Lisäksi säästyy 80% hopeaa.
https://www.youtube.com/embed/hf2E_Uq3Lzw?rel=0
Cencorp aurinkopaneeli vanhentui. Uusi johdatus on halvempi.
20
776
Vastaukset
- Markkinat
GT on oikea ja uskottava yhtiö.
http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-1AHIQM/3056099923x0x734196/f59c2b85-2224-4c4d-8368-ae5d63f19365/GT Advanced Technologies New Product and Technology Briefing.pdf- warranty short
Vitsin hitsi, tarkoittaako tämä tappioita pörssissä jos yhtiö ei menekkään nolliin?
- osaritulee
Ensi viikolla tulee Q2 osari. Veikkaukseni : liikevaihto 2,5 milj, liiketulos - 2 milj, rahavarat 150 000, ostovelat 8 miljoonaa. Sanallisessa osuudessa hehkutetaan, että tulevaisuus on ruusuinen.
- Mikkelin C:n loppu
Tämä tuhosi Cencorp yhtiön aurinkomodulituotannon.
AIVAN varmasti.
https://www.youtube.com/embed/hf2E_Uq3Lzw?rel=0
Tuotantokustannus putosi 30%. Linjoja tuotetaan teollisesti Kiinassa.
Jenkit maksoi ja tuotanto Kiinaan. Se on loppu !!! - Cencorp nurin
Se on Cencorpin loppu.
- ep tuomas
Ja tili tuli, 30% pörssissä tänään!
- ei tiliä
kurssi 2 senttiä
- ep tuomas
Vihjeenä: osta halvalla ja myy kalliilla. Itse tein niin tiliä. Oikea hetki ostaa on yleensä silloin kun kun nettihörhöt kaivaa viimeisiä multia hautakuopasta ja omaiset availee virsikirjoja.
- Tutkintaan
Törkyä on koko yritysrypäs.
- Kateellisten puhetta
Millä perusteella? Kannattais myös perustella väitteensä jotenkin. Australian kuviot ovat vasta tutkinnassa ja ketään ei kai edes epäillä mistään laittomasta.
Tää on taas turhaa ja kateellisten panettelua. Käsittääkseni Cencorp/Savcor on aina toiminut lakien ja hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti. Varmasti maksanut aina palkat ja laskunsa ajallaan. Ei kai muuten olisi voinut tehdä 30 v menestyksekästä liiketoimintaa. - Soopaa
Kateellisten puhetta kirjoitti:
Millä perusteella? Kannattais myös perustella väitteensä jotenkin. Australian kuviot ovat vasta tutkinnassa ja ketään ei kai edes epäillä mistään laittomasta.
Tää on taas turhaa ja kateellisten panettelua. Käsittääkseni Cencorp/Savcor on aina toiminut lakien ja hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti. Varmasti maksanut aina palkat ja laskunsa ajallaan. Ei kai muuten olisi voinut tehdä 30 v menestyksekästä liiketoimintaa.Et kai sä oikeesti usko tohon soopaan mitä sä kirjoitat. Palkat on varmasti maksanut ajallaan.
- juu ei ajallaan
Ei ole maksanut laskuja ajallaan. Osareissa ja tilinpäätöksissä pyörii jatkuvasti viitisen miljoonaa erääntyneitä ostovelkoja.
- hiljaista oli
Kauppalehden keskustelupalstalla kyseltiin näkyykö Cencorpin tehtaalla kovaa tekemisen meininkiä. Kävin juuri äsken (to klo 13) katsomassa. Ihan kuolleen näköistä oli. Mitään ei lastattu, mitään ei purettu (jos syntyisi paneeli minuutissa sitä pitäisi tapahtua). Pihassa oli neljä henkilöautoa ja yksi romu kuorma-auto, jonka kyljessä luki Cencorp. Cencorpin takana vähän piilossa on Autokorjaamo Anssi Hämäläinen ja siellä näytti tapahtuvan. Autoja meni ja tuli ja ihmisiä näkyi. Ihan verrokiksi vain. Kuka on kuullut autokorjaamo Anssi Hämäläisestä...
- Saas nähdä miten käy
Varmaankin syntyy paneeli minuutissa jos on tarvis, ei kai kukaan muuta pysty todistamaan. Kokonaan toinen juttu on se, että onko tilauksia tilauskirjassa? Ei kai paneeleja varastoonkaan tehdä.
Nuo suuret ostovelat ja tyhjä kassa saattaa olla jonkinlainen ongelma. Voi olla, että kukaan ei myy tavaraa kuin etukäteismaksulla ja jos kassa on tyhjä, niin paha ostaa mitään. Toinen mikä pisti osarissa vähän silmää, on Cencorpiin jäljelle jäävä business.
Mikäli Cencorpiin tai millä nimellä sitä nyt sitten tullaan kutsumaan jää ainoastaan tuo aurinkopanelibusiness, niin sen liikevaihto viime kvartaalissa oli alle 100 000 €.
Kun ottaa huomioon firmat velat ja varat, niin tiukkaa tulee tekemään. - Huopatossutehdas
Autokorjaamo Anssi Hämäläinen on oikea yritys ja siellä tapahtuu. Romu kuorm-auto kuvaa parhaiten Cencorpin tilaa.
Olen ollut siellä tehtaalla passissa ja kirjannut tulevia ja meneviä. Lisäksi olen valokuvannut toimintaa. Mitään aurinkopaneelivalmistusta ei siellä ole. - valvoo riistakamera
Huopatossutehdas kirjoitti:
Autokorjaamo Anssi Hämäläinen on oikea yritys ja siellä tapahtuu. Romu kuorm-auto kuvaa parhaiten Cencorpin tilaa.
Olen ollut siellä tehtaalla passissa ja kirjannut tulevia ja meneviä. Lisäksi olen valokuvannut toimintaa. Mitään aurinkopaneelivalmistusta ei siellä ole.Mitään ei ole tapahtunut. Hommat on jumissa. Olen naamioinut kameroita ja lataan kuvat koneelle.
- riistakamerassa
valvoo riistakamera kirjoitti:
Mitään ei ole tapahtunut. Hommat on jumissa. Olen naamioinut kameroita ja lataan kuvat koneelle.
Ei mitään menossa..
- Vaikeat ajat
Pahoin pelkään, että nurin menee ja vie emokonsernin ja muut tytäryhtiöt mennessään. Toivottavasti olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836