Kun olen ostanut uusia vaatteita simeille, en kuitenkaan pysty vaihtamaan niitä niille, vaikka ne omistavat vaatekaapin. Vika on varmaan pelissäni vai teenkö jotain väärin? Klikkaan sitä kaappia ja koita sitä kautta vaihtaa mutta eipä onnistu...
Muitakin ihme bugeja tossa pelissä on, yhtä sohvaa en esimerkiksi saa siirrettyä ollenkaan, väittää olevansa käytössä mutta kun ei kukaan sitä käytä.
Multa kyllä puuttuu tosta pelistä vielä joku crackki (?) jonka takia en pysty rakentamaankaan mitään, joten ehkäpä nuokin korjaantuvan kun sen saan.. Saa nähdä.
Vaatteiden vaihto
2
240
Vastaukset
- Barbababa
..oon ymmärtäny asian niin, ettei ilman cd:tä pysty rakentaa.. Et millään cragkil tai waretetul ei onnistu..?
Siitä vaihtamisesta.. Siis otaks "muuta" vai "vaihda"? Toisella niistä se vaan vaihtaa esim. uikkarit arkiasuun, ja toisella muuttaa esim. arkiasun toisenlaiseks..- Minttu
Aikaisemmin waretetulla Simsillä pystyin rakentamaan (piti tuhota se ja hakea uudestaan kun alkoi muuten bugimaan). En tiedä mistä tuo johtuu etten nyt voi rakentaa mutta kaveri sanoi hoitavansa sen joten jätän sen sen huoleksi, kun se kerran on tietokonenero ja mä en niistä mitään ymmärrä. :)
Mulle tulee kaappia klikatessa vain vaihtoehto "Vaihda", vaikka olisin ostanut uusia vaatteita.
Kerran se ilmoitus "talouteen on tullut uusia vaatteita (tai jotain) mutta et voi käyttää niitä ennenkuin taloudessa on vaatekaappi tai lipasto" tuli paljon myöhemmin kun olin käynyt ostamassa vaatteita, mutta homma ei ilmoituksenkaan jälkeen toiminut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750