http://www.lansi-savo.fi/uutiset/lähellä/nilkka-irtosi-jalasta-lue-pieksämäellä-köysiradalta-pudonneen-tytön-tarina-188298
Yrittäjä Harri Järvensivun mukaan vakuutuksen puutteesta kerrotaan nykyisillekin asiakkaille 'mikäli se sattuu tulemaan puheeksi'
Käsittämätöntä!
Faith Factor - tiedoksi vanhemmille!
8
663
Vastaukset
- huononee ajat
Olen aina luullut että tuonkaltaisessa toiminnassa on vastuuvakuutus pakollinen.
Tietoni on ajalta ennen kokoomusta ja leipäjonoja. - Kiipeily on kivaa
Useilla lapsilla on nykyisin vapaa-ajan vakuutus, joten minusta n jörkeenkäypää, että jos haluaa harrastaa jotakin, niin hoitaa itse omat vakuutuksensa.
Kaikenlaisissa harrastuksisa voi sattua jotakin, ja varsinkin tällaisissa hieman erikoisissa. Harratajat (ja varsinkin laten vanhemmat) voisivat olla itse hieman aktiivisempia, eivätkä pidä kaikkea itsestäänselvänä.- Oletko varma?
Oletko varma että kaikki lapsivakuutukset tuollaisen korvaa?
Epäilen.
Järjestäjä on vastuussa.
Sitä ei pakoon suomessa pääse.
Eli on korvausvelvollinen jos ottaa maksua tapahtuman järjestämisestä.
- ainasattuu
No voi kamala. Iteppähän meni.
- Real life.
Missähän se Jeesus nyt oikein piileskeli?
Ostakaa palvelut oikeilta yrityksiltä, eikä miltään hihhuleiden puuhapajoilta, joilla ei jutun mukaan ole edes luottotietoja.- Näin on
Ei tähän Jeesusta tarvitse sotkea, jos yrittäjällä on vakuutukset hoitamatta.
- Asianajajaliitto
Oikeuteen!
Löytyy, korvausvelvollinen.
Joko yrittäjä tai tilaaja.
Ei mitään epäselvää.
Tässä tapauksessa hyvä asianajaja vaan hakuun.
Ja haastetta menemään.
Ja jos vielä kirkon palveluksessa yrittäjä.se on potkun paikka.
Ristiriitaista toimintaa. Ja sotkeeko nyt oma yritys. Kumpi päätoiminen? Oman ja vieraan.
Töissä nuoriso ohjaajana ja tekee palveluita .Omiin seurakunnan tapahtumiin?
Onko kilpailutettu? Vai pidetty itse selvyytenä.
Nyt on kirkkokin pikkaisen hakoteillä.
Vai onko päässyt kaveri suheraamaan omineen?
Kuka on vastuussa seurakunnan puolelta? - Vieläkö pystyssä?
Ei taida enää olla toimintaa tuolla yrityksellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765