Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei signlaalia ole. Mikä lienee vikana? Ei luuliisi olevan kovin vaikea tehtävät. Itse asiassa sain sen kerran toimimaaan, mutta nyt taas ei toimi. Hermot menee moisen laitteeen kanssa.
Finsat FH!-HD
1
191
Vastaukset
- kaapeli ja tv?
Digibokseista, televisioista ja niiden kytkennöistä keskustellaan foorumilla:
Suomi24 / Viihde ja kulttuuri / Tv ja radio / Laitteet
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3432
Kytketkö HDMI-kaapelilla? Oletko kokeillut toistakin HDMI-kaapelia tai muuta kytkentätapaa?
Jos kaapeli on OK, niin olisiko vika televisiossa? Toimiiko se muiden HDMI-laitteiden kanssa? Jotkut tv:t vaativat jotain kytkentäsignaalia HDMI:hin kytketyltä laitteelta (esim. Philips) ja osa toimii millä asetuksella vaan kunhan vain kytkee kaapelin laitteiden väliin ja valitsee oikean inputin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392945- 632324
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 151344
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191