Poliisi on tiedottanut tänään, että Kokkolan Koivuhaantien-varren raiskausväite oli keksitty juttu. Eivät ole löytäneet huhulle mitään viitteitä, että semmosta...?
http://www.kp24.fi/uutiset/370799/Kokkolassa-viikonloppuna-poliisille-ilmoitettu-raiskaus-oli-keksitty
Raiskaus olikin puppua!
18
1021
Vastaukset
- Sakot naiselle
Ei ole ensimmäinen kerta kun afrikan miehiä näin syyllistetään.
- Kiva kiva...
Hyvä tietää saa taas marjastaa rauhassa.
- Hyvää on tiedän
Ei tarvi Afrikan poikien väkisin ottaa kun, on tavaraa tyrkyllä muutenkin. Koska heillä on huomattavasti paremmat työkalut ja nuolevat vielä jalkovälitkin. Ei pysty valkoinen ihramaha puputtaja oikein kilpailemaan heidän kanssaan kun, joutuu käsikopelolla etsimään vehkeensä mahanalta jo pissatessaankin.
- Törkeetä tekstiä
Onkohan sun aivotoiminta vinksahtannu pahasti vinoon kosä suollat tollasta rasistin seksiskeidapaskaa ilmoille julkisila sivuilla häh!? Mee ny hitossa hoitoon!
- Nannaa, että :-)
Kärpästen tökkimä esinahkahan tekee nannaa.
- kuinkas muuten
Juu, ei tietenkään ole mitään tapahtunut. Näinhän se tietysti on suomessa nykyään.
- Keksikkä
Eiköhän tämäkin typykkä oo lääkärin toimesta tutkittu. Ehkä sillä oli muut syyt miks tällasen keksi.
- Ei P räsänen fani
Niin eiväthän afrikkalaiset ole tutkitusti impulsiivisempiä ja kiimaisempia niin tälläiset asiat voidaan kokkolan poliisin toimesta painaa villaisella vasten asianomistajan todistelua rikoksesta!
Vaikka todisteita ei löytyisi ei asiaa silti voi lain mukaan väittää keksityksi eli sitä että tummamies on raiskannut! Nyt vaan jotenkin tuntuu siltä että halutaan painaa asia villaisella koska tekijä oli tummamies? Tuntuu siltä että monikultturistajat tässä nyt oikeuttavat valehtelun poliisin toimesta rasismin vastustamisen nimissä?
Onko kokkolan poliisilla minkään laista näyttöä että teko olisi keksitty tai vääristelty?
Onko kokkolan hihhuli poliisilla minkäänlaista moraalia tai kunnioitusta lakia kohtaan? - VANHAPIIKA
Voi hyvänen aika. Eikö sitä raiskaajaa olekkaan? Olen kävelly kaiket yöt pitkin Koivuhakaa..
- Iso-Sinikka
Hö,myös minä olen esittänyt houkutuslintua.Enkö siis ole tarpeeksi lihava ?
- Koivu papparainen
Hyväkö tästäki jupakasta tuli totuus juluki ja kyllähän met vaimon kans arvattiin, et joku huomionkipijä naisparka sepittää legendaa sellasii net täällon.
- Väärä vala
Minkälaisen rangaistuksen perättömästä rikosilmoituksesta nykyään saa onko tietoa?
- Likainen paska kyttä
Ja mitähän saa tutkinnan sotkemisesta perättömillä tiedoilla jälkikäteen jos on poliisi mies!
- huolestunut äiti
tällasia avohoito potilaita on ikäväkyllä muitakin tuolla eikä pelkästään musta ihoisiin kohdistuvia keksittyjä raiskaus juttuja.nämä mielenvikaisten sepitteet vesittää monet OIKEAT raiskaukset ja ilmoitus kynnys nousee naisilla kokoajan!
- Salailua selvästi
Niin sehän varmaan on hulluutta jos sanoo raiskaajan tuntomerkiksi tummanihoisuuden tai ulkomaalaistaustaisuuden alueella jossa niitä kuhisee vai!? Ei kukaan ole niin kännissä että kaatuu tuohon aikaan tai mene tahalteen pettämään pusikkooon yleisellä paikalla tai ainakaan näiden molepien yhtäaikainen tapahtuminen ei ole edes vähänkään todennäköinen vaan nyt on meneillään korruptio kyttien peittely yritys multikuttuuristajien johdolla!?!
- Hävetköön
No se tapahtuma-aika kello kuusi illalla pisti kyllä kaikki hälytyskellot soimaan, että hei väärä aika olla joron jäljillä :)
- Varrella metsän
Totta, iltakuuden maissa Koivuhaan tienvarsien metsät vilisevät koiranulkoiluttajia, reippailijoita ja marjanpoimijoita katsokaapa vaikka itse.
- Keyboard warrior
Varrella metsän kirjoitti:
Totta, iltakuuden maissa Koivuhaan tienvarsien metsät vilisevät koiranulkoiluttajia, reippailijoita ja marjanpoimijoita katsokaapa vaikka itse.
Silti löytyy se hetki jolloin pusikossa piileskelevä tumma mies hyppää eteen oluen kanssa, iskee toisella nyrkillä leukaan ja sitten pusikkoon raahaa raiskaten isolla tautisella kalullaan!
OPETELKAA NAISET PUOLUSTAUTUMAAN! Sillä poliisi ei teitä selvästikkään auta ja vaikea se on kenenkään mennä jälkikäteen kostamaan kun poliisi niin hanakasti suojelee näitä yhteiskuntaamme halpatyövoimalla rikastuttavia mamuja.
POLVIPOTKU NIVUSIIN toimii aina ja se että pitää epäilyttävässä tilanteessa KÄDET KÄMMENETPOIS PÄIN EDESSÄ ja sanoo kovalla äänellä että: ei mene pois niin pelkästään se saattaa säikäyttää todennäköisen "ahdistelijan"
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2193015Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191319Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2141314Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3861258Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa111208- 1111113
- 921053
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4171032- 46934
- 66934