koululainen

Sorsastus 2014

Moi!
Mitä mieltä olette asiasta jos olen sorsastuksen alkamispäivän pois koulusta. Onko teidän mielestä hyväksyttävää?

9

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttiolavi

      On hyväksyttävää

    • 19+9

      Jos vanhempasi ovat vastuuttomia eikä koulunkäynnilläsi ole väliä niin kai se on oikein. Itse en aloituspäiviä saanut aikanani vanhempien vastustamisen takia vapaaksi vaikka isäkin innokas mettämies on.
      Koulu ensin vapaat sitten. Eri asia kun olet töissä niin ajoitat lomat ja vapaat jahtikaudelle.

    • ensin harrastus

      Aloitus on vain kerran vuodessa, ja se on hyvä syy olla pois töistä/koulusta.
      Joka vuosi on vain päästävä aloitukseen, se on elämäntapa.

      • Mehtuu mies

        Olkoon elämäntapa tai ei. Itse tosin olen aloituksissa yleensä ollut mutta pakottavaa tarvetta siihen klo 12.00 järvelle menoon ei ole. Jos järjellä ajatellaan koululaisen päivää ehtii hän vallan mainiosti koulun loputtua aloitukseen koska oletettavasti keskipäivällä on kuumaa ja sorsia ei kiinnosta lento alkuunkaan niin hyvin joutaa koulussa olemaan. Illansuussa käy sitten iltalentoset pudottamassa ja on todennäköisesti ainoa aika kun ruuti palaa jos ei sesto pitkin kaislikoita missä vielä aloituksen aikaan lymyää poikueita jotka päästää helposti ohi eivätkä edes pompi lentoon.


    • Latailija....

      Kyllä sinä ehdit koulunjälkeenkin, koska jahtihan alkaa klo 12 keskipvällä. Illalla sitten

    • kusti63

      Sellaiset käy kouluja jotka ei elämässä muuten pärjää.

    • 16+14

      Enemmän sitä järkeä tulee metällä ku koulunpenkillä mätäntyessä.

      • Sorsastus 2014

        Vanhempani hyväksyvät asian ja pärjään todella hyvin koulussa (keskiarvo 9), joten minun mielestäni yksi päivä ei paljon haittaa jos koulusta on poissa. Siksi tätä kysyn koska siirryin juuri peruskoulusta ammattikouluun. Minulle riittäisi hyvin vain iltalennot mutta käyn toisella paikkakunnalla koulussa kuin missä asun ja metsästys paikka on eri paikkakunnalla joten ei ole järkeä iltalennoille lähteä.


      • ränkän pyynthin
        Sorsastus 2014 kirjoitti:

        Vanhempani hyväksyvät asian ja pärjään todella hyvin koulussa (keskiarvo 9), joten minun mielestäni yksi päivä ei paljon haittaa jos koulusta on poissa. Siksi tätä kysyn koska siirryin juuri peruskoulusta ammattikouluun. Minulle riittäisi hyvin vain iltalennot mutta käyn toisella paikkakunnalla koulussa kuin missä asun ja metsästys paikka on eri paikkakunnalla joten ei ole järkeä iltalennoille lähteä.

        No pidinhän minäkin "pekkasia" ja amiksessa oli kuukautta kohden tietty määrä päiviä jotka sai olla pois selittelemättä niin nehän käytettiin tarkasti jahti hommiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe