Tunteeko joku???

Pirpana

Ayhania Bistro Bellmannista? Tai Carlosia samasta paikasta? Alia tai Ulasia James Deanista?

13

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta

      Fuck you.

      • Pirpana

        ???


      • Kyllästynyt
        Pirpana kirjoitti:

        ???

        Suksi nyt vittuun tältä palstalta ja nopeasti.


      • ite
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Suksi nyt vittuun tältä palstalta ja nopeasti.

        jos osaat


      • Sanna
        ite kirjoitti:

        jos osaat

        Hyvin asiallisesti olette taas vastanneet!! Iso käsi teille hienoille aikuisille...

        Asian kun voi kauniimmin ilmaista, että nämä kyseiset keskustelut eivät kuulu matkailu palstalle. On lopen kyllästyttävää lukea joka kerta miehistä vaikka samalla voidaan käydä keskustelua hotelleista, ravintoloista, rannoista tai muista kohteista.


      • see
        Sanna kirjoitti:

        Hyvin asiallisesti olette taas vastanneet!! Iso käsi teille hienoille aikuisille...

        Asian kun voi kauniimmin ilmaista, että nämä kyseiset keskustelut eivät kuulu matkailu palstalle. On lopen kyllästyttävää lukea joka kerta miehistä vaikka samalla voidaan käydä keskustelua hotelleista, ravintoloista, rannoista tai muista kohteista.

        parhaiten ne loppuu kun kukaan ei laita ees veäkäteenviestejä niihin-please...


    • Elisa

      kerro mulle mielummin kuka ei tunne sitä alia.. mä tunnen ja siitä on kysyttä täällä miljoona kertaa.. ufff ei jaksa enää ees vastailla

      • ja-miksei

        Ja moni kyllä varmasti siellä käytyään tämän pojan muistaakin. Minkä ehdin sitä katsella, niin oli niistä pojista kaikkein ahkerin (ehkä tyttöjenkin kanssa, mutta ei sitä nyt siinä baarissa ainakaan tapahtunut). Siinä kun osa seisoskeli ja kaiveli, sanonko mitä, oli Ali koko ajan touhussa. Kuten itse sanoi: "That's my job!"

        Vilkasliikkeinen, kohtelias ja kaikki huomaava ja jatkuvasti toinen silmä vahtimassa seuraavaa...työ kun on viihdyttäminen, porukan sisäänheitto ja viinan myynti. Myi nähdäkseni erittäin hyvin ja oli aina iloisen näköinen, vaikka oli ajoittan kuoleman väsynyt. Ihmettelin vain, mistä hän sen energian siihen löysi.

        Eipä pahaa sanottavaa.

        PS: Beckham sucks, ei kannata puhua edes samana päivänä...


    • Nuppu

      Kuvailepa vähän näitä kyseisiä henkilöitä! Mä oon viettänyt Alanyassa melkeinpä koko edesmenneen kesän, enkä vähiten Bellmanissa ja deanissä ja tunnen sieltä kyllä paljon ihmisiä. Vastavuoroisesti kysynkin, että tunnetko Bellmanista Jalchenia tai Mustafaa? Ne molemmat työskenteli siinä päätiskillä, Jalchen on sellanen tatuoitu komistus, jolla oli usein huivi tai lippis päässä ja Mustafa taas erottu joukosta vaaleine hiuksineen. Olis mukava vaihtaa kokemuksia! ;)

      • Joopa joo

        Kunhan ette vaan vaihda ruumiinnesteitä kenenkään suomalaisen kanssa, taudit tarttuu helposti.


      • pirpana

        siis taidat tarkoittaa bellmannissa yalcinia siina isolla baarilla? itse myös alanyassa koko kesän viettäneenä tunnen hänet kyllä, sekä mustin myös. ;) ja taas alanya kutsuu kuun lopussa, talla kertaa lopullisesti


      • pirpana taas
        pirpana kirjoitti:

        siis taidat tarkoittaa bellmannissa yalcinia siina isolla baarilla? itse myös alanyassa koko kesän viettäneenä tunnen hänet kyllä, sekä mustin myös. ;) ja taas alanya kutsuu kuun lopussa, talla kertaa lopullisesti

        ayhan on sellanen pieni, nopeesti puhuva ja apinaa muistuttava kundi siel sisäänkäynnistä vasemmalla olevalla baarilla perällä, sohvien lähellä screenin alla bellmannissa. monesti joku hattu tai lippis päässä. carlos on sellanen kaljupää, siel sisällä olevassa baarissa työskentelevä.. mukavia kundeja molemmat. :)


      • mieti
        pirpana taas kirjoitti:

        ayhan on sellanen pieni, nopeesti puhuva ja apinaa muistuttava kundi siel sisäänkäynnistä vasemmalla olevalla baarilla perällä, sohvien lähellä screenin alla bellmannissa. monesti joku hattu tai lippis päässä. carlos on sellanen kaljupää, siel sisällä olevassa baarissa työskentelevä.. mukavia kundeja molemmat. :)

        tunnetko muuten sen ollin hesasta ja karin oulusta jotka ovat töissä ??? sen ja sen tiskin siellä ja siellä kulmalla ja sen oven portsarina...Eiköhä nämä ole päättymättömiä lukuja.Niin suomessa kuin turkissakin miehet ovat just samallaisia.Toiset rehellisiä ja hyviä toiset paskoja ja toiset siltä väliltä.Niinku naisetkin.Joka kolkassa maailmaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe