Sinkkuna siis olen ja haluaisin muuttaa maalle. Viljellä maata, tehdä pihatöitä, hoita kotia ja lapsia, metsänhoitoa? Eläimiä?
Hmmmh... Olen varmaan ikisinkku.
Haluaisin maanviljelijä miehen
8
302
Vastaukset
- -toinen-
Minkähän ikäinen ikisinkku mahdat olla? Noin suunnilleen?
- vaihtoehtotämäkin
Täältähän niitä miehiä elukkapalstalta..sikaan vaiko sonniin rinnastat maatilojen kasvatit? Minä etsisin jostain muualta.
Ai, niin kaksi kertaa on jo tärpännyt.. - kysyn vaan
Joo, muuten hyvä idea, mutta mihin laitetaan toi entinen muija ?????
- jos luovut?
Jos on hyvä tapanen anna mulle, kai siin on kuitenkin takuu voimassa?
- kysyn vaan
jos luovut? kirjoitti:
Jos on hyvä tapanen anna mulle, kai siin on kuitenkin takuu voimassa?
Parasta ennen päivämäärä on kyllä ohi, mutta viimeinen käyttöpäivä ei ole vielä ohi ...
- muruksi
Mulla olisi maatila ilman emäntää, kerros itsestäsi niin siitä se sitten aukenee.
- Jagdpanther
Miks musta tuntuu että emännistä nimenomaan on maaseudulla pulaa?
- hieho
Ootko parempi kuin vakkari hiehoni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643295Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433107- 432478
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1032274- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 821149