Tuli tässä mieleen että jos olis tarpeeksi halukkaita niin voitais pistää pystyyn manga ja animeaiheinen whatsapp-ryhmä, itse olisin ainakin mukana :3 Mitäs muut on mieltä?
Anime ja manga whatsapp ryhmää?
24
322
Vastaukset
- 22airing
Kannatan
- Whats mikä ;o
Anteeksi tyhmyyteni(XD) mutta mikä on whatsapp?
- Shoogun
Totta hitos kannatan..
- Animea m'ä keräilen
Jos joku tekee niin voin kyllä liittyä.
Ja whatsapp on älypuhelimille saatava viestintä sovellus. Jolla voi sitten viestitellä toisille ilmaiseksi netin kautta. Muistaakseni sovellus on vuoden ilmainen, jonka jälkeen maksaa 1euron jonka jälkeen pysyvästi ilmainen.
Ja tää sovellus, toisinkuin kik vaatii puhelinnumeron että voi viestitellä. Kikissä on omat käyttäjät, eikä tarvii toisen puhelinnumeroo.- Kiitti tiedosta :D
Aaaaa :D. Kiitos kun kerroit, ite en omista älypuhelinta vaan jonkun tosi tosi vanhan rouskun niin en oo oikeen perillä jutuista.
- karppi8
Joku jolla on tunnus vois tehdä? Ettei tarvi lähettää puhelinnumeroja tänne näkyville vaan voi lähettää ne YV:llä ryhmänjohtajalle? Tai sit voitais vaan tehä kikkiin ryhmä.
- newblu
Kik tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, en itse ainakaan viitsisi tänne laittaa omaa numeroani
- anime fani
kanataa
- i dance with you <3
Tehkää ny joku se :D
- manganaatti
Kannatan!! :D
- benz
Kiva idea. Voisin harkita liittymistä.
- kymysys
Kuullostaa ihan kivalta^^ mut kuinka vanhoi te ootte suunnilleen? en tiiä viittinks tulla mukaan tähän jos ootte esim. ihan kauheesti nuorempii:D
- karppi8
Mä oon ainakin 22, mutta ei se mua nyt haittaa jos porukka on nuorempaa :D Voisin ladata kikin tän takia kyl!
- benz
Mä olen 16. Itse suosin enemmän WhatsAppia, koska Kikissä ei voi lähettää videoita tai ääniviestejä. Voisin tehdä jompaan kumpaan ryhmän sitten kun saan kännykän taas käyttöön (mahdollisesti ensi viikolla).
- Tokyo Ghoul
Kerro sitte ku oot saanu kännyn ja ehkä tehny sen ryhmän, nii haluan liittyy.
Iha sama kumpaan sovellukseen teet ku omistan molemmat. - benz
Tokyo Ghoul kirjoitti:
Kerro sitte ku oot saanu kännyn ja ehkä tehny sen ryhmän, nii haluan liittyy.
Iha sama kumpaan sovellukseen teet ku omistan molemmat.Joo, ilmotan sitten. Voin tehdä molempiin siltä varalta, ettei joku halua antaa numeroansa.
- kertokaa
juu kertokaa mullekki ku se ryhmä tehään :3
Sain uuden akun. Laittakaa tähän tai lähettäkää yksityisviestillä kik-tunnus tai puhelinnumero. Teen sekä WhatsAppiin että Kikkiin ryhmän siltä varalta että joku ei halua antaa puhelinnumeroansa.
- ::'D
Nii tuliks tota ryhmää vai 8D
- deddooruaraibu
::'D kirjoitti:
Nii tuliks tota ryhmää vai 8D
Eipä ainakaa minua vielä oo lisätty
- kaamosteoria
Tein kik-tunnuksen, nimi on kaamosteoria :3
kaamosteoria kirjoitti:
Tein kik-tunnuksen, nimi on kaamosteoria :3
Sori. Unohdin koko jutun kun ei tähän tullut viestiä hetkeen xD tein WhatsAppiin ryhmän, jossa on mun lisäksi vain kaksi henkilöä.
Kikkiin en ole vielä tehnyt ryhmää kun ei ole riittävästi ihmisiä vielä.- .titan.
benz kirjoitti:
Sori. Unohdin koko jutun kun ei tähän tullut viestiä hetkeen xD tein WhatsAppiin ryhmän, jossa on mun lisäksi vain kaksi henkilöä.
Kikkiin en ole vielä tehnyt ryhmää kun ei ole riittävästi ihmisiä vielä.Koska muut eivät tunnu haluavan niin minäpä annan numeroni tänne. Halukkaat sitten pistävät viestiä wapissa tai ihan vaan tekstarilla ja lisäilen sitten halukkaat :) tarjous on voimassa aina.
- .titan.
.titan. kirjoitti:
Koska muut eivät tunnu haluavan niin minäpä annan numeroni tänne. Halukkaat sitten pistävät viestiä wapissa tai ihan vaan tekstarilla ja lisäilen sitten halukkaat :) tarjous on voimassa aina.
0442968778 olkaapa hyvä :) unohdi iha kokonaa itse numero edellisessä postauksessa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768