Mulla siis kämmenselässä tossa etusormen ylimmän luun kohilla syylä. Wartnerin jäädytyshoitoo kokeilin, ja ekaks tuli iso 'mustelma?' Siis tumma laikku ynpärille lienekkö ollu sit joku paleltuma vamma nimittäin terveeseenkin ihoon oi jäädytys osui.
N. Viikon parin päästä lähti siitä mutta syylä tuli takaisin.
Nyt laitoin yöks etikkalaastarin päälle. Eli pari tippaa etikkaa laastariin ja se päälle. Aamulla oli koko syylä ihan valkoinen ja pehmeä. Vähän isompi ku syylä illalla. Päällä pientä epätasaisuutta (samalla tavalla kuin ruohikko) Valkoinen alue on vähän niinkuin rakkulaa muistuttava ja kun sitä tökkii niin vähän heiluu elikkä vois olla että lähtee irti jossain vaiheessa?? Laitoin nyt uuden laastarin päälle toivottavasti lähtee!! Hyi helvetti on kyllä ällön näköinen! Ei arka kumminkaan.
Kellään muulla kokemuksia??
Syylä
Minäpävaa
0
210
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184