Mä oon nii kiitollinen jos joku auttaa!! Eli mun unelma on ollu pitkään värjää hiuksii (ei räikeesti vaa sillei ehk pastelliks) pinkiks SÄVYTTEELLÄ eli se kuluis esim. Jonku 7-9 pesun jälkeen pois. Niiiin miten saan äitin hyväksymään tän? En oo uskaltanu viel kysyy.........Yks plussa on se et kerran ku mul oli pinkkii vappuhiusvärii nii se sano et sen väriset hiukset sopii mulle.
Hairdreams.........HELP!
7
73
Vastaukset
- sexbob
miten tiiet et äiti ei hyväksyus ku et oo viel kysyny? mee ny lätee kysyy mainitse se juttu ku puhute
"äiti saks väejö mun hiukset"- vaaleanpunaiset hiukset?
I know my mum....
- Moskva
Mulla on just nyt tumman pinkit hiukset, ja voin sanoo että jos äitis suuttuu niin ei niinkään siitä värjäyksestä vaan jälkivaikutuksesta, mikäli ajattelit suoraväriä. Suoraväri tarttuu kaikkialle, pakko käyttää mustia paitoja ja pyyhettä tuolin selällä. Helpottuneena antoi luvan ottaa kestovärin kunhan tämä kuluu pois. Ei enää sohvallaistumiskieltoa. :P Jos tiiät jonkun muun poislähtevän vaihtoehdon kuin suoraväri niin kokeilin niitä viimeksi kolmosluokalla eli ei muistikuvia, en kyllä muista että olisivat sotkeneet tyynyä tai mitään.
- vaaleanpunaiset hiuk
eiku mä ajattelin just sävytettä enkä välttis koko päähän vaa esim. liukuvärjäykseks.
- edelleen sama
vaaleanpunaiset hiuk kirjoitti:
eiku mä ajattelin just sävytettä enkä välttis koko päähän vaa esim. liukuvärjäykseks.
mut eiks sellane kunnon väri kuluta hirveest hiuksii...eikä mun äiti ana varmana sitä käyttää
- UNiTE
edelleen sama kirjoitti:
mut eiks sellane kunnon väri kuluta hirveest hiuksii...eikä mun äiti ana varmana sitä käyttää
Oma äiti sanoo ettei saa värjätä hiuksia alle 16w mut ite värjäs 14 vuotiaana dingon keikalle :/ elän siis hiuslisäkkeillä ja peruukeilla :DDD
- Tarvitseeko siihen
äidin luvan, jos haluaa värjätä hiuksensa? Tai no riippuu tietysti, että minkä väriset hiukset sinulla on nyt, mutta oletan että hyvin vaaleat, koska haluaisit käyttää vain suoraväriä. Mikäli olisivat tummat, joutuisit luonnollisesti vaalentamaan ensin. Eikä tarvitse olla edes kovin tummatkaan, suoravärit tarvitsevat hyvin vaalean pohjan. Mutta siis, mene kauppaan tai kampaamoon ja osta pinkkiä väriä (en tiedä myydäänkö normaaleissa kaupoissa kuin sitä Biozellin hoitavaa sävytettä, ja oman kokemukseni mukaan sitä saa vaalentaa hoitoaineella, jos ei halua sen olevan hyvin tumma pinkki/violettiin vivahtava).
En tietenkään tiedä, että olitko suunnitellut värjääväsi pääsi kampaajalla, mutta itse en suosittele sitä ainakaan, mikäli vaalennusta ei tarvita. Se on todennäköisesti useamman kympin reissu, kun taas pelkkä väri maksaa ~10€. Vaalennuksenkin voi hoitaa itse, mutta en sitä kyllä "aloittelijalle" suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291558
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 751314