Ootteko tietosia?
Juvan tyttö kuuluisuus:O)
25
10230
Vastaukset
- täh
Mitäh? :-o
- Niskanen
Susanna Janna
- tunnensen
Susanna Serttilä omaa sukua Purhonen.
- tunnensen
tunnensen kirjoitti:
Susanna Serttilä omaa sukua Purhonen.
Jonna Susanna Serttilä korjaan.
- sairas sairaampi
Huumeet, koirien pahoinpitelyt, hylätyt lapset = kuuluisuusko?
- Anonyymi
Koirien pahoinpitely? Naapuri antaa tuon tuosta piskille isän kädestä... koirat vaihtuu parikin kertaa vuodessa. Meinaan kun tulee jokin sairaus ni laittaa suureen pahvilaatikkoon ja ilmastointiteipillä kiinni, ja lataa haulikolla pari kertaa pihalla laatikon lävitse. Polttaa sitten maatalon keskuslämmitysuunissa. Tapansa kullakin... ihmetellyt olen vuosia.
- säälittää
Jotenki tosi säälittävää, et nuori nainen ja pienten lasten äiti menny tommoseen kamalaan kuntoon. Paha huumeongelma siinä täytyy olla takana. Ei kukaan muuten tuolla lailla käyttäydy. Ihan jo ahdisti kattoo niitä sen youtube videoita. Tietääkö joku millanen se oli nuorempana Juvalla?
- petttynyt
Nuorempana mm. Juvalla asuessaan oli ihan muiden kaltainen iloinen lapsi/teini. Ei erottunut "massasta".
- KHHK
Minu mies kantaa mäyräkoirii:()
- sulhas Jussi
Sehän Oli MAPE ! ..
M.T .n fani-Jussi - ilotulite
en tunne ko henkilö - valittavasti
- tuli-ilote
ei kyl hirveesti kiinnosta nuo viiden minsan julkkikset
- jonnamoi
OLEN JONNA ITSE ,d
- Haskitirja
Se tiskiharja?
- Mäkköis
Purhonen on yleinen sukunimi Juvalla, jopa eräs kylä on Purhola.
- PurtsiP
Purhosen laaja suku
- puliveipulitoi
Niinpä :D
- Anonyymi
Sairas.
- Anonyymi
Misä hura asua ny t. Ahmed
- Anonyymi
Mine ja mun kaveri tari seksi misä tämä asua
- Anonyymi
se assuu purholassa missä asuu purhosia. kaikki serkkuja toisilleen.
- Anonyymi
Tarvi me seksiä misä asua
- Anonyymi
Yksi on ainakin A(i)no Turtiainen.
- Anonyymi
Koinitaanko Juvalla rinsaa?
- Anonyymi
Mites toi huittisten vauva sieppaus. Liittyykö tää tähän?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722