Missä ois nuori isäntä?

Tupu79

Mukava, sporttinen ja kaunis maalaistalon tyttö etsii nuorta isänttää!

22

5584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomutta

Terve vaan
      Sulle riittää varmasti kysyntää :-)) Että oleppa tarkkana että valitset semmoisen hyvän isännän :-)

• Maalle

Mä tietäisin sinulle isännän jos vain nelikymppinen mies kelpaa! Hänellä on ihan hyvän kokoinen viljatila. Asuu Itä-Uudellamaalla. Entä sinä Tupu79?

• piianpökkiä

olis isäntää oisko sulla iso tila ja pienet paika hoieltavaks.pikkutilalliset elkee vaivautuko.

• Tupu79

Koko tilan pinta-ala on noin 100ha.
        Minä tykkään työskennellä maatilallani, kun ei ole liian suuri ja ei ole liika töitä jää aikaa myös harrastuksille.

• piianpökkiä
        Tupu79 kirjoitti:

Koko tilan pinta-ala on noin 100ha.
        Minä tykkään työskennellä maatilallani, kun ei ole liian suuri ja ei ole liika töitä jää aikaa myös harrastuksille.

tilalla piikaa?entä metsää,mä olen niin allerkinen havupuulle. mutta harrastuksista kyllä piän.

• huissilainen69

Onko sellasiaki? MULLEMULLEMULLEMULLEMULLEMULLE!

• Mieli maalla

Mukava kuulla että maalla löytyy noin hyvillä ominaisuuksilla oleva tyttö! Missäpäin maata asustelet? Itsekin maatalousalalla työskentelevänä on aina vähän kutkuttanut ajatus omasta tilasta, mut vielä se ei ole ollut taloudellisesti järkevää vaikka mieli tekisikin! Jos kiinnostaa jutella asiasta lisää niin vois vaihtaa s-posti osoitteita....

• Tupu79

Keski-suomesta oon kotoisin ja vielä tälläisiä tyttöjä löytyy maalta!

• luomuneito
        Tupu79 kirjoitti:

Kyllä meitä harvinaisuuksia löytyy kun jaksaa etsiä. Tosin ainakaan baareista minua ei löydä.
        Jos jotain kiinnostaa niin pistäkää mailiosoitteita.

• mieli maalle
        Tupu79 kirjoitti:

Nythän se kuulostaa hyvältä et teitä löytyy enemmänkin!

Ei muuta kuin mailia lähetteleen niin vaihdellaan ajatuksia!

• tulevaisäntä
        Tupu79 kirjoitti:

Niin vieläkös niitä kauniita "eloveena" tyttöjä on fiksua isäntää vailla...;)

• luomuneito
        tulevaisäntä kirjoitti:

Niin vieläkös niitä kauniita "eloveena" tyttöjä on fiksua isäntää vailla...;)

Kyllä on vapaana!

• Rol.le
        luomuneito kirjoitti:

Kyllä on vapaana!

Osoitteesta [email protected] löytyy 29-vuotias vapaa isäntämies, jos kiinnostaa.

• tulevaisäntä

• luomuneito

• Tupu79 kirjoitti:

Täällä olisi yksi maatalon isännän poika tarjolla, mallia 1976. Ja Keski-Suomesta olen. Mailiosoite on [email protected]

• TIMUKKA2
        luomuneito kirjoitti:

Kyllä on vapaana!

JOS VIELÄKII KULJET VAILLA PÄÄMÄÄRÄÄ NI P0468457086 NUMEROS LAIT VIESTII TAI SOITTOO TULEMAA TÄNNE SAVOLAISPOJALLE 43V ON IKÄHAITARI VOIDAA OLL EES KAVEREIT EN HAE MAATA ENKÄ MANTUJA ENKÄ KOHTUA ENKÄ LOHTUA JOS JOTAIN TULEE NI .......

• TOXIC75

Jokos löysit sen? =D

• vuotta vanhenpi

Täälläpä ois sulle isäntä,kaikkea löytyy,velkaakin!keskeltä suomia!!joo ja komea myös!vaan en upporikas!

• koopee76
    • Rane30

Muuten kyllä mulle kelpaisit mutta mulla on jo muija!

• Rane30

Et sä täältä äijää itelles löydä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      8
      1417
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1133
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1000
    Aihe