Siis.. tänä aamuna (oli yön pihalla) huomasin että kissa nuolee kovasti peräaukkoaan, ei antanut katsoa tarkemmin, aristi. No kissa tuli sisälle, söi, meni maaten. Hetken päästä lattialla oli ruskeaa pahan hajuista eritettä, ja kissa istui vieressä ja veti takamustaan mattoa pitkin.
Olisiko kissalla jotkut rauhaset tulehtuneet vai mistä on kyse?! Pitääkö ottaa yhteys eläinlääkäriin vai paraneeko itsestään?
Kissa on leikattu narttu, reilun vuoden ikäinen.
Mikä mun kissalla on?
*sandra*
3
774
Vastaukset
on kysymys, kaikesta kertomastasi päätellen. Ota viipymättä yhteys eläinlääkäriin, t. MM & kissat. P.S. Poistin tämän saman viestin "Yleistä kissoista"-palstalta - ethän pane pahaksesi?
- Tiijän homman
Anaalirauhaset ovat tulehtuneet ja ilmeisesti jo puhjenneet- heti lääkäriin ettei homma mene pahemmaksi. Se neste on todella pahanhajuista .
Meillä kanssa kolli veti peräpäätään ja luisteli peffallaan matolla ja lääkäri sit nukutti pojan ja tyhjäsi rauhaset ja just hän sanoi että jos ehtii puhjeta, se on jo vakavaa !
Eli tohtoriin nyt ! - Kennel Damaris
Annappa kissallesi matolääkettä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013