Elikkäs 16v kundi ettis kaikenikäsiä poikia ja tyttöjä pelailemaan, muuten ei ole väliä mutta Skype olisi hyvä olla. Tässä lista peleistä mitä pelailen:
CS: Source
Terraria
Minecraft
Killing Floor
Left 4 Dead 2
Garry's Mod
PC-peliseuraa !!
4
220
Vastaukset
- Fisukki
Heei. Olen myös 16 ja etsiskelisin pelikaveria, mainitsemistasi peleistä pelaan minecraftia
- Peliseuraa
Olen vasta 12 mutta minulla on kaikki noista peleistä paitsi killing floor ja left 4 dead 2
Skype nimi: mopomies6 - pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313720- 963343
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim973274- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452382- 882100