Löysimme nyt itsellemme asunnon, joka vapautuu 1.9.
Irtisanomme vuokrasopimuksemme nyt vielä tässä kuussa, mutta joutuisimme silti maksamaan vielä syyskuun vuokran.
Mutta, joudummeko maksamaan sitä, jos nykyinen asuntomme laitettaisiin vapautuvaksi myös 1.9. ja tähä löytyisi nopeasti uusi vuokralainen, joka sitten maksaisi syyskuun vuokran itse uutena vuokralaisena?
Tietenkin, jos tähän asuntoon ei niin nopeasti uutta asukasta löydy, on ihan ymmärrettävää, että maksamme irtisanomiskuukauden vuokran, kun silloin saisimme myös vielä asua tässä.
Irtisanomiskuukauden vuokranmaksu
Mietinpähän vaan.
3
230
Vastaukset
- 14+19
Neuvottelukysymys, asioista voi aina sopia, mutta sopimus on sopimus ja loppupeleissä vuokranantajalla on oikeus vaatia koko syyskuun vuokra maksettavaksi.
- 8465
Kahta vuokraa ei taida voida periä yhtä aikaa samasta asunnosta. Vuokranantajalle varmasti on ihan sama, kuka sen vuokran maksaa kunhan joku maksaa.
- Mietinpähän vaan.
No sitä minäkin.
Täytyy katsoa, miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043