Seuraa omas miehen psyykkistä tilaa. Jos on vaan niin vellihousu että pää ei vaan kestä. Tai eihän ö-ykköstä naaman takia kestä muutenkaan.
Jos ei miehes pää kestä
12
281
Vastaukset
- suansaksoo
mitenkä oli en ymmärtänyt ääkkösiasu!
- hohhoijaaaaaa
Missä on kärsämäki :o
Yötä sinullekin nimimerkki "bloojhfd". Mielenkiintoinen aihe.=) Keskustelutaidon puute; tuo Suomalaisen miehen ongelma tuntuu tunkeutuvan läpi kaikissa kansan kerroksissa. Juro luonne johtunee geeneistä ja suomalaisten pohjoisesta asuinalueesta. Suomalaisen miehen problematiikkaa voi lähestyä monelta eri näkökantilta. Tässäpä hyvä pähkinä purtavaksi. :)
- alajokinen
Muuta asumaan Hallanperälle.
- sinä olet kyllä
väärin mahdollisin ihminen puhumaan problematiikasta tai keskustelutaidon puutteista. Ongelmia enemmän kuin muilla yhteensä ja aiheuttajana juuri ongelmat keskustelutaidoissa koska niitä ei ole. Käskyttäjä ja alfa asemaan itsensä nostanut joka ei alennu edes kuuntelemaan mitä vastapuolella on sanottavana mutta on sitäkin enemmän itse äänessä koska rakastaa olla huomion kohteena. Tyypillinen narsisti.
Keskustelutaidoista vielä sen verran että vastauksesi tähän viestiin on sen poistaminen. Sodan aloittaja joka pakenee jokaista taistelua - Kuivakoski
Sinähän naisena tiedät, että iloista antajaa Jumala rakastaa!
- nuku hyvin
joko hallanperän seriffi on heränny poistamaan viestiä ei taida olla poistettavaa enää tällä sivuilla eikä pääse muille sivuille saat nukkua aamulla pitempään.
"Suomalaisen jurous johtuu historian hämäristä siperiaallisista juurista yhtyen keskieurooppalaiseen afrikalaiseen alkuperään, sopeutuen pohjoisen ankariiin elinolosuhteisiin luonnon-mutta myös milloin idän milloin råtsin alusmaana ja sotatantereena oloon, sotilaan-reservinä-ja hevosta pitäen,uutta sotilas ainesta nauriilla, metsänriistalla ja kalalla kasvattaen, em on luonneet Suomalaisen luonteen kuin on, myös seriffin"
- luulisin...
kaikki kepujen syytä?
- Pätkä.
Tämmöisiä tyhjänpäiväisiä avauksia saa kirjoittaa mutta kunnan ajankohtaisia asioita ja jokaista kuntalaista koskevia avauksia poistetaan??
- päivystäjille yksi
tyhjä viesti ja nyt teitä harmittaa ja masentaa väärä hälytys koska olette istuneet koneella koko päivän odottaen sensuroitavaa viestiä =)Hymyilyttää
On todella alatyyliin isketty, kun isketään yläpäähän, "iskijälle jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654