Oisin ostamassa pientä irto moottoria ja nyt kysynkin onko Meister merkkinen moottori hyvä ja minkä maalainen.
Meister moottori
moottorimies
2
292
Vastaukset
- honda
Luulisin että on kiinalainen, hinnasta ja ulkonäöstä päätellen. Osta mieluummin honda,se on parempi käytettynäkin. Sillä pöristelee monta halppis moottoria hautaan. Itellä hondan 160 ja 390 nöyrästi lähtee aina käyntiin.
- Deuzer on ihan jees
Hondahan se olis peli yli kylien, mutta ei nuo kiinakopiot susipaskojakaan ole. Mulla on lumilingossa kolmatta talvea Deuzerin Hondakopio..Hyvin rokkaa. Tulppa pimeni viime talvena, mutta nyt käy kuin kello. Sähköä pitäis jostain saada lisää siihen että pääsis tekemään työvalot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713