No okei, ei mun vanhemmat ihan juoppoi ole, mutta havahduin eilen yöllä mietiskellessäni, että en muista oikeastaan enää millainen mun faija on täysin raittiina.On faijalla toki sillon tällön päivä kaks raittiina, mutta en mä huomaa mitää eroo sen käytökses mitä se on jos se juo sillee tavallisesti, eli joka päivä kaupasta kaljalava ja pari kertaa viikossa alkonpuolelta väkevämpää. Faija ei käy töissä, se on metsäkonekuski ja sillä oli joskus pari vuotta sitten ihan töitä mut nyt se ei oo ollu töissä monee vuotee,käyny jollai viikon kursseil koska sen on pakko.
Mutsista sen verran, että se käy töissä, mutta juo töiden jälkeen kaljaa mutta käyttäytyy kuitenkin asiallisesti, mutta välillä tuntuu että ei sen aika riitä mulle ikinä yhtään. Vaikka se pääsis töistä jo aiemmin,se istuu koneella ja pelaa netissä pelejä tai puhuu puhelimes.
Sitten mua ärsyttää myös se, kun mie oon nytten ysiluokal,käyn kouluu ja faija kuitenkin on päivät kotona juomassa ja pelaamas tietokoneella ja mutsi on töissä, niin kaikesta tästä huolimatta kun faija on kotona se ei tee mitään mikä ois avuksi vittu kellekkää tässä talossa. Koulukun loppuu neljältä, mun pitää siivota täällä keittiö (tiskata astiat KÄSIN eli ei oo mitää pesukoneita) no juu ymmärrän hyvä on nuorenkin oppia tekee kotitöitä, mutta helpottas jos faija ees välillä pystys jotenki siivoomaa jotai, et mä pääsisin koulun jälkeen tekee läksyjä rauhassa ja että jäis ees pikkase vapaa aikaa käyä jossai..
Ja mua ei ärsytä yleensä se että en saa rahaa niin kuin muut, mutta kun kerrankin haluisin jotain nii en välttis saa,koska sille rahalle minkä tarviisin niin on kuulemma muuta käyttöä, mut en sano sitä etten ikinä mitää sais,kyl mä saan ja mulla on iha jees välis vanhempiiini, mut välil tuntuu vaa että..no,ei jaksa?
Mutta oon kuitenki ilonen siitä et välit vanhempii on yleensä iha jees ja mulla on paljon kavereita ja pari hyvää ystävää!:)
Avauduin vanhemmistani.
Yäh
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409