Anime ja manga whatsapp ryhmää?

sporttianimu

Tuli tässä mieleen että jos olis tarpeeksi halukkaita niin voitais pistää pystyyn manga ja animeaiheinen whatsapp-ryhmä, itse olisin ainakin mukana :3 Mitäs muut on mieltä?

24

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22airing

      Kannatan

    • Whats mikä ;o

      Anteeksi tyhmyyteni(XD) mutta mikä on whatsapp?

    • Shoogun

      Totta hitos kannatan..

    • Animea m'ä keräilen

      Jos joku tekee niin voin kyllä liittyä.

      Ja whatsapp on älypuhelimille saatava viestintä sovellus. Jolla voi sitten viestitellä toisille ilmaiseksi netin kautta. Muistaakseni sovellus on vuoden ilmainen, jonka jälkeen maksaa 1euron jonka jälkeen pysyvästi ilmainen.
      Ja tää sovellus, toisinkuin kik vaatii puhelinnumeron että voi viestitellä. Kikissä on omat käyttäjät, eikä tarvii toisen puhelinnumeroo.

      • Kiitti tiedosta :D

        Aaaaa :D. Kiitos kun kerroit, ite en omista älypuhelinta vaan jonkun tosi tosi vanhan rouskun niin en oo oikeen perillä jutuista.


    • karppi8

      Joku jolla on tunnus vois tehdä? Ettei tarvi lähettää puhelinnumeroja tänne näkyville vaan voi lähettää ne YV:llä ryhmänjohtajalle? Tai sit voitais vaan tehä kikkiin ryhmä.

      • newblu

        Kik tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, en itse ainakaan viitsisi tänne laittaa omaa numeroani


    • anime fani

      kanataa

    • i dance with you <3

      Tehkää ny joku se :D

    • manganaatti

      Kannatan!! :D

    • benz

      Kiva idea. Voisin harkita liittymistä.

    • kymysys

      Kuullostaa ihan kivalta^^ mut kuinka vanhoi te ootte suunnilleen? en tiiä viittinks tulla mukaan tähän jos ootte esim. ihan kauheesti nuorempii:D

    • karppi8

      Mä oon ainakin 22, mutta ei se mua nyt haittaa jos porukka on nuorempaa :D Voisin ladata kikin tän takia kyl!

    • benz

      Mä olen 16. Itse suosin enemmän WhatsAppia, koska Kikissä ei voi lähettää videoita tai ääniviestejä. Voisin tehdä jompaan kumpaan ryhmän sitten kun saan kännykän taas käyttöön (mahdollisesti ensi viikolla).

      • Tokyo Ghoul

        Kerro sitte ku oot saanu kännyn ja ehkä tehny sen ryhmän, nii haluan liittyy.
        Iha sama kumpaan sovellukseen teet ku omistan molemmat.


      • benz
        Tokyo Ghoul kirjoitti:

        Kerro sitte ku oot saanu kännyn ja ehkä tehny sen ryhmän, nii haluan liittyy.
        Iha sama kumpaan sovellukseen teet ku omistan molemmat.

        Joo, ilmotan sitten. Voin tehdä molempiin siltä varalta, ettei joku halua antaa numeroansa.


    • kertokaa

      juu kertokaa mullekki ku se ryhmä tehään :3

    • Sain uuden akun. Laittakaa tähän tai lähettäkää yksityisviestillä kik-tunnus tai puhelinnumero. Teen sekä WhatsAppiin että Kikkiin ryhmän siltä varalta että joku ei halua antaa puhelinnumeroansa.

      • ::'D

        Nii tuliks tota ryhmää vai 8D


      • deddooruaraibu
        ::'D kirjoitti:

        Nii tuliks tota ryhmää vai 8D

        Eipä ainakaa minua vielä oo lisätty


      • kaamosteoria

        Tein kik-tunnuksen, nimi on kaamosteoria :3


      • kaamosteoria kirjoitti:

        Tein kik-tunnuksen, nimi on kaamosteoria :3

        Sori. Unohdin koko jutun kun ei tähän tullut viestiä hetkeen xD tein WhatsAppiin ryhmän, jossa on mun lisäksi vain kaksi henkilöä.
        Kikkiin en ole vielä tehnyt ryhmää kun ei ole riittävästi ihmisiä vielä.


      • .titan.
        benz kirjoitti:

        Sori. Unohdin koko jutun kun ei tähän tullut viestiä hetkeen xD tein WhatsAppiin ryhmän, jossa on mun lisäksi vain kaksi henkilöä.
        Kikkiin en ole vielä tehnyt ryhmää kun ei ole riittävästi ihmisiä vielä.

        Koska muut eivät tunnu haluavan niin minäpä annan numeroni tänne. Halukkaat sitten pistävät viestiä wapissa tai ihan vaan tekstarilla ja lisäilen sitten halukkaat :) tarjous on voimassa aina.


      • .titan.
        .titan. kirjoitti:

        Koska muut eivät tunnu haluavan niin minäpä annan numeroni tänne. Halukkaat sitten pistävät viestiä wapissa tai ihan vaan tekstarilla ja lisäilen sitten halukkaat :) tarjous on voimassa aina.

        0442968778 olkaapa hyvä :) unohdi iha kokonaa itse numero edellisessä postauksessa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe