Turku on vaarallinen paikka käydä baareissa. Varsinin miehet ovat omahyväisiä, tappelunhaluisia narkkari rikollisia, joille riittää yksi vinoon sanottu sana tai väärän näköinen katsekontakti niin heti tulee turpaan. Saati, että erehdyt juttelemaan toisen miehen tyttöystävän kanssa vahingossa.
Täytynee varustautua baariin sitten luotiliivin kanssa, vaikka sellainen maksaakin 500 euroa. Antaa kuitenkin suojaa väkivaltaa vastaan, etenkin teräaseita jne vastaan.
Mikä vittu teitä turkulaisia oikein vaivaa? Vitun väkivaltaiset pässit! Baareissa pitäisi olla baarirauha, eli jokainen saa viettää iltansa rauhassa.
Oli virheliike muuttaa Turkuun, seuraava osoite löytyy jostakin muusta kaupungista.
Turussa vaarallista baareissa
31
1670
Vastaukset
- joka paikassa
Akat oikein yrittää saada miehet tappelemaan niiden takia. Jos ei onnistu niin puukottavat itse.
- hullut baareissa
Baareissa alkaa näkyä työttönyys ja vapaana juoksevien narkkari sekopäiden ja muiden mielenterveuspotilaiden suuri määrä. Joka toinen tapaus popsii jotakin pillereitä, kun oikea sijoituspaikka olisi mielisairaala. Narkkien oikea loppusijoituspaikka olisi Siperiassa.
Pöllöimmät rikolliset ja muuten vaan vajakit pitäisi sulkea vankileireille.- suojeluskunnat takai
Siksi toiseksi Paateron idea suojeluskuntien palauttamisesta ei ole ollenkaan huono. Kadulle partioimaan hyvin aseistetut suojeluskunnat pitämään yllä katurauhaa ja siivoamaan kadut narkkisaastasta.
- totta toinen puoli
suojeluskunnat takai kirjoitti:
Siksi toiseksi Paateron idea suojeluskuntien palauttamisesta ei ole ollenkaan huono. Kadulle partioimaan hyvin aseistetut suojeluskunnat pitämään yllä katurauhaa ja siivoamaan kadut narkkisaastasta.
Mutta ne olisi just ne väkivaltaiset sekopäänarkit, jotka niihin "suojeluskuntiin" liittyisi.
- 456
totta toinen puoli kirjoitti:
Mutta ne olisi just ne väkivaltaiset sekopäänarkit, jotka niihin "suojeluskuntiin" liittyisi.
Anarkistit vai? Epäilen
- suojeluskunta takais
totta toinen puoli kirjoitti:
Eikä liittyisi vaan samat ihmiset jotka ovat muutenkin mukana reserviläistoiminnassa ja jopa vapaaehtoisissa maakuntajoukoissa. Eli sotilaspuolen ihmisiä joilla on halua ja uskallusta ottaa katujen turvallisuus harteilleen.
Periaatteessa suojeluskunnat voisivat toimia samaan tapaan osana yhteiskuntaa kuin USA:ssa kansalliskaarti toimii.
Virossa suojeluskuntalaisia on kadulla joka päivä, siellä suojeluskunnat on nostettu pystyyn uudelleen.
Rynkyillä varustetut täysin sotilasasuiset suojeluskuntalaiset rauhoittaisivat menoa kadulla kummasti ja toisivat myös baareihin rauhan kun joka ilta baarissa olisi läsnä hyvin suojattu, täysin aseistettu suojeluskuntalainen. - puhut pehmoisia
suojeluskunta takais kirjoitti:
Eikä liittyisi vaan samat ihmiset jotka ovat muutenkin mukana reserviläistoiminnassa ja jopa vapaaehtoisissa maakuntajoukoissa. Eli sotilaspuolen ihmisiä joilla on halua ja uskallusta ottaa katujen turvallisuus harteilleen.
Periaatteessa suojeluskunnat voisivat toimia samaan tapaan osana yhteiskuntaa kuin USA:ssa kansalliskaarti toimii.
Virossa suojeluskuntalaisia on kadulla joka päivä, siellä suojeluskunnat on nostettu pystyyn uudelleen.
Rynkyillä varustetut täysin sotilasasuiset suojeluskuntalaiset rauhoittaisivat menoa kadulla kummasti ja toisivat myös baareihin rauhan kun joka ilta baarissa olisi läsnä hyvin suojattu, täysin aseistettu suojeluskuntalainen.Kyllä ne on nämä kaljupäät nuoret sankarit jotka baareissa riehuu. Anarkistit istuu nurkassa pössyissä liian flegmaattisina edes hakemaan lisää kaljaa.
- hohhoo
suojeluskunta takais kirjoitti:
Rynkyillä varustetut täysin sotilasasuiset suojeluskuntalaiset rauhoittaisivat menoa kadulla kummasti ja toisivat myös baareihin rauhan kun joka ilta baarissa olisi läsnä hyvin suojattu, täysin aseistettu suojeluskuntalainen.Vai rynkyllä ampumaan kun joku vähän aukoo päätään ))
- ihme tumpututtaja sä
Kyllä kuule ne baarit on samanlaisi täällä kuin helsingis missä on saa turpaan vaan kun puhuu jollakin muulla murteella kuin helsingin...
- Turussa hulluja
Se mitä nyt olen hesassa baari-iltoja viettänyt, olen aina saanut olla rauhassa. Kukaan urvelo ei ole tullut haastamaan riitaa. Turussa saa helposti siihen verrattuna lättyynsä baarissa.
Turussa on vaan enemmän sekopäitä, työttömiä luusereita, narkkeja, juoppoja, homoja ja muuta paskasakkia, joka tappelee baareissa. - hyvä pertut
Turussa hulluja kirjoitti:
Se mitä nyt olen hesassa baari-iltoja viettänyt, olen aina saanut olla rauhassa. Kukaan urvelo ei ole tullut haastamaan riitaa. Turussa saa helposti siihen verrattuna lättyynsä baarissa.
Turussa on vaan enemmän sekopäitä, työttömiä luusereita, narkkeja, juoppoja, homoja ja muuta paskasakkia, joka tappelee baareissa.Pertut täällä soittelevat turpaansa
- Pettu
hyvä pertut kirjoitti:
Pertut täällä soittelevat turpaansa
Mitkä helevetin Pertut. mitä helekettiä sinä kirjoita aina Pertut oleko sinä HULLU!
Kysyn vaan sanois pätkä eli toteaisi?
- peppilottarulla
Jee ei tarvi niissä enää käydäkkään, mut hyvin ovat ny sitte nua tupakoimattomat hommat hoitaneet.. Mää nääs jätin viime taistelussa suosiolla baarit heille. Elämä on muutes helepottunut huomattavasti. Enhän mää sitä alkoholiakaan vedellyt, nyt sellasetkin aineet on sitte unohtuneina. Jää huomattavasti rahaaki enmmän handuun.
Mut joo olis jo korkea aika saada ne parisuhdeterapian tarpeessa olevat narsistit baareista terapiaan sieltä urokointi tumputusleikeistään. Vaihdetaan tässäkin jutussa ny sitte järjestystä . Parisuhdeterapian tarpees olevat naimisis olevat tertut ja pertut ammattiauttajille sieltä haalimasta lisää uhreja mielenterveysongelmiinsa, jos ei osaa siin parisuhteessaan olla oikeasti, niin ei sitä tarvi kaataa viattomien niskaan.
Baarit täynnä parisuhdetaidottomia naimisis olevii tumputtajia jotka nyt vaan eivät sit näemmä osaa narsisteina vieläkään ketään toista ihmist kuunnella. Mut ilmoittavat menevänsä "hauskaa pitämään" sinkkuihmisten kustannuksella. Sinkkuihmiset sitte viel maksavat niihi paikkoihi sisälle että saavat toimii ilmaisterapeuttein eiku hauskuuttajina vakavista parisuhdeongelmista kärsiville narsisteille,. Jotka huutelevat useasti narskuhuumorkohtauksissaan kaikkea sairasta peräkammarin väestä.
Voisko näille ongelma ihmisille vihdoin saada apua, kun ei sitä edes huumorilla ymmärrä et pedofiilit maassamme saa haalia aina vain uusia uhreja ja niitä uhreja lykätään terapioihin. Hiton itsetyydyttäjät menkää terapiaan runkkelit. Älkää ainakaan vedättäkö itseänne nuorempii ihmisii. Ei koht synny lapsii laisinkaan tänne, kun ei oikeit narskui saada hoitoon.
Hyvä vaan ei tarvi enää olla viihdyttämäs omal kustannuksel parisuhdeterapian tarpees olevii häirikkönarsistei urokointileikeissään. Mut olis lutkilta silti edes hiukka fiksuu, et kustantaisivat tumputtamistaipumustensa uhreille edes adoptiolapset.
Pedofiilit hoitoon ny vaan. Mielisairaalat notkuis kyl ylibuukattuina jos ne oikeesti hullut saatais hoitoon. Harmi vaan ettei niis oo ammattitaitoist henkilökuntaa, vaan useesti parisuhdeterapiaa itse tarvitsevat kuvittelevat olevansa jonkinmoisia auttajia. ei sais ainakaan kenenkään toisten lapsia mennä ne hullut hoitamaan, se olis mielisairauden ja sarkasmin huippu.- ...jaa
Ei näytä hoito auttaneen sinuakaan.
- näi o!
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/662427/Turussa pahoinpitelyja ja asuntomurtoja
Suomikristityt terrosivoivat omiaan!! - ravintolan kasvatti
Kerro niiden baarien nimet jossa on vaarallista asioida.Mä olen ainakin käyttänyt Turun ravintola palveluja monta vuotta,mutta en ole huomannu mitään ihmeellistä.
Ainahan taxijonossa ja grillijonossa rähistään.- listaa tässä
Vähän listaa
-Alepub
-Hannikainen
-Toimisto
-Runospub
-Satama
-Linnapub
-Marilyn
-Forte
-Humpub
-Gringo (tosiaan vain gringoille!)
-Viskibaari
-Daily News
-Paasmajan pubi kirjaston kyljessä
ja niin edelleen
Listaa saa jatkaa jokainen joka tietää vaarallisen tappeluherkän baarin Turussa
- Lapin kulta
Älä viitti jätä ainaki tuo Hannikainen pois mulla on siellä kaveri töissä eikä siellä ole koskaan minkäänlaista rähinää.Sä vedit ihan lonkalta ton listan.
- lol542
hannikaisessa ei luulisi olevan sananvapautta, but dont worry, ei muissakaan ravintoloissa ole.
- kkkkii2onen
lol542 kirjoitti:
hannikaisessa ei luulisi olevan sananvapautta, but dont worry, ei muissakaan ravintoloissa ole.
omasta kokemuksesta.
- pas1ankka
Sellaisia ne paskiaiset ovat. . ja tekevät tappeluita. lukuunottamatta wtc iskuja ja kaikkia muitakin paskiaisia ketkä yrjövät perseensä ulos baarista sanomattakaan järkeä käyttäen.
- L-koodin seuraajat.
minä hermostuin alkujaan paskiaisille.
- lololololololo
minä olen turku ja turussa on.
- Muualta tänne tullut
Totta.
Juuri tuon vuoksi itse lopetin Turku-baareissa käymisen vuosia sitten jo.
Ja kun ei tosiaan auta, vaikka olisit itse kuinka rauhallinen ja asiallinen, aina kuitenkin on vähintään se yksi riidanhaluinen kusiää, joka yrittää saada tilanteen aikaiseksi. - Ei ongelmia mul
Turun baareissa on ihan nastaa. Kavereita löytyy ja kauniita naisia saa aina.
- UusTurkulainen
Kyllähän sieltä pimppaa saakin, mutta eipä sekään nyt sentäs ole sen arvoista, että joku helvetin paskavajakki tulee silmille sit jossain vaiheessa iltaa ihan tositarkoituksella ja jatkaa sitten sulkemisen jälkeen kavereidensa avustuksella pihalla. Pahimmassa tapauksessa tosiaan sitten joudut fyysiseen tappeluun. Kun ei tosiaan kiinnosta ottaa turpaan, eikä kiinnosta mennä käräjillekään itsepuolustuksen vuoksi(jos tilanne tosiaan menee niin pahaksi) ja maksella isojakin korvauksia siitä hyvästä.
Kun tällaiset riidnahakijathan ovat vielä sellaisia tissiposkivässyköitä, että sitten tekevät itku kurkussa rikosilmoituksen pahoinpitelystä, kun saavat itse turpaansa itse aloittamassaan nujakassa.
Eli tosiaan, etsin mieluummin sen panopimpan jostain muualta kuin Turun baareista nykyään. - Ei mullakaan enää
Kyllähän kavereita saa niin kauan kun tarjoat koko porukalle.
Että se siitä kaveruudesta, ostettu kaveruushan ei ole paskankaan väärti.
Ja naista saa kyllä muualtakin kuin baareista.
noo, mulla on ollut ihan turvallinen tunne ne pari kertaa kun olen onnistunut käydä ulkona, vaikka TurQlaiset onkin vähän nihkeetä porukkaa, ettei ehkä halua käydä ulkona niin usein kuin ehkä muualla, mutta silloin kun käy... muista vain nämä perusniksit
1) älä mene baariin valmiiksi humalassa. Hiprakassa voi olla, muttei änkyräkännissä.
2)valitse baari mielenkiinnonkohteen mukaan. Esim. ihan niin kuin stadissa, älä mene hifk baariin jokerit paidassa... eli Turussakaan, älä mene teinimestaan valittamaan "huonosta" musiikista...
3) huomioi ovimies. Nyökkäys riittää.
4) ole kohtelias ja ystävällinen henkilökunnalle. Tästä riippuu se, soittavatko illan jälkeen sinulle taksin, vai maijakyydin.
5) pidä hauskaa. Ole iloinen. Jos muut ei ole, niin älä välitä heistä.
6) lähde kotiin ajoissa. Turussa ei ikävä kyllä ole minkäänlaista aamuyöntunnelmaa, joten pitää vain hyvåksyå se, että ilta loppuu ennen puoltayötä. Jos se harmittaa, lähde ensi kerralla aiemmin liikkeelle- sisälle joo
Onko Turussa yhtään täysjärkistä portsaria? Riehujille eivät uskalla sanoa mitään ja rahalla tai muuta antamalla pääsee sisälle alaikäisetkin, mutta aikuinen mies liian kännissä vaikka olisi selvinpäin. Jotkut paikat menettäneet paljon asiakkaita idioottiportsareiden takia, ei onneksi kiinnosta käydäkään.
- 5+9
Baareissa on kalliit juomat joten se jo karsii järkevät ihmiset pois niistä.
Itse olen käynyt suuressa osassa Turun baareja, myös pahimmissa räkälöissä kuten Bambu Graden, Hummpub, Tinatuoppi, Vanha varis...
Riitaa tultu haastamaan vain kerran, se oli paikka nimeltään "kipparin kulaus"
Lisäksi olen aika "v-mäisen" näkönen jätkä ja pukeudun kuin pikkulapset, silti saa olla rauhassa... Aloittelen juuri juomista, tänään käyn tsekkaamassa "Wanhan myllyn, Laiturin ja ehkä jos hirvensalosta löytyy pubi, viimeks ei löytynyt"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749