Saisiko lukuja

Kiinnostavaa

Sen Saabin lyhyen tuotantotauon pitäisi olla jo aikaa ohi, joten mikä on Saabin päivätuotannon vauhti ja montako Saabia on tänä vuonna myyty?

14

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ecoturbo Saabbisti
      • Prööt

        Todistaisitko väitteesi vai trollatkos vain huvin vuoksi?


      • Työntekijä
        Prööt kirjoitti:

        Todistaisitko väitteesi vai trollatkos vain huvin vuoksi?

        No voi helvetti sentään, ettäkö huvin vuoksi, ettäs kehtaat !


      • Prööt
        Työntekijä kirjoitti:

        No voi helvetti sentään, ettäkö huvin vuoksi, ettäs kehtaat !

        Ystävällisesti pyydän todistamaan väitteesi, montako Porsche 918 valmistetaan päivässä ja montako on myyty?


      • Prööt
        Prööt kirjoitti:

        Ystävällisesti pyydän todistamaan väitteesi, montako Porsche 918 valmistetaan päivässä ja montako on myyty?

        Olet kyllä mielikuvitukseton henkilö, jos et edes osaa omaa nimimerkkiä keksiä.

        Eipä noita possuja montaa valmistu siitä hinta pitää huolenn. 700t€ ilman veroja.


    • muutamia

      Muutamia tehtiin alkuvuonna, mutta alihankkijat lopettivat osien velaksi myynnin. Autoja ei kukaan ostanut missään vaiheessa.

    • Eteen! Vie!

      Edes ruotsalaiset eivät suostu ostamaan Saabeja, ja sekös täkäläisiä, en sano suomalaisia, saabisteja harmittaa. Taasen on Saabin valmistaja haettu konkurssiin maksamattomien laskujen vuoksi, koska tuote ei myy. Ei kertakaikkiaan myy. Täällä saabistit kehuvat vanhoja Saabeja, mikseivät osta niitä uusia Saabeja? Ai niin, eihän niitä ole olemassakaan.

      • liikkuvat taakse

        aja millä ajat jos ajat vaan tuskinpa todellisuudessa hanki elämä


      • sprint coupe

        Juu, ei olekkaan olemassa kuin merkki nokassa, loppu on Ooppelia ja tai Fiiattia....myös jotkut Alfan osat sopii:-)


      • Saabbisti
        sprint coupe kirjoitti:

        Juu, ei olekkaan olemassa kuin merkki nokassa, loppu on Ooppelia ja tai Fiiattia....myös jotkut Alfan osat sopii:-)

        Cadillac BLS on Saabin kopio.


      • Itse asiassa

    • - Maahanmuuttaja

      Tässä tullin lukuja käytetystä 2010 Saab 9-3:sta Suomeen tuotuna

      - SAAB 9-3 2.0 4D AUT 162KW , vm 2010 , auton arvo 25112 €, vero 9191 €

      Että kyllä se tullikin osaa rokottaa näitä premium autoja.

      • Saabbisti 2

        aika lailla rokottaa saabiakin, jolla ei premiumin kanssa ole mitään tekemistä


      • Ihmettelevä
        Saabbisti 2 kirjoitti:

        aika lailla rokottaa saabiakin, jolla ei premiumin kanssa ole mitään tekemistä

        Ja miten muka 5v vanhan Saabin kotturan arvo muka olisi 25 kEur ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe