Haussa olisi laadukas kampaamo Kouvolasta/Kuusankoskelta. Minne kannattaisi mennä esim. hiukset värjäämään? Suositelkaa hyvää paikkaa! Kiitos!
Hyvä kampaamo Kouvolassa?
7
2214
Vastaukset
- ruska
Tommiskan Piialta saa aina laadukasta palvelua. Tosin varaa aika ajoissa, koska hyvalla kampaajalla on aina myos asiakkaita.
- miejasie
Kuusankoskella seudun parhaat parturit:)
- kutri
...kait sitä noin kolmensadan parturikampaamoliikkeen joukosta tällä seudulla joku hyväkin. itse en osaa suositella kun käytän omia taitoja.
- TOM
Imago on hyvä, ja tytöt siellä myös söpöjä... =)
- miia-liina
Mitä mieltä olette Hiustropiikista, Tuccabuodista tai Lehtomäen Hiuspisteestä? Olen kuullut kaikista jotain hyvää. Ja ketkä niissä liikkeissä ovat parhaat tekijät?
- kouvolan kampaajista
Mä en oo ainakaan saannu mitään hyvää kuvaa hiustropiikista ja tuccapuodista...varsinkaan jälkimmäisestä. Puhuu paskaa aika paljon kuulemma seläntakana asiakkaista.
- piqkune
elikkä,vastaus on tukkapuoti!!entisen seppälän vieressä..anttilalta kun lähdetään manskille päin tulee vastaan..erittäin hyvä hinta laatu suhde ja mukavat kampaajat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647