Nuori nainen, millaista on seksi vanhemman miehen kanssa?

:o)

Puhun nyt yli 10 vuoden ikäerosta. Minkä ikäinen olit? Entä mies?

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pee_82

Mulla päättyi hiljattain vuoden on-off suhden itseäni 15v. vanhempaan mieheen. Olen 32v. ja mies 47v. Meillä oli alusta asti erittäin voimaka vetovoima toisiimme ja pidämme samoista asioista. Seksi oli upeaa muttei se liittynyt ikään mitenkään vaan yhteyteen välillämme. Toki suhteen jatkuessa minun haluni olivat suuremmat kuin toisen, halusin useammin ja useita kertoja peräkkäin ja hänelle riitti usein yksi rakastelukerta. Meidän suhteemme päättyi ennen alkuhuuman päättymistä joten en tiedä miten asiat olisivat edenneet suhteen jatkuessa kauemmin. Puhuimme avoimesti seksistä, kokemuksista ja toiveistamme. Se oli avoimempaa kuin oman ikäisten miesten kanssa.

Olen myös aiemmin tapaillut samalla ikäerolla miestä jonka kanssa seksi myös oli loistavaa. Yleisesti ottaen vanhemmat miehet kokemukseni mukaan ymmärtävät jo mitä naisen kanssa tehdään ja mitä nainen haluaa tai tarvitsee. Seksuaalinen tarve ja halu on aina yksilöllistä ja niiden täytyy kohdata jotta homma voi toimia.

• Cudford

volliOO1 ,jos ja kun olet HML niin taidan tuntea sinut m ollaan lähes viikoittain oltu yhteydessä tosin ei näissä sex asioissa.

• Mikä on HML?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe