Hei. Miehelläni on todettu 7v sitten psoriasis iholla, lievänä alkoi polvista. Nyt tilanne pikkuhiljaa huonontunut, silti TK lääkäriltä mieheni saa aina vain bemetsonia. Ihottuma alkoi polvista ja rauhoittui sieltä. Nyt pakarat ja osin toinen reisi on ihottuman peitossa ja nyt myös häpykummun alueella. Kutiaa kuulemma kovasti ja olen taas yrittänyt saada lääkäriin. Pitäisi vain ilmeisesti tietää mitä voidetta lääkäriltä haluaa. Edes perusvoiteisiin ei ole reseptiä saanut. Tilanne on nyt pahentunut nopeasti, ilmeisesti hiostavat tekokuitu työvaatteet ja yrittäjän stressi. Polviin auttoi tekemäni pihkasalva:), mutta kutinaan ei auta, pahentaa vain. Apua?
riittääkö bemetson?
pihkassa
2
1487
Vastaukset
- 100µg
Nujerra Psoriasis!
http://www.raikasweb.com/nujerra-psoriasis- Ime raikasweb
sitä itseään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976