Eli miten siitä 8-tien uudesta ympyrästä kuuluu oikein ajaa? Itse olen parikertaa siitä joutunut menemään ja ihan outoa on ollut kun takana olevat autot ovat painaneet torviaan. Voisiko joku kertoa miten siitä kuuluu ajaa?
8-tien liikenneympyrä
10
250
Vastaukset
- tässä ohjeet
Jos tulet Porista päin ja menet Turun suuntaan niin sinun pitää ajaa Naantali opasteiden mukaan. Tai jos tulet Turusta ja menet Porin suuntaan niin seuraa opastetta Pakainen. Jos tulet Naantalin tai Pakaisten suunnalta niin päätteppä itse että miten pitäisi sitten ajaa.
- Vesa-Matti Pasanen
Samal taval vittu, ku muiski kiertoliittymis, eli liittymään ajetaan, kun on vapaata tilaa ja kierretään vastapöivään. Liittymään mennes ei käytetä vilkkuaja poistuessa vilkutetaan oikealle.
- fsdfsfs
Minä olen ainakin pari kertaa töötännyt takaa tulevana, jos edelläajava auto pysähtyy yhtäkkiä keskelle ympyrää väistääkseen ympyrään tulijaa. Ympyrässä ajaessa kun ei tarvi väistää, vaan ympyrään tulijoilla on kolmio ja väistämisvelvollisuus. Vilkunkin käyttö on joillekin vaikeaa. Vilkkua ei laiteta päälle vasemmalle ympyrään mennessä vaan oikealla vilkulla näytetään muille ympyrästä poistuminen.
Lisäksi varsinkin mopopojilta tuntuu olevan hakusessa että taka-paltan tiellä nousiaisesta päin (tai terveyskeskuksen suunnasta) tullessa ei tajuta että ympyrästä poistuvilla ei ole kolmiota, joten heillä on etuajo-oikeus. Pari kertaa nähnyt pahan vaaratilanteen kun auto kääntynyt ympyrältä Kurittulan koulun suuntaan ja meinannu teilata alle ajavan skootterin.
Ehkä tuo liikenneympyrä on niin vaikea hahmottaa kun se on niistä väliaikaisista aidoista ja esteistä kasattu viritys. Kai siinä vielä syksyn mittaan sattuu joku kolahdus. - pemari...
P***ele, minä olen aina kiertänyt liikenneympyät myötäpäivään ja aina olen joutunut tööttäilemään muille törpöille -luulisi kun ajan AUDIlla niin muut ymmärtäisivät väistää.
Terv. audimulkku - mä siitä
en tiedä
- mitään niin
mä siis
- maskulaine
sillee siit ajetaa ku muistaki liikenneympyröist , eikä oo etuoikeutta 8 tieltä liikenne ympyrään tulevilla , jota kaikki ei tiiä, ja semmone vinkki et jos skootteri/mopo ajaa liikenneympyräs ni ei sihe eteen tulla ! tasa arvo autoilla ja mopoilla vittu
- nostan
- hiukkasen
Nopeutuu
- siisonkin
Niinse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559