Hypnoosihoito

Hei kohtalotoverit! Olen kärsinyt paniikkihäiriöistä nyt 5:n vuoden ajan, joka iski päälle erottuani ensimmäisestä poikaystävästäni. Löysin netistä hypnotologin, jonne minullakin oli matkaa 1h ajomatkan verran. Kyllä, mietin useaan kertaan pystynkö lähteä "niin kauas" kotoa... olisin katunut lopun elämäni jos olisin jättänyt menemättä. Jos kärsit paniikkihäiriöstä, pelkotiloista, kahvikuppineuroosista tmv suosittelen lämpimästi! Itse kävin 5 kertaa ja nyt olen lähes oireeton... Hypnoosihoito kestää 90min/kerta. Menisin uudelleen koska vain ! Nimimerkki terapiat ym. läpikäynyt mutta tuloksetta.. Jaksamisia
3105
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Paljon maksoit.

Äänestä
  • Maksaa 87e kerta. Ja sen kun muistaa että mikään lääke ei sua paranna, vaan peitttää oireet niin ennemmin mä rahani hypnoosihoitoon laitan. Joo, sillä saa lääkkeitä ripakopallisen mutta myös todellisen avun. Itse olin tosi skeptinen koko hömppään... jälkeenpäin ihan hävettää omat epäilykset hoitoa kohtaan kun oma vointi on nyt niin hyvä.

Äänestä

• NNN-14 kirjoitti:

Maksaa 87e kerta. Ja sen kun muistaa että mikään lääke ei sua paranna, vaan peitttää oireet niin ennemmin mä rahani hypnoosihoitoon laitan. Joo, sillä saa lääkkeitä ripakopallisen mutta myös todellisen avun. Itse olin tosi skeptinen koko hömppään... jälkeenpäin ihan hävettää omat epäilykset hoitoa kohtaan kun oma vointi on nyt niin hyvä.

Parannuin jo ilman lääkkeitäkin. Mulla oli nuorempana paniikkihäiriökohtauksia, mutta ei enää nykyään oo.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

NNN-14 kirjoitti:

Hei kohtalotoverit! Olen kärsinyt paniikkihäiriöistä nyt 5:n vuoden ajan, joka iski päälle erottuani ensimmäisestä poikaystävästäni. Löysin netistä hypnotologin, jonne minullakin oli matkaa 1h ajomatkan verran. Kyllä, mietin useaan kertaan pystynkö lähteä "niin kauas" kotoa... olisin katunut lopun elämäni jos olisin jättänyt menemättä. Jos kärsit paniikkihäiriöstä, pelkotiloista, kahvikuppineuroosista tmv suosittelen lämpimästi! Itse kävin 5 kertaa ja nyt olen lähes oireeton... Hypnoosihoito kestää 90min/kerta. Menisin uudelleen koska vain ! Nimimerkki terapiat ym. läpikäynyt mutta tuloksetta.. Jaksamisia

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu