Mahtavia rekkamaalauksia

rekkakuski113

Viikonloppuna käväisin Power Truck Showssa ja oli mahtavia maalauksia rekoissa! Oli Madonnaa, Jokeria, James Bondia ja vaikka mitä. Mitähän mahtaa maksaa tuollaiset maalaukset?

Kuvia autoista ja tapahtumasta löytyy osoitteesta www.ammattilehti.fi

4

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ActrosBoss

Ei sillä ole mitään väliä mitä maksaa. Rekka tuottaa senverran paljon, että on aivan sama laittaa vaikka vähän ylimääräisiä rahoja maalauksiin ja tingeltangeleihin jos semmoisesta henkilökohtaisesti tykkää, mutta minun mielestäni nuo ei ole edes hienoja. Arvostan enemmän hyvin pidettyä alkuperäistä ja siistiä kokonaisuutta parhailla varusteilla. Nämä menevät muutenkin vaihtoon jo parinvuoden välein, ettei näitä työkaluja viitsi paljon antaa Picassoille fresko pohjiksi.

• viisiscaniaa

Semmoset jannut mitkä kulkevat joka päivä tuolla kylillä huomiovaatteissa kuolaavat noiden maalattujen autojen perään.Ne jannut on yleensä itse epäonnistuneet yrityksensä vetämisessä ja ovat muilla kuskina tai elävät isukin perämetsillä..:)
      Ja ovat tohkeissaan jos joku ottaa ne muutamaksi päiväksi ajamaan kuorma-autoa....:D

• keelitukka

Autonrakentelu on kyllä niin kuraa, millä tavoin se on persoonallista kun kaikilla on samat jutut eri värein ja b-luokan Hollywood filmin teemoin. Helmaraudat on jo vakiokamaa, vanhat jarrutkin niitä vielä haksahtaa laittamaan. Ajamalla ne maksetaan, ellei ole jotain sisäpiirin sulle/mulle systeemiä, mistäpä minä tiedän mutta kallis on harrastus ja tyhjään menee. Jos tilaa samalla rahalla lentoliput ja käy kattelemassa vähän mualimoo, niin on kuolinvuoteellaankin jotain mitä muistella. Terveisin, tribaalilippis käyrällä lipalla

• fjlökhg
        keelitukka kirjoitti:

Autonrakentelu on kyllä niin kuraa, millä tavoin se on persoonallista kun kaikilla on samat jutut eri värein ja b-luokan Hollywood filmin teemoin. Helmaraudat on jo vakiokamaa, vanhat jarrutkin niitä vielä haksahtaa laittamaan. Ajamalla ne maksetaan, ellei ole jotain sisäpiirin sulle/mulle systeemiä, mistäpä minä tiedän mutta kallis on harrastus ja tyhjään menee. Jos tilaa samalla rahalla lentoliput ja käy kattelemassa vähän mualimoo, niin on kuolinvuoteellaankin jotain mitä muistella. Terveisin, tribaalilippis käyrällä lipalla

Surkean ammattilehti.fi:n mainos on tämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3802
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1413
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1267
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1054
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      877
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      860
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    Aihe