Tämän tien olen itse valinnut...

Oikeat valinnat?

Mitä tarotit/selvänäkö kertoo rakkausasiaani? Uskon että moni asia on jo selvinnyt ja mennään kohti uutta? Miltä tuleva näyttää meille rakkauteen/kotiasiani yleensä?
Olen ristiverinen ja mies on vaalea.

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeat valinnat?

      Smile osoitan tän sulle. Jos sopii ja kiitos jo etukäteen?

    • 4 Smile

      Mennyt
      Joku ero/eroon pääseminen täällä on ollut ja tässä on pitänyt 'palata menneeseen' ja ottaa vastuu omista teoista. Valintoja ja niiden kautta tullutta menestystä. Tää on joku pitkään jatkunut juttu ja sitä, että on ihan viisasta ollutkin pitää jalat maassa, etenkin kun kaikki ei oo ihan menny niinkun ois halunnut.

      Nyt
      Haasteellinen tilanne, mutta itse pitelet niitä onnistumisen avaimia kätösissäsi. Tässä on joko eri paikkakunnalta tarjoutuva uusi mahdollisuus tai sitte tää tapahtuma tulee jonkun ajan kuluttua. Aineelliset asiat ja se, että oot pikkusen pääsemättömissä sen kanssa, et se vaatii hiukan tasapainoilua.

      Tulee
      Stressiä ja ahdistusta ja tarvit myös lujaa tahtoa/teräväpäisyyttä jonkun sinulle läheisen ihmisen suhteen. Kilpailu on kovaa onnen markkinoilla ja tässä saattaa olla mukana kuvioissa jotakin, jota selkäs takana puuhastellaan.
      Maailmalta kiirii uutisia, jotka liittyvät vaaleahkoon aikuiseen mieheen ja niistä et tykkää yhtään. Oma kotisi on oikeinpäin, vaikka jonni verran suututkin. Sitten tulee niitä sovittelevia uutisia myös.
      Ristiverinen aikuinen mies paljastaa jotain tai hänestä paljastuu jotain, joka saa sinut jälleen toiveikkaaksi. Mutta jotakin tulee täysin puskista sulle ja tähän liittyy jollain tapaa joku nainen, joka pistää sun tulevaisuuden suunnitelmat uusiks.
      Tosiasioitten kohtaamista ja olkoonkin, vaikka kuinka lämminhenkinen olisit, jokin tuleva viesti, vie sut keskelle haasteellista aikaa Haasteellista siksi, että haluaisit rakastaa ja iloita rakkaudesta, mutta kun häly ympäriltäsi laantuu - alat ulvoa kuulle asioitasi. Varo liiaksi jämähtämästä tässä aloillesi..
      Valokin alkaa pilkahdella, mitä tulee tähän naiseen liittyen ja vaikka se aiheuttaakin jonni verran töitä - löydät kyllä vakauden asioihisi ja kotiasiat ovat sopusointuiset ja akkauttakin taas riittää.
      Sun on vaan aika vaikea sulattaa sitä, että sinulta vaaditaan koko ajan - jopa yli äyräitten, vastaanottaa ties mitä. Jokin ehdotus roikkuu ilmassa täällä ja nyt siihen kyllä kannattais tarttua, mutta sä vaan murehdit sitä, että joku tiputtaa sut taas tuhan korkealta.
      Vaaleahko nainen ja sitä että alat peätä sinulle kuuluvia oikeuksia asiassa, jossa oot ollu enemmänkin sivusta seuaaja. Nää jäytää ajatuksias aikalailla. Isot muutokset tulossa ja rahasopimusasioita ja tää yllättää sut kyllä täysin. Tää voi olla myös kutsu johonin sosiaaliseen tapahtumaan.
      istiverinen nainen ja sitä, että saa pikkusen vetää henkeäkin välillä. Kohtalonpyörä raksuttaa kaikelle omaa aikaansa niin myös sinun asioillesi ja oot hilpeällä mielellä ja kun jokin viesti tulee, tunnet itsesi voittajaksi.
      Sun on kuitenkin silti, aika vaikea luottaa uutisiin jotka tulevat vääjäämättä ja tähän liittyy vaalea aikuinen mies, mies jolla on tekemisiisi erittäinkin suui valta. Yksin ollessas pohdit asioita aikalailla, sillä tää sun harvemmin tavattu ystäväsi - hänen suhteen joudut puntaroimaan asiat kyllä uusiksi..

    • Oikeat valinnat?

      Kiitos katsannostasi ja kysynkin vielä tuosta muutoksesta jonka näit? Vaaleahko nainen ja sitä että alat peätä sinulle kuuluvia oikeuksia asiassa, jossa oot ollu enemmänkin sivusta seuaaja. Nää jäytää ajatuksias aikalailla. Isot muutokset tulossa ja rahasopimusasioita ja tää yllättää sut kyllä täysin.
      Olen perännyt minulle kuuluvia asioita vaaleahkolta naiselta kuten näitkin;) Miten tuo rahasopimusasia/isot muutokset pyörähtää käyntiin? Miten elämäni muuttuu tulevassa?

      • 4 Smile

        Tää viikko on ollu aika rankka. Oon valvonu sillon ku muut nukkuu ja nukkunu sillon ku muut valvoo. Sisäinen kello täysin sekaisin.

        En mä ossaa sannoo sun raha-asioihin muuta kun että täällä on, että niissä on mahdollisuus menestyä/onnistua, mutta valintojakin niis pitää tehdä, mutta että valokin alkaisi pilkahdella ja tuoda vaihteeks onnellisuuttakin asioihisi. Haasteita piisaa.., mitä tulee ristiveriseen aikuiseen mieheen.
        Sun ajatuksias hallihtee nyt se, että on taottava kun se rauta on kuuma. Tulee joku tieto ja sen tuloon et voi millään ite vaikuttaa. Tässä on kyse, joko jostain eroon pääsemisestä, tai sitten lopullisesta erosta, tai kolmannesta osapuolesta ja nimenomaan sen suhteen, miten tulevaisuuttasi suunnittelet.
        Nyt kannattaa pitää jalat maassa, sillä sulle ehdotellaa ties mitä, mutta niissä ehdotuksissa ei välttämättä ihan puhtaat jauhot pussis oo ja se pistäkin sut pikkusen miettimään arvojas uusiks, mitä tulee onneesi, eri paikkakunnalla asuvan ihmisen suhteen. Tässä on joku vaalea aikuinen mies...?????
        Viestin tynkää tulossa joko työhön nähden (liekö tuo edellä kuvattu vaalea aikuinen mies?) Tai sitten joku ton edellä kuvatun herran tiimoilta, vaatii aikalailla työstämistä. Tässä on ristiverinen nainen ja joikin juttu - joka jälleen kerran tulee täysin puskista. Muutosten tuulet puhaltelevat ja kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut mietteisiisi ja ehkä alat pelätäkin mahdollisia tulevia uutisia.
        Tilanne suht elävän sorttinen, eikä mee ihan niinku haluaisit. Maailmalta kiirii uutisia, johonkin sinulle läheiseen ihmiseen liittyen ja sinä toivot ja toivot.., mutta pitäis osata päästää irti siitä, mikä ei enää hyödytä.
        Saat kuiteski kotis oikenpäin, mitä tulee harvemmin tavattuun ystävääsi liittyvässä jutussa. Tässä on nyt tää vaaleahko nainen ja rahasopimusasiat. Et voi sille mitään, että tajuat tullees petetyks, ehkä tää ihminen kuitenkin on ollu sulle jollain tapaa kovinkin rakas. Ne onnistumisen avaimet on sulla, tässäkin asiassa ja tulossa on iso muutos ja sulla kaikki syy iloon ja juhlaan. Silti itekses paljon pohdit asioita ja sitä, miten ikinä selätät korventavan stressin ja saisit luottamuksen takaisin.
        Asiassa jossa pikkusen oot kokenu ollees outsider, tasapainottuu kyllä, pikkusen kumminkin oot ehkä tyytymätönkin kuitenkin siihen, miten virkamies asioitaan hoitaa. Tässä nyt voi olla kyse, joko perintöasioista tai isosta summasta rahaa. Vaikea se tulee olemaan ja kun on kyse miekkojen ysistä - tää voi varoittaa myös sairaudestakin. Oikeus kumminki tapahtuu ja saat hetken vetää henkeä.
        Uusi mahdollisuus, kunhan vaan pitäytyy tosiasioissa, olkoon ne kuinka vaativia tahansa. Oot välillä hilpeissä tunnelmissa ja sitten taas ahistaa kunnolla. Tässä on vaaleahko aikuinen mies, jonka takia haalit hartioilles ihan liikaa kannettavaa.
        Joku sydänystäväsi ja harmoniaa.., vaalea nainen ja kova kilpailutilanne. Sun on pikkusen vaikea mokomaa sulattaa ja vaatiikin sulta aikalailla hermoja...


      • Oikeat valinnat?
        4 Smile kirjoitti:

        Tää viikko on ollu aika rankka. Oon valvonu sillon ku muut nukkuu ja nukkunu sillon ku muut valvoo. Sisäinen kello täysin sekaisin.

        En mä ossaa sannoo sun raha-asioihin muuta kun että täällä on, että niissä on mahdollisuus menestyä/onnistua, mutta valintojakin niis pitää tehdä, mutta että valokin alkaisi pilkahdella ja tuoda vaihteeks onnellisuuttakin asioihisi. Haasteita piisaa.., mitä tulee ristiveriseen aikuiseen mieheen.
        Sun ajatuksias hallihtee nyt se, että on taottava kun se rauta on kuuma. Tulee joku tieto ja sen tuloon et voi millään ite vaikuttaa. Tässä on kyse, joko jostain eroon pääsemisestä, tai sitten lopullisesta erosta, tai kolmannesta osapuolesta ja nimenomaan sen suhteen, miten tulevaisuuttasi suunnittelet.
        Nyt kannattaa pitää jalat maassa, sillä sulle ehdotellaa ties mitä, mutta niissä ehdotuksissa ei välttämättä ihan puhtaat jauhot pussis oo ja se pistäkin sut pikkusen miettimään arvojas uusiks, mitä tulee onneesi, eri paikkakunnalla asuvan ihmisen suhteen. Tässä on joku vaalea aikuinen mies...?????
        Viestin tynkää tulossa joko työhön nähden (liekö tuo edellä kuvattu vaalea aikuinen mies?) Tai sitten joku ton edellä kuvatun herran tiimoilta, vaatii aikalailla työstämistä. Tässä on ristiverinen nainen ja joikin juttu - joka jälleen kerran tulee täysin puskista. Muutosten tuulet puhaltelevat ja kun häly ympäriltäsi laantuu, vaivut mietteisiisi ja ehkä alat pelätäkin mahdollisia tulevia uutisia.
        Tilanne suht elävän sorttinen, eikä mee ihan niinku haluaisit. Maailmalta kiirii uutisia, johonkin sinulle läheiseen ihmiseen liittyen ja sinä toivot ja toivot.., mutta pitäis osata päästää irti siitä, mikä ei enää hyödytä.
        Saat kuiteski kotis oikenpäin, mitä tulee harvemmin tavattuun ystävääsi liittyvässä jutussa. Tässä on nyt tää vaaleahko nainen ja rahasopimusasiat. Et voi sille mitään, että tajuat tullees petetyks, ehkä tää ihminen kuitenkin on ollu sulle jollain tapaa kovinkin rakas. Ne onnistumisen avaimet on sulla, tässäkin asiassa ja tulossa on iso muutos ja sulla kaikki syy iloon ja juhlaan. Silti itekses paljon pohdit asioita ja sitä, miten ikinä selätät korventavan stressin ja saisit luottamuksen takaisin.
        Asiassa jossa pikkusen oot kokenu ollees outsider, tasapainottuu kyllä, pikkusen kumminkin oot ehkä tyytymätönkin kuitenkin siihen, miten virkamies asioitaan hoitaa. Tässä nyt voi olla kyse, joko perintöasioista tai isosta summasta rahaa. Vaikea se tulee olemaan ja kun on kyse miekkojen ysistä - tää voi varoittaa myös sairaudestakin. Oikeus kumminki tapahtuu ja saat hetken vetää henkeä.
        Uusi mahdollisuus, kunhan vaan pitäytyy tosiasioissa, olkoon ne kuinka vaativia tahansa. Oot välillä hilpeissä tunnelmissa ja sitten taas ahistaa kunnolla. Tässä on vaaleahko aikuinen mies, jonka takia haalit hartioilles ihan liikaa kannettavaa.
        Joku sydänystäväsi ja harmoniaa.., vaalea nainen ja kova kilpailutilanne. Sun on pikkusen vaikea mokomaa sulattaa ja vaatiikin sulta aikalailla hermoja...

