mutta ne oli ihan liian pienet mulle. Laitoinkin sinne palautetta että isompia kokoja kaivataan.

• rohkeasti vain

Shoppailu on munkin mielestä kivaa. Lidlissä oli tässä joskus myynnissä ihanat bikinit mutta ne oli ihan liian pienet mulle. Laitoinkin sinne palautetta että isompia kokoja kaivataan.

Uida voi ilman uikkareitakin (paitsi uimahallissa varmaan tulisi vahti sanomaan). Oman kokemukseni mukaan oikeastaan kukaan ei jää koskaan katsomaan.

• ....................
        rohkeasti vain kirjoitti:

Uida voi ilman uikkareitakin (paitsi uimahallissa varmaan tulisi vahti sanomaan). Oman kokemukseni mukaan oikeastaan kukaan ei jää koskaan katsomaan.

Joo mutta tämä riippuu ihan siitä, onko kyse miehestä vai naisesta. Mies saa uida vaikka uimahallissa ilman yläosaa, mutta naiselle siitä tultaisiin sanomaan. Tietysti Uhkeat utareet saattaa olla mies, jolloin hän voisi runsaasta povestaan huolimatta uida puolialastomana. Saattaisi kyllä muiden miesten katseita kerätä...

• yllättävä totuus
        .................... kirjoitti:

Joo mutta tämä riippuu ihan siitä, onko kyse miehestä vai naisesta. Mies saa uida vaikka uimahallissa ilman yläosaa, mutta naiselle siitä tultaisiin sanomaan. Tietysti Uhkeat utareet saattaa olla mies, jolloin hän voisi runsaasta povestaan huolimatta uida puolialastomana. Saattaisi kyllä muiden miesten katseita kerätä...

Oletko useinkin nähnyt alastomia uimareita? Itse olen joskus nähnyt (en tietenkään hallissa) ja omaa kokemusta on, ja voin kertoa, että rauhassa ovat kaikki saaneet olla, sukupuolesta riippumatta. Tietenkin jos menee keskelle vilkkainta uimarantaa, joku voi töllistellä tai kukkahattutäti marista.

• yksin lomalla

Säästin kauan ja kävin välimeren risteilyllä. Minulla oli oma hytti palvelija ja hytissä oma terassiparveke. Siellä ja otin auringoo ja join drinkkejä joita hyttipalvelija toi. Myös sain hierontaa kauniilta naiselta joka päivä. Kaikki tämä maksoi vain 4500 euroa.

• J K

Jouduitko tosiaan säästämään 4500 euron risteilyä varten ja jopa kauan? Millaista elämää oikein elät? Mulle 4500 euroa on pieni taskuraha, jonka kulumista tuskin huomaa. Mikään ei saisi mua tyytymään yhteen palvelijaan ja terassiparvekkeelliseen hyttiin. Eihän se olisi loma eikä mikään, jos en omistaisi koko laivaa miehistöineen.

• 7+7

Mikä on auringo? Never heard.

Olet se sama tyyppi, jonka asunnossa on sängy ja jalassa kengä, paidasta purkautuu langa ja siltiN sulla ei oo selkärangaa :-D

• erinlainen :(
        7+7 kirjoitti:

Mikä on auringo? Never heard.

Olet se sama tyyppi, jonka asunnossa on sängy ja jalassa kengä, paidasta purkautuu langa ja siltiN sulla ei oo selkärangaa :-D

Ketä se on?

• ...

"VAIN" 4500 egee??? Mistä säästit rahat ja kauan kesti?

• kiinnostaa1

Uhkeat utareet, oletko tyttö vai poika? Vai intersukupuolinen?

Muuten olettaisin nimimerkkisi perusteella automaattisesti, että olet tyttö, mutta koska olemme yksinäisyyspalstalla, niin todennäköisyys sille, että olet poika, on selvästi suurempi.

• muumimies

Kaikki viittaa siihen, että se on miespuolinen mt-hoitsu.

• uhkeat utareet
        muumimies kirjoitti:

Kaikki viittaa siihen, että se on miespuolinen mt-hoitsu.

Niinnolen.

Löysin tälle palstalle yhden työkaverin kautta, oletko se sinä?

• muumimies

Niinnolen.

Löysin tälle palstalle yhden työkaverin kautta, oletko se sinä?

En ole. Suvussani on kuitenkin monta mt-hoitsua, joilla on miestissit ja pakkomielle miekkailuun. Ehkä joku niistä vinkkasi sulle hyvästä palstasta?

• gagsfsdg

Hanki työpaikka niin sitten on rahaa matkusteluun? Kaiken lisäksi siellä tapaa ihmisiä ja kehityt eikä aikaa jää niin paljon murehtimiseen.

• uhkeat utareet

Käyn kyllä töissä, mutta mt-hoitsun pienellä palkalla matkustelu jää haaveeksi kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa kulut.

• toivoton mies

Miten niin vaikeaa? Mahdotonta se on. Tarvitsisin naisen.

• Hei Uhkeat Utareet
      Itse olen onnistunut kituuttamaan halvimman matkan rahat kokoon että pääseen Turkkiin aurinkoon. Yksinäisenä olen kokenut vaikeudeksi aurinkoöljyn levityksen. En haluasisi palaa mutta hankalaa se on.
      -
      Terveisin nimimerkki Öljytyt Utareet

• yksin olija myös

Itseään voi hemmotella vaikka viinilasillisella, hyvällä kirjalla (saa kirjastosta ilmaiseksi), rauhallisella metsäkävelyllä, käymällä kasvitieteellisessä puutarhassa, museossa, taidenäyttelyssä, junamatkalla, jne. jne. Itse esim. hemmottelen itseäni toisinaan menemällä kilometrin päässä olevaan kahvilaan nauttimaan kupin kahvia leivoksen kera (en ole ylipainoinen). Yksinäinen voi hemmotella monin tavoin itseään, ei sen aina tarvi olla matkustamista. Ja jäätelö maksaa ihan samanlain jokaiselle oli perheessä yksi tai viisi. Kappalehinta on sama.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4627
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3822
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      143
      3378
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2544
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2141
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1689
    Aihe