Muistanpa nuilta kaokasilta ajoelta kun näen syksyllä teorastettiin sikoja mualla kotona, ja sehä tietennii ol meistä penskoesta mielenkiintosta ja jännittävvöö, siinä sitten pyörittiin sika-vaenaan ympärillä niin, että isä meenas hermostua.
Kunnes se käski meijjän hakkee nuapurista saparonvejintä, no sillä reissulla meni pitkään, kun ei osattu männä semmoseen paekkaan missä se tarpeellinen kapistus oli.Vaan kumma kyllä, kun tultiin kottiin niin Sika riippu sievästi orressa ja kaikki ol hyvin, ol se jotennii pärjännä iliman sitä vejintä.Kumma juttu.
Jotenka, voesitko sinä männä hakemaan mulle sitä sammoo kapistusta, suattaa tulla ilonen mielikii kun ulukona suat raetista ilimoo, eekä ennee niin paljo harmitakkaan, ja muutama kirjotus jiäp välliin. Minnäe mään ulos.
rakas Utelias..
3
308
Vastaukset
- Akatar
Harvoin tulee näin hyvä mieli tällä palstalla. Nyt sait minut tyrskimään. - Jatketaan!
Ei varmaan ehtinyt aiemmin lukea tätä pyyntöäsi ja nyt kun kai luki, lähti saman tien.
Nähtäväksi jää kauanko viipyy saparonvejintä etsiskellessään.
Olet sinä aikamoinen tarinanketoja.
Jatkappa näillä jutuilla, tekee ihan hyvää nauraa välillä, tämä meneekin välillä itkuksi ja hampaiden kiristelyksi.
Tietysti se hyttynen surisee jo jäljilläni, mutta tulkoon, kerran pistää ja taas menee.- Utelias
Aivan vain udelleksani kuka lähti ja minne? Pitäskö nyt sitten pistää, miksi, mihin, ja millä ? Haluatko tehdä hyttysestä härkäsen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057