Osaisko joku sanoa mitä asetuksia eMulessa kannattaisi säätää, jotta lataus nopeutta voisi kasvattaa ja voiko tuota tiedostojen jakoa estää (siis niiden tiedostojen mitä ladataan parhaillaan)?
Kyseessä uusin suomenkielinen eMule.
eMulen asetukset
5
1173
Vastaukset
- Piru
Ei sitä sen nopeampaa tule kuin mitä sulle riittää niillä hemmoilla kaistaa.
Mitä enemmän sulla on upload-nopeutta, niin sitä enemmän saat download-nopeutta.
[FIN] laittaminen oman nimimerkin eteen kuulemma päästää ohi ulkomaisista imuttajista jos otat tiedostoa kotimaiselta tyypiltä. En edes usko.
Aika monet pitää päällä jotain NetLimiter-tyyppistä softaa emulen kanssa. Sillä voi estää ulospäin menevän liikenteen määrää per sovellus. Tämä sen takia, jos vaikka haluaa pelata nettipeliä ilman lagia samalla kun jakaa.
Tuonkin takia ne sun omat asrtukset auttaa kovin vähän. Jos olen pistänyt NetLimiterillä uploadiksi 10k ja multa ottaa tiedostoa 9 tyyppiä ja sinä, niin ei sulle jää kun se 1k nopeudeksi.
Kokonaan tiedostojen imutuksen estäminen tarkottais sitä, että sulla ois se portti kiinni ja silloin ei emule toimis. Poliisin kannalta se on taas yks lysti, että jaatko tavaraa 1k vai 100k nopeudella.- Piru
Kannattaa valita searchin tuloksista sellainen tiedosto, jolla on mahdollisimman paljon lähteitä. Jos saat 1k monelta tyypiltä, niin kyllä se nopeus sinne 50-70k nousee
- P2P
>aika monet pitää päällä jotain NetLimiter-tyyppistä
>softaa emulen kanssa. Sillä voi estää ulospäin
>menevän liikenteen määrää per sovellus.
Miksei voi käyttää eMulen omaa rajoitinta?
Preferences -> Connection
Limits kohdasta rasti ruutuun
[x] Upload limit,
jonka jälkeen esille tulee liuksäädin, mistä jakonopeutta voi säätää.
[------------|--] 16kB/s
Itse olen tätä menestyksekkäästi käyttänyt, vai onko tässä jotain, mitä pitäisi tietää? - .....
P2P kirjoitti:
>aika monet pitää päällä jotain NetLimiter-tyyppistä
>softaa emulen kanssa. Sillä voi estää ulospäin
>menevän liikenteen määrää per sovellus.
Miksei voi käyttää eMulen omaa rajoitinta?
Preferences -> Connection
Limits kohdasta rasti ruutuun
[x] Upload limit,
jonka jälkeen esille tulee liuksäädin, mistä jakonopeutta voi säätää.
[------------|--] 16kB/s
Itse olen tätä menestyksekkäästi käyttänyt, vai onko tässä jotain, mitä pitäisi tietää?se ettei emulen rajoittimessa saa uploadia laitettua kuin 1/4 download nopeudesta... netlimiterillä pystyy blockkaamaan koko liikenteen, ja tässä ei ole mitään järkeä etenkään emulen kanssa, jossa jakaessa tiedostoja saa lähetyspisteitä ja niiden avulla etenee jonoissa ja pääsee lataamaan... emulessa lisäksi on automaattisesti jaossa keskeneräisten ja valmiiden tiedostojen kansiot
jollei halua jakaa tiedostoja, niin sitten on syytä pysytellä siellä kazaa-linjalla - Piru
..... kirjoitti:
se ettei emulen rajoittimessa saa uploadia laitettua kuin 1/4 download nopeudesta... netlimiterillä pystyy blockkaamaan koko liikenteen, ja tässä ei ole mitään järkeä etenkään emulen kanssa, jossa jakaessa tiedostoja saa lähetyspisteitä ja niiden avulla etenee jonoissa ja pääsee lataamaan... emulessa lisäksi on automaattisesti jaossa keskeneräisten ja valmiiden tiedostojen kansiot
jollei halua jakaa tiedostoja, niin sitten on syytä pysytellä siellä kazaa-linjallakun pistää emulesta sen omalla rajoittimella uploadiksi 100000000mb/s niin saa sisäänpäinkin tavaraa aika lujaa. Sitten vaan netlimiterillä rajoittaa sen oikeasti vaikka 1kb/s
Se siinä on pointtina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756