Mul on parin päivän päästä oikeudenkäynti ja mua pelottaa. Mä en uskalla tunnustaa totuutta vieläkään vaikka oon huijannu vuosia ja se voidaan todistaa. Pitääköhän mun hommata viime tipassa asianajaja kun mä en millään uskalla yksin mennä? Mul on toiveena se että mun valhe menis läpi. Mut kyl mun asianajaja oli viimeks sitä mieltä että mun valhetta ei usko kukaan. Kaikki oikeussalissa hymyilivät ja tuomariki kysyi pysynkö edelleen kannassani. Joku oli sitä mieltä että tuomio olis pienempi tästä petoksesta jonka käsittely jatkuu edelleen jos tunnustaisin. et asianomistaja vois antaa jopa anteeksi ja jättää väliin seuraavat rikosilmot jos mää tunnustaisin. Mut kun mä en voi. Mul ei oo pokkaa. Oon aina oikeuttanu valheeni, kun mun oli vaa pakko päästä bilettään huijaamillani rahoilla ja avulla mitä sain.
Mitä mä teen? Mä oon ihan epätoivonen :(
Oikeudenkäynti pelottaa
3
602
Vastaukset
- Myitkö tyhjää vai!
Et nyt paljasta mitä pahaa olet tehnyt - netissäkö olet myynyt olemataonta tavaraa. Kyllä oikeudesa puristaa sinusta totuuden pellolle ja etkö jo esitutkinnassa myöntänyt.
Kärsittävä on iakka pelottaa kuinka. Muuten jos uutut sinut haetaan Pystynouto on sellainen,m että oikeus soittaa poliisille, joka aika usein löytää pakoilijan leivättömän pöydän ääreen.
Joskus käräjätuomari on todennut salissa noudetulle, että hauska kun pääsitte tulemaan. Kävivat kaverin työpaikalta pienen kohun saattelemana keskellä päivää! Joten sinut löydetään vaikka mistä silmästä. - Jokelan Walski
Nyt suu säkkiä myöten kiinni ja pari diapamia huuleen ennen oikeudenkäyntiä. Olet vaan niinkuin muina miehinä siellä konsanaan.
- 5+5
Todennäköisesti pistävät sinut linnaan, mutta siellähän on hyvää aikaa miettiä sitä, että olisinkohan päässyt ehdollisella, jos olisin rikokseni myöntänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063