Cencorp aurinkopaneeli vanhentui. Uusi johdatus on halvempi.

Markkinat

20

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markkinat
      • warranty short

        Vitsin hitsi, tarkoittaako tämä tappioita pörssissä jos yhtiö ei menekkään nolliin?


    • osaritulee

      Ensi viikolla tulee Q2 osari. Veikkaukseni : liikevaihto 2,5 milj, liiketulos - 2 milj, rahavarat 150 000, ostovelat 8 miljoonaa. Sanallisessa osuudessa hehkutetaan, että tulevaisuus on ruusuinen.

    • Mikkelin C:n loppu
    • Cencorp nurin

      Se on Cencorpin loppu.

      • ep tuomas

        Ja tili tuli, 30% pörssissä tänään!


    • ei tiliä

      kurssi 2 senttiä

      • ep tuomas

        Vihjeenä: osta halvalla ja myy kalliilla. Itse tein niin tiliä. Oikea hetki ostaa on yleensä silloin kun kun nettihörhöt kaivaa viimeisiä multia hautakuopasta ja omaiset availee virsikirjoja.


    • Tutkintaan

      Törkyä on koko yritysrypäs.

      • Kateellisten puhetta

        Millä perusteella? Kannattais myös perustella väitteensä jotenkin. Australian kuviot ovat vasta tutkinnassa ja ketään ei kai edes epäillä mistään laittomasta.

        Tää on taas turhaa ja kateellisten panettelua. Käsittääkseni Cencorp/Savcor on aina toiminut lakien ja hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti. Varmasti maksanut aina palkat ja laskunsa ajallaan. Ei kai muuten olisi voinut tehdä 30 v menestyksekästä liiketoimintaa.


      • Soopaa
        Kateellisten puhetta kirjoitti:

        Millä perusteella? Kannattais myös perustella väitteensä jotenkin. Australian kuviot ovat vasta tutkinnassa ja ketään ei kai edes epäillä mistään laittomasta.

        Tää on taas turhaa ja kateellisten panettelua. Käsittääkseni Cencorp/Savcor on aina toiminut lakien ja hyvien liiketoimintatapojen mukaisesti. Varmasti maksanut aina palkat ja laskunsa ajallaan. Ei kai muuten olisi voinut tehdä 30 v menestyksekästä liiketoimintaa.

        Et kai sä oikeesti usko tohon soopaan mitä sä kirjoitat. Palkat on varmasti maksanut ajallaan.


    • juu ei ajallaan

      Ei ole maksanut laskuja ajallaan. Osareissa ja tilinpäätöksissä pyörii jatkuvasti viitisen miljoonaa erääntyneitä ostovelkoja.

    • hiljaista oli

      Kauppalehden keskustelupalstalla kyseltiin näkyykö Cencorpin tehtaalla kovaa tekemisen meininkiä. Kävin juuri äsken (to klo 13) katsomassa. Ihan kuolleen näköistä oli. Mitään ei lastattu, mitään ei purettu (jos syntyisi paneeli minuutissa sitä pitäisi tapahtua). Pihassa oli neljä henkilöautoa ja yksi romu kuorma-auto, jonka kyljessä luki Cencorp. Cencorpin takana vähän piilossa on Autokorjaamo Anssi Hämäläinen ja siellä näytti tapahtuvan. Autoja meni ja tuli ja ihmisiä näkyi. Ihan verrokiksi vain. Kuka on kuullut autokorjaamo Anssi Hämäläisestä...

      • Saas nähdä miten käy

        Varmaankin syntyy paneeli minuutissa jos on tarvis, ei kai kukaan muuta pysty todistamaan. Kokonaan toinen juttu on se, että onko tilauksia tilauskirjassa? Ei kai paneeleja varastoonkaan tehdä.

        Nuo suuret ostovelat ja tyhjä kassa saattaa olla jonkinlainen ongelma. Voi olla, että kukaan ei myy tavaraa kuin etukäteismaksulla ja jos kassa on tyhjä, niin paha ostaa mitään. Toinen mikä pisti osarissa vähän silmää, on Cencorpiin jäljelle jäävä business.

        Mikäli Cencorpiin tai millä nimellä sitä nyt sitten tullaan kutsumaan jää ainoastaan tuo aurinkopanelibusiness, niin sen liikevaihto viime kvartaalissa oli alle 100 000 €.

        Kun ottaa huomioon firmat velat ja varat, niin tiukkaa tulee tekemään.


      • Huopatossutehdas

        Autokorjaamo Anssi Hämäläinen on oikea yritys ja siellä tapahtuu. Romu kuorm-auto kuvaa parhaiten Cencorpin tilaa.

        Olen ollut siellä tehtaalla passissa ja kirjannut tulevia ja meneviä. Lisäksi olen valokuvannut toimintaa. Mitään aurinkopaneelivalmistusta ei siellä ole.


      • valvoo riistakamera
        Huopatossutehdas kirjoitti:

        Autokorjaamo Anssi Hämäläinen on oikea yritys ja siellä tapahtuu. Romu kuorm-auto kuvaa parhaiten Cencorpin tilaa.

        Olen ollut siellä tehtaalla passissa ja kirjannut tulevia ja meneviä. Lisäksi olen valokuvannut toimintaa. Mitään aurinkopaneelivalmistusta ei siellä ole.

        Mitään ei ole tapahtunut. Hommat on jumissa. Olen naamioinut kameroita ja lataan kuvat koneelle.


      • riistakamerassa
        valvoo riistakamera kirjoitti:

        Mitään ei ole tapahtunut. Hommat on jumissa. Olen naamioinut kameroita ja lataan kuvat koneelle.

        Ei mitään menossa..


    • Vaikeat ajat

      Pahoin pelkään, että nurin menee ja vie emokonsernin ja muut tytäryhtiöt mennessään. Toivottavasti olen väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe