Fyysisesti miestä voimakkaampi nainen

Olen miettinyt löytyisikö isoa tai voimakasta naista joka olisi fyysisesti minua voimakkaampi ja voisi fyysisyydellään alistaa minua täysin koska en kykenisi vastustamaan.

Yleensähän homma menee juuri toisinpäin mtta voisi olla todella mielenkiintoista jos onnistuisi toisinpäinkin. Myös jos nainen olisi muuten yvin Dominoiva varmaan toimisi.

Halutessa voi laittaa viestiä tulemaan.

51

2854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deebyline

Tervettä kehitystä.
      Kamppailutaitoinen nainen pakottajana rules. Ei mitään hyytelökoipia.

• Mieleeni vain tuli tämä kun nykyisin on kaikenlaisia alistujia ja leikkijöitä, mutta miten sitten suu pantaisiin kun ihan oikeasti se nainen olisikin se vahvempi osapuoli. Olisi minusta mielenkiintista jos vain sellainen löytyisi.

Oikeastaan naiselle se fyysinen vahvuus voisi tulla myös psyykkisyyden kautta jos olisi hyvin vahva, määrätietoinen ja dominoiva luonne niin varmaan saisi saman asian aikaiseksi.

Nö tämä on vain miettimisasteella koska luulen, että sellaiset naiset ovat todellakin harvassa.

• Ei taida olla asianharrastajia tai edes kiinnostuneita.

• Karpov

Oma vaimoni on 185/105, itse 190/96. Kumpikin tällaisia isoja, salilla käymme, molemmissa silti ns. ylimääräistä. Mutta rouvani on minua vahvempi, en ihan oikeasti mahda hänelle fyysisesti mitään. Monesti tietty en tahdokaan mahtaa, kun rouva nauttii ja kiihottuu ihanasti siitä kun saa minut alleen painettua vastustelustani huolimatta. Aikansa minua pideltyään tulee sitten "ottamaan palkintonsa", kuten hän asian ilmaisee, istuen naamalleni ja "pakottaen" tyydyttämään hänet. Rehellisyyden nimissä on myönnettävä, etten siitä kyllä yhtään mihinkään pääsisi, joskus olen joutunut yrittämään kun henki on meinannut loppua, onneksi rouvani on kuitenkin armollinen ja lopulta suo henkäyksen, aina. Luotan häneen.

• No juuri tuollainen on se tila tai tilanne mhin se voi johtaa ja on todellakin mielenkiintoinen asia. No sinulla vaimo on kiltti mutta voisihan olla toisinkin. Luottamushan on kuitenkin hyvin tärkeää jokaisessa suhteessa.

Mietinkin olisiko muitakin naisia vaimosi lisäksi joka pitäisi tuosta vallan tunteesta ja käyttäisi valtaansa hyväksi. Minun kohdallani se vallankäyttä voisi olla jopa rajumpaa ja olisi todella mielenkiintoista läytää tuollanen nainen.

Oikealla tavalla nainen saisi tuollaisen vallan joka tapauksessa vaikka ei välttämättä olisi fyysisestikkään vahvempi mutta olisi henkisesti hyvin vahva ja määrätietoinen.

Olisi kiva saada kommenttia myös naisilta jos asia kiinnostaa ja tuolta profiilista löytyy myös sähköpostiosoite.

• ,,,,,,,,,,,,,

En ole tavannut itseäni fyysisesti voimakkaampaa naista mutta yhtä suuri nöyryytys on kun nainen on sitonut sinut ja ruoskii sinua niin joudut turvautumaan turvasanaan jolla nainen lopettaa kun sinuun sattuu liikaa. Itse nautin kyllä piiskasta suunnattomasti. Ymmärrän toki että ei esim. rottingilla tarvitse kovin kovaa lyödä niin kipu on sietämätöntä mutta silti on jollakin tavalla nöyryyttävää kun joudut myöntämään heikkoutesi ja sonomaan reilusti että nyt sattuu liikaa eikä tunnu enää hyvältä.

• Normaali alistushan on ihan hyvä juttu ja minulle se tulee ihan luonnostaan. Tosin kestän todella kovaa ruoskintaa mm. Rottingilla ja ihan muillakin välineillä.

Tässä kuiten on ajatuksena juuri se pakottaminen ja sen kautta nöyrtyminen. Siinä lopulta murentuu niin, että ei enää edes uskalla tai pysty muuta kuin alistumaan ja nöyrtymään.

• piiskaa

"Normaali alistushan on ihan hyvä juttu ja minulle se tulee ihan luonnostaan. Tosin kestän todella kovaa ruoskintaa mm. Rottingilla ja ihan muillakin välineillä."

Saan itsekin silloin tällöin ruoskaa ja parhaimmillaan rottingin jäljet ovat näkyneet reilun viikon. Itse en ole huomannut kuitenkaan kivunsietokykyni suuremmin parantuneen. Kestätäkö itse enemmän ruoskaa kuin mitä silloin aloitit? Joskus olen nähnyt kuvassa kuinka jollakin on ollut pakarat ja reidet aivan täynnä piiskan jättämiä jalkiä aina polvitaipeisiin asti. Minusta olisi mukava joskus kokea kun raidoitettaisiin pakaroiden lisäksi vielä selkäkin. Mutta toisaalta selkäänhän ei vissin ole oikein turvllista piiskata.

• Olisi mukava kuulla ajatuksia asiaan myös naisilta vain tuntuuko aihe liian vieraalta ja kaukaiselta. Monet asiat kun ovat vain niin juurtuneita ihmisiin, että usein uudelnaisia ajatuksia ja malleja vierastetaan.

ajatuksia voi laittaa myös suoraan siivoojamies (at) suomi24. fi

• joo mutta

Ota kuviasi ottaesssasi miesten kello pois. Paistaa liiikaa, vaikka olisit oikea Rolexanteri

• No niin jatkossa otankin sen kellon pois se kun näyttää kuvissa tosi typerältä. Niin ja jos ei itse tarvitse ottaa kuvia niin saisi vieläkin parempia.

• deebyline

Kyllä itse olen ollut kamppailijanaisen alistettavana. Ei mitään isokoista kuristelijaa tai epänaisellista ole tarvinnut silti sietää. Nykyään on paljon naisia, joilla on ainakin jotain kokemusta taistelulajiotteiden tekijöinä. Eikä siinä voi pistää vastaan jos ei ole itse niiden tuntija tai muuten massiivinen tapaus. Häveliäisyys tietysti on iso ongelma, kun joku guru on jossain sanonut, ettei näitä juttuja saa käyttää kuin itsepuolustuksessa kun oma terveys on vaarassa. Mutta niinhän sen pitäisi olla että miessubikin voi vaatia dominoivalta osapuolelta autenttisuutta, eikä vain toisinpäin.

• siivooja_m

Niin oikeastaan se asennehan useimmiten ratkaisee jakyllä naisilta "munaa" löytyy varmasti tarvittaessa.

• FBB

Vaikea fetissi Suomessa. Tuurilla löytyy. Naisbodarit jne. suhtautuvat tähän aika ennakkoluuloisesti :/

• No ei tarvitse olla edes bodari hyvin kävisi sellainen iso nainen joka jo koollaan tuo voimaa. Joskus olen päässyt kokemaan ja olisi todella ihanaa päästä uudestaan. Oikea naisen valta on kutkuttavaa varsinkin kun sitä käytetään oikeasti.
      Jos joku tunnistaa itsensä edes vähän voi laittaa viestiä

• *HUOKS*

• Ymmärrän naisia ne kun aina haluaa ison ja vahvan miehen joka sitten kurittaa ja lyö :(

• Wanda von D.

Mielenkiintoinen keskustelunavaus, siivooja_m. Itselläni vallantunne on taas niin päin, että se on aina sitä makeampi, jos mies on minua fyysisesti selvästi isokokoisempi ja muuten ulkomuodoltaan voimakkaan maskuliinisen oloinen. Olen hulluna pitkiin, hyvinpukeutuneisiin ja herrasmiesmäisesti käyttäytyviin, naisen ylivallan tunnustaviin miehiin. Olen itsekin melko pitkä, n. 170 cm. ja fyysisesti hyvässä kunnossa säännöllisten liikuntaharrastusteni vuoksi. Tykkään käyttää erittäin korkeita korkoja (korkkarit ja ylipolvensaappaat) tuntematta itseäni liian pitkäksi miehen rinnalla.

On jotenkin kutkuttavan ja parodisen hauskaa alistaa itseään fyysisesti voimakkaampaa, harteikasta ja pitkää miestä (jolle en todellisuudessa, vastoin hänen tahtoaan, voisi laittaa fyysisesti vastaan). Kun iso mies konttaa ja anelee armoa pitkien säärteni edessä, niin se on kyllä varsin mukava tunne. Minusta S/M on juuri suurilta osin estetiikkaa sekä kivun ja nautinnon teatteria (ja miksei myös realismiakin 24/7-suhteissa). Kuin kauniin ruokalaji, seksinkin voin maustaa monin tavoin ja estetiikka ja tunnelma on osa harmonista, aisteja hivelevää, kokonaisuutta. Itse olen aina rakastanut kauniita kenkiä, saappaita ja vaatteita. Haluan myös, että meikki ja kynnet ovat kunnossa. Olen tosin sellainen, että haluan parisuhteen, enkä ole edes pienimmässä määrin kiinnostunut mistään yhden illan jutuista. En tuomitse toisin ajattelevia, mutta itselleni sellainen ei sovi edes ajatuksen tasolla.

On todella vaikeaa löytää vakavaan parisuhteeseen alistuvaa, maskuliinisen oloista ja pitkää miestä. Meidän kulttuurimme on niin läpeensä freudilaisuuden perinteen muovaamaa, että kai siihen on jotenkin sisäsyntyisesti iskostunut, että naisen seksuaalisuus on aina jotenkin pohjimmiltaan masokistista. Näinhän ei kuitenkaan kaikkien kohdalla ole.

Miesten pitäisi muistaa, etteivät kaikki dominoivat naiset ole voimakkaan meikin, lävistysten ja tietynlaisten vaatteiden kautta tunnistettavissa. Esim. itse olen jopa pikkutyttömäisen näköinen, usein lempeästi hymyilevä ja erittäin kiltin oloinen. Jos joku osaisi vinkata, mistä voisin löytää itselleni omistautuvan ja pysyvää, rakkaudentäyteistä parisuhdetta etsivän palvelijamiehen joka osaa pukeutua huolitellusti, niin otan innolla kaikki vinkit vastaan. :)

"Joka piiskaa säästää, se miestään vihaa!" ;)

• Wanda von D. kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelunavaus, siivooja_m. Itselläni vallantunne on taas niin päin, että se on aina sitä makeampi, jos mies on minua fyysisesti selvästi isokokoisempi ja muuten ulkomuodoltaan voimakkaan maskuliinisen oloinen. Olen hulluna pitkiin, hyvinpukeutuneisiin ja herrasmiesmäisesti käyttäytyviin, naisen ylivallan tunnustaviin miehiin. Olen itsekin melko pitkä, n. 170 cm. ja fyysisesti hyvässä kunnossa säännöllisten liikuntaharrastusteni vuoksi. Tykkään käyttää erittäin korkeita korkoja (korkkarit ja ylipolvensaappaat) tuntematta itseäni liian pitkäksi miehen rinnalla.

On jotenkin kutkuttavan ja parodisen hauskaa alistaa itseään fyysisesti voimakkaampaa, harteikasta ja pitkää miestä (jolle en todellisuudessa, vastoin hänen tahtoaan, voisi laittaa fyysisesti vastaan). Kun iso mies konttaa ja anelee armoa pitkien säärteni edessä, niin se on kyllä varsin mukava tunne. Minusta S/M on juuri suurilta osin estetiikkaa sekä kivun ja nautinnon teatteria (ja miksei myös realismiakin 24/7-suhteissa). Kuin kauniin ruokalaji, seksinkin voin maustaa monin tavoin ja estetiikka ja tunnelma on osa harmonista, aisteja hivelevää, kokonaisuutta. Itse olen aina rakastanut kauniita kenkiä, saappaita ja vaatteita. Haluan myös, että meikki ja kynnet ovat kunnossa. Olen tosin sellainen, että haluan parisuhteen, enkä ole edes pienimmässä määrin kiinnostunut mistään yhden illan jutuista. En tuomitse toisin ajattelevia, mutta itselleni sellainen ei sovi edes ajatuksen tasolla.

On todella vaikeaa löytää vakavaan parisuhteeseen alistuvaa, maskuliinisen oloista ja pitkää miestä. Meidän kulttuurimme on niin läpeensä freudilaisuuden perinteen muovaamaa, että kai siihen on jotenkin sisäsyntyisesti iskostunut, että naisen seksuaalisuus on aina jotenkin pohjimmiltaan masokistista. Näinhän ei kuitenkaan kaikkien kohdalla ole.

Miesten pitäisi muistaa, etteivät kaikki dominoivat naiset ole voimakkaan meikin, lävistysten ja tietynlaisten vaatteiden kautta tunnistettavissa. Esim. itse olen jopa pikkutyttömäisen näköinen, usein lempeästi hymyilevä ja erittäin kiltin oloinen. Jos joku osaisi vinkata, mistä voisin löytää itselleni omistautuvan ja pysyvää, rakkaudentäyteistä parisuhdetta etsivän palvelijamiehen joka osaa pukeutua huolitellusti, niin otan innolla kaikki vinkit vastaan. :)

"Joka piiskaa säästää, se miestään vihaa!" ;)

Wanda von D puhut tuossa todellakin täyttä asiaa ja kyllä pinikin nainen tai ihan kuka nainen tahansa voi olla Dominoiva. Itsekin olen huomannut tuon naisten masokistisen asenteen tai paremminkin sen mitä yleisesti odotetaan. Moni vapautuva nainen on onneksi löytänyt sen oikeanlaisen elää ja hallita miestä.

No se vallannunnehan siinä on juuri se juttu ja olla voimakkaampi kuin mies vaikka ei fyysisesti välttämättä olekkaan. Itselleninon aikaa myöten tullut tunne, että nainen on luomakunnan kruunu jolle pitääkin alistua.

No itsekkään en pidä millään muotoa yhdenillan jutuista koska se ei oikeasti anna kenellekkään mitään. Toinen on opittava tuntemaan, kunnolla että voisi alistaa ja nujertaa valtaansa. Kyllä sen pitää olla minustakin suhde n se sitten millainen tahansa, jotta se toimisi. Suhteeseen liittyy myös omistaminen ja kontrolli.

Alistuminen ei myöskään ole vain seksuaalista vaan kokonaisvaltaista jossa toinen dominoi ja toinen tottelee ja alistuu vaikka ei aina edes miellyttäisi.

Oikeassa olet siinä joka piiskaa säästää miestään vihaa. Olisi mukava kuulla lisääkin sinusta.

Hyvä kirjoitus Wanda Von D

• Wanda von D.
        siivooja_m kirjoitti:

Wanda von D puhut tuossa todellakin täyttä asiaa ja kyllä pinikin nainen tai ihan kuka nainen tahansa voi olla Dominoiva. Itsekin olen huomannut tuon naisten masokistisen asenteen tai paremminkin sen mitä yleisesti odotetaan. Moni vapautuva nainen on onneksi löytänyt sen oikeanlaisen elää ja hallita miestä.

No se vallannunnehan siinä on juuri se juttu ja olla voimakkaampi kuin mies vaikka ei fyysisesti välttämättä olekkaan. Itselleninon aikaa myöten tullut tunne, että nainen on luomakunnan kruunu jolle pitääkin alistua.

No itsekkään en pidä millään muotoa yhdenillan jutuista koska se ei oikeasti anna kenellekkään mitään. Toinen on opittava tuntemaan, kunnolla että voisi alistaa ja nujertaa valtaansa. Kyllä sen pitää olla minustakin suhde n se sitten millainen tahansa, jotta se toimisi. Suhteeseen liittyy myös omistaminen ja kontrolli.

Alistuminen ei myöskään ole vain seksuaalista vaan kokonaisvaltaista jossa toinen dominoi ja toinen tottelee ja alistuu vaikka ei aina edes miellyttäisi.

Oikeassa olet siinä joka piiskaa säästää miestään vihaa. Olisi mukava kuulla lisääkin sinusta.

Hyvä kirjoitus Wanda Von D

Sinulla on aivan oikeanlainen asenne, sillä nainen todellakin on luomakunnan kruunu. Miehet, jotka eivät ole koskaan alistuneet naiselle, eivät ole kokeneet mitään todella hyvää. Alistuminen on todellinen miehuuskoe, koska siinä ei pärjää totuttuihin sosiaalisiin rooleihin mukautumalla, vaan todella joutuu laittamaan itsensä likoon. Se vaatii siksi sekä asennetta että uskallusta.

Suhteen etuja tosiaan puoltaa juuri se, että silloin on helpompi alistaa toinen valtaansa. Pidän suunnattomasti itse siitä, kun voin julkisestikin käskyttää ja opin tuntemaan toisen herkät pisteet. Kodinhoitohommat kuuluvat tietenkin miehelle, sillä kuka nyt laiskaa orjaa ottaisi ja kuten itsekin sanot, niin alistuminen on muutakin kuin seksuaalista. Kotitöiden jättäminen miehelle pitää hyvin yllä suhteen psykologista alistusdynamiikkaa, jolloin minulla on aikaa esim. lueskella hyvää kirjaa, käydä ystävän kanssa shoppailemasssa, hoitaa kauneuttani ja keskittyä graduuni. Minulle opiskelu yliopistossa on tärkeä osa elämääni ja miesorjan on ymmärrettävä tämä.

Miehen pitää saapua tapaamiseen aina hyvin pukeutuneena, koska on anteeksiantamatonta saapua huolittelemattomana, onhan valtiatarkin on aina päästä varpaisiin huoliteltuna. Pukeutuminen on naisen huomioimista ja osoittaa, että mies osaa ajatella myös esteettisiä seikkoja. Elämä on ennen kaikkea esteettinen ilmiö ja kokemukseni mukaan estetiikan torjujat ovat varsin usein myös muutoinkin sivistymättömiä. Itse edellytän myös kukkia tai muuta pientä huomionosoitusta, koska se viestii, että mies osaa ajatella muutakin kuin itseään ja todella haluaa tutustua naiseen. Minä myös päätän, milloin haluan viedä suhdetta eteenpäin tapailuvaiheesta, joten miehen on turha yrittää vongata tai muuten käyttäytyä sopimattomasti.

• olli oppivainen
        Wanda von D. kirjoitti:

Sinulla on aivan oikeanlainen asenne, sillä nainen todellakin on luomakunnan kruunu. Miehet, jotka eivät ole koskaan alistuneet naiselle, eivät ole kokeneet mitään todella hyvää. Alistuminen on todellinen miehuuskoe, koska siinä ei pärjää totuttuihin sosiaalisiin rooleihin mukautumalla, vaan todella joutuu laittamaan itsensä likoon. Se vaatii siksi sekä asennetta että uskallusta.

Suhteen etuja tosiaan puoltaa juuri se, että silloin on helpompi alistaa toinen valtaansa. Pidän suunnattomasti itse siitä, kun voin julkisestikin käskyttää ja opin tuntemaan toisen herkät pisteet. Kodinhoitohommat kuuluvat tietenkin miehelle, sillä kuka nyt laiskaa orjaa ottaisi ja kuten itsekin sanot, niin alistuminen on muutakin kuin seksuaalista. Kotitöiden jättäminen miehelle pitää hyvin yllä suhteen psykologista alistusdynamiikkaa, jolloin minulla on aikaa esim. lueskella hyvää kirjaa, käydä ystävän kanssa shoppailemasssa, hoitaa kauneuttani ja keskittyä graduuni. Minulle opiskelu yliopistossa on tärkeä osa elämääni ja miesorjan on ymmärrettävä tämä.

Miehen pitää saapua tapaamiseen aina hyvin pukeutuneena, koska on anteeksiantamatonta saapua huolittelemattomana, onhan valtiatarkin on aina päästä varpaisiin huoliteltuna. Pukeutuminen on naisen huomioimista ja osoittaa, että mies osaa ajatella myös esteettisiä seikkoja. Elämä on ennen kaikkea esteettinen ilmiö ja kokemukseni mukaan estetiikan torjujat ovat varsin usein myös muutoinkin sivistymättömiä. Itse edellytän myös kukkia tai muuta pientä huomionosoitusta, koska se viestii, että mies osaa ajatella muutakin kuin itseään ja todella haluaa tutustua naiseen. Minä myös päätän, milloin haluan viedä suhdetta eteenpäin tapailuvaiheesta, joten miehen on turha yrittää vongata tai muuten käyttäytyä sopimattomasti.

ohhon, Wanda von D. oletpa haluttavan kuuloinen Nainen.

• wwf.fm.

videoita kiitos missä kevyt mies ja tuhti nainen painii ja seksiikin saa olla

• Videoitahan on netti pullollaan jos viitsii vin hakea mutta ei noita aitoja naisia niinkään :)

• voimanainen

Olen 34v nainen. 181cm pitkä 82kg. Olen osallistunut painonnosto kisoihin tänäkin vuonna. Rasvaprosenttini on todella alhainen. Seksiä harrastaessa kiihotun jos saan olla dominoiva ja nöyryyttää miestä ja pakottaa tämä tekemään minulle ihania asioita. Missä päin asut, kuinka vanha olet? (18-70v) iällä ei ole niin väliä mutta silti olisi mukava sekin tietää. Kuvailisitko hieman itseäsi? Peniksen koolla ei ole merkitystä. Kiihotun jo siitä jos mies työntää pikkurillinsä minuun. Minulla on todella kireä:3 Nautin myös jos mies nuolee vittuani ja persettäni.

• liianhyvääollakseent

Hei voimanainen. Kuulostat upealta pakkaukselta ja olet vielä saman ikäinen kuin minäkin. Nostelen itsekin painoja mutta taidat olla paljon paremmassa kunnossa kuin minä vaikka olenkin saman pituinen mutta painavampi (läskimpi):D Itse kiihotun siitä kun nainen nöyryyttää minua sängyssä ja nautin myös ruoskasta. Pillun nuolemista en koe alistavana vaan se on miehille ihan sisäsyntyistä. Minua ei haittaisi parantumattomana romantikkona että jutusta kehittysi jotain muutakin.

• Voimanainen olen Vantaalta ja ikää on 55 vuotta. Kuulostt aivan täydelliseltä naiselta. Lähetä viestiä tai meiliä siivoojamies (at) suomi24 . fi

• Mami 61

Minä tykkään kun nuori poika tekee mitä haluan. Nyt on vakio pano ja tunnen sen äidin, tekee mitä haluan etten kerro sen äidille sen runkkaus touhuja. On seksi elämä parantunut kun saa nuolettaa kumpiakin reikiä. Plussana on vielä iso muna mikä tuntuu hyvälle kun kunnolla panee. Kyllä 17v poika saa halut heräämään kun opastaa.

