Jokohan ne alkaa tämän kunnan päättäjillä hälytyskellot soimaan, kun kaikki pätevät työntekijät irtisanoutuu kunnasta. Jos työmäärät on sellaiset että vaihtoehtona on palaa loppuun tai irtisanoutua, niin huonosti on asiat. Viimeinkin oltiin saatu pätevä ja asiansa osaava rakennustarkastaja ja nyt hän on irtisanoutunut. Eikö Heinävedellä ymmärretä pitää hyvistä tekijöistä kiinni kynsin hampain... harmittaa.
Vastaukset 4
- Näin on
Harmittaa mutta kyllä se alkaa olemaan Heinäveden menoa kohta!
- jobu
no sinne taas joku 60 ja kuoleman väliltä suhteilla töihin ja mikään ei taas toimi.
- ei auta maammelaulu
Eihän heinävetiset osaa pitää pappiakaan, aina pitää joku rettelö järjestää.
Aina vain hyssytellään, sisäänpäin lämpiäviä sukulaisia keskenään.- par
Paroni viralliseksi päälliköksi, paroni on taitava. Pitäkää kiirettä ettei hän karkaa taas Thaimaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598