Olen tällä palstalla ensi kertaa ja yritin jo otsikkoon laittaa olennaisen: minua on jo vuosia vaivannut sama oireilu, aina sama oire samaan aikaan vuodesta; elokuussa alkava liman nouseminen keuhkoissa ja limayskä. Johtuuko tämä jostain allergisoivasta heinäkasvista tai puusta...? Asun Oulun korkeudella. Kiitos vastauksista etukäteen!
limaneritys ja allergia
limakeuhko0
2
167
Vastaukset
- henna3
Nyt kukkii ainakin pujo ja heinät myös. Kannattaa seurata siitepölytiedotetta http://www.siitepoly.fi/ .
Onhan sulla käytössä nyt säännöllisesti allergialääke? Jos sulla on nuhaa ja nenän tukkoisuutta, niin ota käyttöön allergianenäsuihke. Allergialääkettä ja nenäsuihketta saat apteekista ilman reseptiä.- limakeuhko0
Kiitos vastauksestasi! En ole koskaan vielä käyttänyt allergialääkkeitä. Pitäisi varmaan mennä lääkäriin testeihin saadakseni varmuuden ja sitten testata noita lääkkeitä. Kyllä tässä jotain häikkää on kun oireet palaavat joka vuosi samoihin aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998