• Mami 61 kirjoitti:

Minä tykkään kun nuori poika tekee mitä haluan. Nyt on vakio pano ja tunnen sen äidin, tekee mitä haluan etten kerro sen äidille sen runkkaus touhuja. On seksi elämä parantunut kun saa nuolettaa kumpiakin reikiä. Plussana on vielä iso muna mikä tuntuu hyvälle kun kunnolla panee. Kyllä 17v poika saa halut heräämään kun opastaa.

Mami61 oletko koskaan koittanut noita oppeja vanhempaan mieheen.

• Voimanainen oletko löytänyt etsimääsi.

• aika hyvä

• olli oppivainen
        Mami 61 kirjoitti:

Oispa ollut ollilla tuollainen tuttavuus nuorena miehenä...

• rapu,63

oletpa kiinostava nainen ois mukava kun istuisit naamalle nuolettan pillua ja persettä olen 185cm 90kg poslari ikäni on 51v voisit teetä mitä haluat

• R - R

Päiväpeitolta se pienikin ponnistaa.

En voi kerskua koollani tai voimillani enkä myöskään laajalla kokemuksellani mutta kykenen tyydyttämään dominahalujani saatuani miehen ranteet tai kyynärpäät kiinnitetyiksi selän taakse.

Leikkiähän se on kun pakotan raipalla mieheni vatsalleen makuulle ja sen jälkeen, päällä istuen, on loppu rutiinia.
      Käytän tekstiilisiä, pikalukollisia hihnoja ja köysiä.

Joskus pelottaa kun huippuhetkellä, rimpuillessaan köysiä vastaan, mieheni vapisee krampinomaisesti.
      Onneksi harvemmin kyse on suonenvedosta.

• R - R

Vamhenevan miehen uusi vaiva. On alkanut valittamaan, kuten eilenkin, että hänen ranteidensa tiukka sitominen kipeyttää vasemman ranteen.
        Rimpuilisi vähemmän! En ryhdy hienosäätämään sitomistani vaan sen on oltava vakuuttavaa.
        Voin harkita köyden vaihtamista pehmeämpään mutta tinkimättä tiukkuudesta.
        Eipä se rimpuilu ole auttanut mitään. Voin harkita härnäämisen säätelyä mutta sitähän olen tähänkin asti tehnyt.
        Raippa asettaa ukkoa hieman.

Tuo alkanut valittaminen ei, ainakaan vielä aiheuta uuden, kestävämmän kohteen etsimistä koska tässä nykyisessä on voittopuolisesti muita hyviä puolia.

• R - R kirjoitti:

Vamhenevan miehen uusi vaiva. On alkanut valittamaan, kuten eilenkin, että hänen ranteidensa tiukka sitominen kipeyttää vasemman ranteen.
        Rimpuilisi vähemmän! En ryhdy hienosäätämään sitomistani vaan sen on oltava vakuuttavaa.
        Eipä se rimpuilu ole auttanut mitään. Voin harkita härnäämisen säätelyä mutta sitähän olen tähänkin asti tehnyt.

Tuo alkanut valittaminen ei, ainakaan vielä aiheuta uuden, kestävämmän kohteen etsimistä koska tässä nykyisessä on voittopuolisesti muita hyviä puolia.

R -R voithan ottaa toisen siihen rinnalle jos se mies kovasti valittaa. Tai laita sille siveysvyö niin johan alkaa nöyrtymään kunnolla ja tottelee paremmin.

Pidän todellakin tuosta tinkimätyömästä asenteesta, koska niin vain saa tulokisa aikaseksi ja itselleen mielihyvää. Alistatko ja nöyryytät muillakin tavoin. Vallan ottamallahan miehen saa tekemään kaiken puolestaan

• R - R kirjoitti:

R - R mukava lukea tuosta asenteestasi sillä ilman periksiantamattomuutta ei alisttaminen ole alistamista. Tuollainen nainen on todella sellainen mitä naisen pitääkin olla. Jos siis alistaa niin tekee sen kunnolla ja tinkimättä alistuvan on vain kestettävä.

Itseäni inakin ärsyttää jos ei asioita tehdä kunnolla vaan leikitään. Millaista on tuo härnäämisen säätely. Tarkoittaako se itsetyydytyksen ja laukeamisen säätelyä esimerkiksi siveysvyöllä ja kontrolloimalla.

Olet juuri ilmeisesti sellainen nainen josta tässä on kyse voimakas mutta psyykkisesti joka on hieno asia.

• R - R tottahan tuokin ja ei naisentravitse olla välttämättä niinkään fyysisesti voimakas jos kuitenkin on voimakasluonteinen ja osaa murentaa miehen tahdon sillä tapaa.

Fyysinen ja psyykkinen alistaminen toimii yhtä hyvin iippuen sen harrastajista. Psyykkisen alistamisen lopputulos on vain jollain muotoa parempi tai ainakin pysyvämpi.

• Muutama rohkelikko kirjoitanut mutta eipä sen enempää....

• Onpas hieno keskustelu :)

• Kyllä nuo kaikki kirjoitukset Voimanainen, Wanda Von D ja R - R mami61 unohtamatta saa tällaisen miehen niin herkälle päälle.

• Pistetään tähän toinenkin juttu tuon gladiaattorikokemuksen lisäksi.

Ei naisen tarvitse olla miestä voimakkaampi. Kyllä kolme naista on kylliksi alistamaan.

Oli mukava lämmin kesäpäivä ja lähiön terassilla oli mukava vaan istua ja hörppiä keppanaa. siinä naapuripöydässä oli kolme naista lasit edessä ja pienessä tuiskeessa ja kyllä niiden jutut olivat sieltä ronskimmasta päästä. Tietenkin kuuntelin heidän turinoitaan ja rennosti ilmehdin jutuille. Huomasivat ja siitä alkoi oikeastaan panetteluni. Hörppäsin kaljani ja totesin, etten viitsi kuunnella moisen kanalauman kaakatusta ja lähdin.

Jonkin matkaa käveltyäni tuo kolmikko juoksi minu kiinni ja alkoi sanailu, johon kuittailin oikein menestyksellisesti ainakin naisten ilmeistä päätellen. "kuule, mentäskö meille jatkaa kunnon juttua" ja ottivat käsistä kiinni ja lähtivät vetämään. Jos en olisi halunnut olla heidän kanssaan missään tekemisissä, olisin voinut lopettaa jutun siihen. Mutta toivoin, että kivaakin voisi tulla.

Sisälle tultuani ehdin potkaista purkkarit jaloistani, kun yksi tarttui minua takaa ja kiersi kätensä ympäri, toinen tarttui shortsien vyötäröstä ja nyppäisi ne alas ja samassa hänen kätensä olivat munissani. Pieni puristus ja toteamus, että lisätään puristusta, jos ei olla kunnolla. Minut vedettiin keittiöön, missä kolmas oli tyhjentänyt pöydän ja vetänyt sen keskelle lattiaa. Siihen piti mennä mahalleen ja sitten käteni sitaistiin pöydän jalkoihin.

Sitten paitani kiskaistiin niskaan ja alkatkin pois. Yksi naisista tuli eteeni sellaisen suupallon kanssa ja totesi, että koulutus voi sattua eivätkä he halua kuulla pojun kitinää. Joten avaapas kiltisti suusi. No en avannut, johon nainen hymyillen, että avaas suukki nyt. Samassa tunsin viiltävää kipua pakaroissani, johon yksi naisista oli iskenyt piiskalla melkoisen lujaa. Tietenkin suuni aukesi ja samassa se pallo oli suussani ja hihna pään taakse kiristetty. Nainen siinä kujersi, että noin sitä pitää, kyllähän sinä teet juuri kuten me haluamme.

Sitten luettiin tuomiota kuittailuistani ja piiska alkoi pehmittää takamustani. Selkäsaunan päätteeksi kiskoivat minut sängylle ja sitoivat selälleni jalat ja käden levälleen, jonka jälkeen otettiin suupallo pois, pistettiin pilleri suuhun ja vettä päälle. Sen jälkeen alkoi nukkena oli. Yksi ratsasti kullilla ja toinen nuoletti itseään ja kolmas muuten vain valmistautui iskuun.

Pari tuntia siinä meni heidän alistamanaan. Kun leikki alkoi, eipä minusta ollut vastaan panemaan. Minua vietiin kuin pässiä sarvista.

• SamiJuhanilla ihan hyvä tarina oli se sitten totta tai sitten ei mutta voisi olla hyvinkin todellista.

Itselläni on aina ollut myös vastaavanlainen tai ainakin samankaltainen fantasia, jossa olisin ison naisporukan palvelijana ja käytettävissä. Tässä fantasiassa ei naiset olisi niinkään vieraita tai eivät ainakaan kaikki mutta yksi olisi ainakin tuttu minu jo aikaisemin alistanut Domme.

Tyttöporukka olisi pitämässä synttäreit tai muita juhlia jossain syrjäisessä paikassa, jossa oikeasti olisin heidän armoillaan ja en pääsisi poiskaan. Mökki voisi olla esimerkiksi saaressa.

Minuntehtäviini kuuluisi naisporukan palveleminen ja se että he voisivat olla ja nauttia vain juhlista. Paikkojen siivous ja muu siis olisi myös tehtäviäni. Huolehtisin siitä, että kaikki tarjoilu pelaisi ja tekisin kaiken mitä naiset vain haluaisivat.

Kaikille olisi tietenkin selvää, että olisin paikalla lähinnä orjan asemassa ja minua kodeltaisiin juuri sen mukaisesti. En kerro sen enempää mitä kaikkea mahdollisesti voisi tapahtua juhlissa koska en itekkään sitä tietäisi mitä kaikkea nuo naiset sitten keksisivätkään.

• SamiJuha.
        siivooja_m kirjoitti:

SamiJuhanilla ihan hyvä tarina oli se sitten totta tai sitten ei mutta voisi olla hyvinkin todellista.

Itselläni on aina ollut myös vastaavanlainen tai ainakin samankaltainen fantasia, jossa olisin ison naisporukan palvelijana ja käytettävissä. Tässä fantasiassa ei naiset olisi niinkään vieraita tai eivät ainakaan kaikki mutta yksi olisi ainakin tuttu minu jo aikaisemin alistanut Domme.

Tyttöporukka olisi pitämässä synttäreit tai muita juhlia jossain syrjäisessä paikassa, jossa oikeasti olisin heidän armoillaan ja en pääsisi poiskaan. Mökki voisi olla esimerkiksi saaressa.

Minuntehtäviini kuuluisi naisporukan palveleminen ja se että he voisivat olla ja nauttia vain juhlista. Paikkojen siivous ja muu siis olisi myös tehtäviäni. Huolehtisin siitä, että kaikki tarjoilu pelaisi ja tekisin kaiken mitä naiset vain haluaisivat.

Kaikille olisi tietenkin selvää, että olisin paikalla lähinnä orjan asemassa ja minua kodeltaisiin juuri sen mukaisesti. En kerro sen enempää mitä kaikkea mahdollisesti voisi tapahtua juhlissa koska en itekkään sitä tietäisi mitä kaikkea nuo naiset sitten keksisivätkään.

Pitänee hieman täsmentää.

Itse asun naapurilähiössä, mutta kun tuolla kaupassa myydään lihajalostamon palvikinkun kantapaloja edullisesti ja ne ovat huisin hyviä niin salaatteihin kuin pyttikseenkin. Tai vain ihan sellaisenaan syötäväksi.

Olen kuullut, että siellä on melkoisen räväkkä naisporukka, joka on tehnyt vähän kaikenlaista, enemmän seksuaalissävytteistä. Joten nyt ostosmatkallani ryystäessäni olvia oletin heidät tuoksi kuulemakseni poppooksi ja aloin heitä siksi tahallisesti ärsyttää. Muutenhan en toki moiseen röyhkeään käytökseen syyllistyisi. Mutta tilaisuuteen on minusta aina sellaisen ilmaantuessa tartuttava. Joten siksi kuittailin ja vittuilin.

Ja se kannatti. Tulos oli toivomani.

Mutta sitten tuo häpeä ja alistus. Koko ajan tuollaista alentavaa lepertelyä kuin pienelle vauvalle. Ja sitten piiskan viuhahdus ja kyllä se tekee aina ihmeitä! Suu aukeaa kuin kersantin käskystä tai muuten toimin käsketysti.

Yksi hankaluus tuosta sattumuksesta oli. Tapaan käydä pari kertaa viikossa uimahallissa. Nyt takamus oli sen verran raidoilla, etten oikein kehdannut. Tosin meno voisi kannattaa, sillä siitä voisi kehkeytyä jokunen uusi tuttavuus tai ainakin kertatapahtuma. Olisi kai sittenkin pitänyt uskoa tuota slogania: carpe diem!

• Wanda Von D on aika ihastuttava

• James BOnd

Melkoisia naisia tänne on löytänyt. Olisipa ihana alistua Wandan alaisuuteen, voi että :) Uskaltaisiko sitä jättää hakemus?

• Wanda von D.

Kai se on vähän siitä kiinni, millainen mies siellä kirjoittelee ja onko asenne kohdillaan, ts. tarpeeksi nöyrä ja palvelualtis. ;)

• Kyllä aina pitää olla uskallusta jos jotain haluaa. Ei ne Domme muuten edes huomioi. Wanda Von D on lottovoitto oikeasti alisyuvalle ja aidolle miehelle. Harmillisesti itse olen liian vanha ja en kuulu sinänsä kohderyhmään.

Aina kuitenkin on noita wannabe alistujia ja kannattaa oikeasti huomioida se koska toinen on oikeasti tosissaan ja ei niinkään leikkimielellä. Asioiden kanssa ei vain kannata lähteä leikkimään.

• Wanda von D.

Nimi. siivooja_m puhuu jälleen asiaa. Kyllä se vain niin on, ettei valtiatar huomioi miehiä, jotka eivät uskalla. Pelkuruus on synneistä suurin.

• Wanda asenteestahan se on kiinni ja naisen oikeudesta ylempiarvoisena ja viisaampana alistaa miestä.

• Wanda von D. ihastuttavia ajatuksia parisuhteesta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3151
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2709
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe