tervehdys, etsin huumorintajuista ja mukavaa henkilöä joka osaa suomenkielen kieliopin hyvin tai erinomaisesti. tämä ei ole vitsi, olen julkaissut kolme kaunokirjallista teosta, nyt kirjoitan neljättä, ja saatan tehdä ala-arvoisia virheitä käsikirjoitusvaiheessa. Toivon, että voisimme olla nopeatahtisessakin sähköpostivaihdossa; minä kysyn, sinä vastaat. Etsimäni henkilö on ehkä äidinkielenopettaja, opiskelija tai muutoin vain perehtynyt asiaan. Kustannustoimittajallani ei ole aikaa moiseen lähes päivittäiseen pöllöilyyn. Olen helsinkiläinen, 42, nainen. Palkka: jos yhteistyö lähtee sujumaan saat heti edellisen romaanini ja syksyllä 2005 tulevani. Jos olet kiinnostunut auttamaan kirjoita ja kerro itsestäsi [email protected] Mukavaa päivää kaikille!
kirjalija etsii kieliopin mestaria
6
526
Vastaukset
- Huumorintajuinen
Ihan vakavissasiko ajattelit palkata itsellesi kokoaikaisen kustannustoimittajan kahden romaanin hinnalla ? Kirjailija saa romaanistaan 20 tekijänkappaletta ilmaiseksi...
Mainio idea muuten ja sopii varmasti hyvin jollekin toimettomalle suomenkielentaiturille, ja olet varmasti miellyttävä työkumppani, mutta huumorintajua tuo palkkatarjouksesi vaatii melkoisen annoksen !- ridley2
tervehdys huumorintajuinen palkkahan on erinomainen!!! ei ole kysymys kustannustoimittajan työstä vaan kysymyksistä ja vastauksista ja pohdinnoista kun kaikki menee päin persettä. jos osaat kieliopin, ryhdy sinä, mikä olisi palkkavaatimuksesi... ovikello soi, siellä on takuulla tv-lupatark, jatkan pian.
- kielioppiin?
ridley2 kirjoitti:
tervehdys huumorintajuinen palkkahan on erinomainen!!! ei ole kysymys kustannustoimittajan työstä vaan kysymyksistä ja vastauksista ja pohdinnoista kun kaikki menee päin persettä. jos osaat kieliopin, ryhdy sinä, mikä olisi palkkavaatimuksesi... ovikello soi, siellä on takuulla tv-lupatark, jatkan pian.
Olen freelancer opettaja/toimittaja/dramaturgi ja suomen kielen yliopisto-opintoja on, joten osaan kieliopin ja oikeinkirjoituksen. Tarvitsetko sähköpostityötoveria, joka on koko ajan käytettävissä? Se ei onnistu, mutta tunnin päivässä iltaisin pystyisin käyttämään tekstisi oikomiseen. Tuntipalkkani päätyöstäni tällä hetkellä on reilut 26 euroa, oikeinkirjoitusapu sen mukaan laskettuna viitenä päivänä viikossa maksaisi 130 euroa. Miltä tuntuu?
Miltä ajatus tuntuu? Toki otan myös mielelläni kirjahyllyyni ja luettavaksi kirjasi. - ridley2
kielioppiin? kirjoitti:
Olen freelancer opettaja/toimittaja/dramaturgi ja suomen kielen yliopisto-opintoja on, joten osaan kieliopin ja oikeinkirjoituksen. Tarvitsetko sähköpostityötoveria, joka on koko ajan käytettävissä? Se ei onnistu, mutta tunnin päivässä iltaisin pystyisin käyttämään tekstisi oikomiseen. Tuntipalkkani päätyöstäni tällä hetkellä on reilut 26 euroa, oikeinkirjoitusapu sen mukaan laskettuna viitenä päivänä viikossa maksaisi 130 euroa. Miltä tuntuu?
Miltä ajatus tuntuu? Toki otan myös mielelläni kirjahyllyyni ja luettavaksi kirjasi.opiskelija lupasi auttaa 10 e viikko. haussa ei suinkaan ollut oikolukijaa, vaan tyyliin muutama kysymys viikossa ja siihen vastaus sähköpostitse, ei muuta. eikä missään nimessä ollut tarkoitus pillastuttaa ketään. toivottavasti saan tämän viestin matkaan... netin käyttäjänä olen vielä surkeampi kuin kieliopissa, parhain terveisin r
- Huumorintajuinen
ridley2 kirjoitti:
opiskelija lupasi auttaa 10 e viikko. haussa ei suinkaan ollut oikolukijaa, vaan tyyliin muutama kysymys viikossa ja siihen vastaus sähköpostitse, ei muuta. eikä missään nimessä ollut tarkoitus pillastuttaa ketään. toivottavasti saan tämän viestin matkaan... netin käyttäjänä olen vielä surkeampi kuin kieliopissa, parhain terveisin r
Anna minä arvaan ; olet todellisuudessa Laila Hietamies, ja olet lopultakin löytänyt syvältä itsestäsi itsekritiikin !
- Merijärveläinen
Huumorintajuinen kirjoitti:
Anna minä arvaan ; olet todellisuudessa Laila Hietamies, ja olet lopultakin löytänyt syvältä itsestäsi itsekritiikin !
Iästä päätellen seuraavaa sukupolvea, Eve siis.?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891