Mahtavia rekkamaalauksia

rekkakuski113

Viikonloppuna käväisin Power Truck Showssa ja oli mahtavia maalauksia rekoissa! Oli Madonnaa, Jokeria, James Bondia ja vaikka mitä. Mitähän mahtaa maksaa tuollaiset maalaukset?

Kuvia autoista ja tapahtumasta löytyy osoitteesta www.ammattilehti.fi

4

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ActrosBoss

      Ei sillä ole mitään väliä mitä maksaa. Rekka tuottaa senverran paljon, että on aivan sama laittaa vaikka vähän ylimääräisiä rahoja maalauksiin ja tingeltangeleihin jos semmoisesta henkilökohtaisesti tykkää, mutta minun mielestäni nuo ei ole edes hienoja. Arvostan enemmän hyvin pidettyä alkuperäistä ja siistiä kokonaisuutta parhailla varusteilla. Nämä menevät muutenkin vaihtoon jo parinvuoden välein, ettei näitä työkaluja viitsi paljon antaa Picassoille fresko pohjiksi.

    • viisiscaniaa

      Semmoset jannut mitkä kulkevat joka päivä tuolla kylillä huomiovaatteissa kuolaavat noiden maalattujen autojen perään.Ne jannut on yleensä itse epäonnistuneet yrityksensä vetämisessä ja ovat muilla kuskina tai elävät isukin perämetsillä..:)
      Ja ovat tohkeissaan jos joku ottaa ne muutamaksi päiväksi ajamaan kuorma-autoa....:D

      • keelitukka

        Autonrakentelu on kyllä niin kuraa, millä tavoin se on persoonallista kun kaikilla on samat jutut eri värein ja b-luokan Hollywood filmin teemoin. Helmaraudat on jo vakiokamaa, vanhat jarrutkin niitä vielä haksahtaa laittamaan. Ajamalla ne maksetaan, ellei ole jotain sisäpiirin sulle/mulle systeemiä, mistäpä minä tiedän mutta kallis on harrastus ja tyhjään menee. Jos tilaa samalla rahalla lentoliput ja käy kattelemassa vähän mualimoo, niin on kuolinvuoteellaankin jotain mitä muistella. Terveisin, tribaalilippis käyrällä lipalla


      • fjlökhg
        keelitukka kirjoitti:

        Autonrakentelu on kyllä niin kuraa, millä tavoin se on persoonallista kun kaikilla on samat jutut eri värein ja b-luokan Hollywood filmin teemoin. Helmaraudat on jo vakiokamaa, vanhat jarrutkin niitä vielä haksahtaa laittamaan. Ajamalla ne maksetaan, ellei ole jotain sisäpiirin sulle/mulle systeemiä, mistäpä minä tiedän mutta kallis on harrastus ja tyhjään menee. Jos tilaa samalla rahalla lentoliput ja käy kattelemassa vähän mualimoo, niin on kuolinvuoteellaankin jotain mitä muistella. Terveisin, tribaalilippis käyrällä lipalla

        Surkean ammattilehti.fi:n mainos on tämä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1353
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      909
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      47
      795
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      769
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe