okei nyt riittää toi alistaminen!!! Kerta olet 10 kertaa parempi pelaaja kun mä niin haatsan sut siinä tapauksessa tieto!!!
May the best player win!
Säännöt: kumpikin kysyy 2 kysymystä ff7:8:9:10 ja ffx:stä.
Pisteen saa yhdestä oikein vastatusta.....
ja kysymykset saavat liittyä pelin juoneen tai vinkkeihin....
Otetaan ekaksi ff7:sta kaksi kysymystä, mä aloitan....
mr know-it-all-zell(peelo)
3
337
Vastaukset
- Mr know.it.all.zell
ekat kysymykseni(ff7)
vastaas näihin vitun mulkkupää!
1)Voiko tiny Broncon saada takas??
2) voiko aeriksen herää lopussa henkiin, jos voi niin miten??? - Ryo_Yung
Toivon hartaasti, ettei haastettavasi cheattaa, kun kerran keskustelussa tämä "kisa" on.
Joo paitsi rehellinen kilpailu on ihan hyvä....
Luulempa että Mr know.it.all.zellin on hieman puolustettava kunniaansa täällä.
Niinkun te muutkin varmaan tekisitte jos teitä haukuttaisiin tyhmiksi noissa viesteissä.....
Tämän kilpailun avulla tiedetään ainakin kumpi on tyhmä vai ei.... Sitä paitsi noihin kysymyksiin mitä Mr know-it-all-zell esittää niiin osaan ei löydy netistä vastausta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750