        Kiitos. Onhan se näin että tosiasiassa ei kannata stressata muista kilpailijoista ainakaan rakkauden alueella? Aina on joku kades ja kyllä se suhde kestää sellaiset jos se suhde muuten on aitoon rakkauteen perustuva.

        Saatko vielä auki? Tuo Menee ohi ymmärryksen. Laitoit niin monta kysymysmerkkiä. Nyt kannattaa pitää jalat maassa, sillä sulle ehdotellaa ties mitä, mutta niissä ehdotuksissa ei välttämättä ihan puhtaat jauhot pussis oo ja se pistäkin sut pikkusen miettimään arvojas uusiks, mitä tulee onneesi, eri paikkakunnalla asuvan ihmisen suhteen. Tässä on joku vaalea aikuinen mies...?????
        Viestin tynkää tulossa joko työhön nähden (liekö tuo edellä kuvattu vaalea aikuinen mies?) Tai sitten joku ton edellä kuvatun herran tiimoilta, vaatii aikalailla työstämistä.


    • 4 Smile

      Niin.., sitä en sitten tiedä, mitä sulle tullaan ehdottelemaan. Oo tarkkana, ettet 'osta sikaa säkissä.'
      Joku juttu on, jolla saatetaan jopa vedättää sua. Se ei noista selvinnyt, liittyykö se tuohon vaaleaan mieheen ja johonkin työasiaan tai kovasti työstämistä vaativaan asiaan. Jos on kyse työtarjouksesta??? Älä purematta niele kaikkea, mitä sulle ehdotellaan. Kyseenalaista se.
      Jos on kyse jostain muusta ja tähän asiaan minusta liittyy tuo vaalea mies ja tuo onnen liittyminen tähän asiaan - saattaa tarkottaa että lähet innolla mukaan ja yks kaks joudutkin miettimään asiat uusiks..Tää ehdotus voi tulla siis eri paikkakunnalta ja voihan se tarkoittaa myös muuttoa, mutta oo tarkkana nyt. Jos joudut arvojas uudelleen asettelemaan- onhan se yhen sortin urakka sekin, kun jo ehdit ehkä jostain asiasta riemuitsemaankin...

      • Oikeat valinnat?

        Minua on yritetty jo vedättää työasiassa. Vein sen liittoon. En tiedä ensi viikolla on jotakin kokousta asian tiimoilta eikä minulla ole mitään tietoa miten asiat etenee?
        Vaalea mies on asiaa hoitanut. Jos on kyse työtarjouksesta??? Voipi olla? Eli ne oikeat valinnat:) Yksi työpaikka on eri paikkakunnalla mutta en ryhdy siihen. Katson ensin yhden asian kerrallaan. Tack


    • Oikeat valinnat?

      ylös... Tämä asia nousi minulle?

      • 4 Smile

        ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe